Tuleeko jollekkin muulle paha mieli kun näkee todella kauniita ihmisiä?
Kuten vaikkapa Emily Shaw: https://www.google.dk/search?q=emily+shaw&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved…
Oikeasti. Ihan älytöntä että tuollaisia on olemassa. Todella tyhmää tuntea näin, mutta tuntuu pahalta että joku on niin... Niin tähtitieeteellisesti eri luokassa kuin itse. Tuollaisia on olemassa. Kun itse olen tällainen.
Kommentit (70)
Vieras täällä kirjoitti:
Mulle tulee paha mieli ajatella, että jonkun täytyy keikistellä puolialasti kuvissa, jotka näkyvät ympäri maailman.
Ap:lle. Ole millainen tahansa ja ylpeä. Ei tuolla itsensäpaljastajalla ole välttämättä sen helpompaa. Sitä paitsi kauneus katoaa ajan kanssa. Hetken nautinto, mutta jos muuta ei ole, niin tyhjä on kuori.
Hänhän juuri hehkuttaa Daily Mailissa miten on onnensa kukkuloilla kun on päässyt kuviaan jakamaan koko maailmalle. Toki se kauneus ajan mittaan häviää... Mutta se on pitkä aika, se vuosikymmen tai jopa pari. Ei minulla mitään morkkista ole, lähinnä sellainen tyhjä olo, että täh, tuollainen voi olla.
Mä en ole koskaan kadehtinut ketään naista. Mua sensijaan on kadehdittu, jopa käyty käsiksi siitä syystä.
Onneksi en enää ole tuon näköinen, kuin kuvan nainen.
Vaikka sä et itse kilpailisi, voi toinen nainen tehdä kilpailu astelman välillenne.
Onhan tuolla upea kroppa ja nätit kasvot.
En voi sanoa kadehtivani. Joskus sitä tietysti miettii, millainen itse olisi, jos olisi siunaantunut upea ulkonäkö. Olisinkohan osannut siitä huolimatta pysytellä tyyppinä, jota kiinnostaa lähinnä tutustua ihmisten sisimpään?
Paha mieli saattaa tosin tulla henkilön itsensä puolesta, jos ulkonäkö selkeästi on hänelle keskeinen asia. Nämä itseään esittelevät ovat nimittäin valinneet melko kestämättömän ja säälimättömän polun, jossa ihmisarvo mitataan ulkoisen perusteella ja vanhetessa tai onnettomuuden sattuessa elämänarvojen pistäminen uusiksi voi olla melkoinen haaste, niin kuvittelisin.
Tästä tuli mieleen, luin joskus jonkun tieteellisen jutun, missä joku ryhmä professoreita oli ennustanut, että ihmiskunta tulee jakautumaan muutamassa vuosisadassa kahteen ryhmään, eli lyhyisin ja rumiin vähän goblinien näköisiin ja toinen ryhmä pitkiin, älykkäisiin ja kaunisiin ihmisiin.
Löysin sen:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk/6057734.stm
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli mieleen, luin joskus jonkun tieteellisen jutun, missä joku ryhmä professoreita oli ennustanut, että ihmiskunta tulee jakautumaan muutamassa vuosisadassa kahteen ryhmään, eli lyhyisin ja rumiin vähän goblinien näköisiin ja toinen ryhmä pitkiin, älykkäisiin ja kaunisiin ihmisiin.
Löysin sen:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk/6057734.stm
Aika hauska ajatus. Tulisikohan näistä sitten jopa kaksi kokonaan eri ihmislajia, jotka eivät enää kykenisi lisääntymään ristiin? Toisaalta kauneuskirurgian yleistyessä monikaan ei välttämättä tiedä, millaiset hobittigeenit kaunottarilla oikeasti on, joten eiköhän sekoittuminen jatku edes sen takia. :D
Olen huomannut, että vähemmän kaunis ihminen yrittää kiinnittää huomion vaatteisiin ja kenkiin!!!
Onneksi nykyään löytyy niin laadukkaita ja kauniita vaatteita, että tavallisen näköisestä saa ihan siedettävän.
Vierailija kirjoitti:
Miten hänen kauneutensa on sinulta pois?
Siten, että tajuan miten ruma itse olen. (en ole ap)
Jos on "Ruma" pää niin kengät on usein kalliit ja trendikkäät. Söpöö<3
Mediassa kuvia muokataa. Kuinkahan nätti sinustakin saataisiin niillä eväillä?
Ei kyllä oikeastaan tule vaikka välillä harmittaa oma tilanne, ei siitä sen enempää...
Yks päivä vastaan tuli kaunis nainen, katsoin häntä ja hän katsoi mua ja hymyili, ei hampaat näkyen mut söpösti suupielet nousten. Tuli hyvä fiilis ei paha mieli. Olin hiukan hämilläni tästä, tänäänkin 2 ihmistä hymyili mulle kun katsoin heitä. Loppujen lopuksi yllättävän moni hymyilee (no ehkä 2 tai 3 10:stä) kun heitä katsoo silmiin siis naiset.
Paha mieli tulee ainoastaan huonosti käyttäytyvistä ihmisistä ulkonäköön katsomatta.
Koittakaa ämmät nyt oikeesti päästä tosta ulkonäköpakkomielteestä.
Olisitte oikeasti mielisairaalassa jos ette olisi naisia ja voisi sillä perustella narsismianne/psykopatiaanne.
Taidat olla aika ulkonäkökeskeinen ihminen. Itseäni ei kyllä voisi vähempää hetkauttaa, kun joku malli on kauniimpi kuin minä. Maailmassa on miljardeja kauniimpia ihmisiä kuin minä, siinähän saisi koko ajan olla tuntemassa pahaa mieltä. Sitä paitsi ei toikaan nainen herättyään varmasti ihan tollaiselta näytä ;-D
Ei vastaa käsitystäni kauniista, sen enempää kasvoiltaan kun vartaloltaan. Ei nyt rumakaan toki ole, mutta itse en tykkää.
Photoshoppikin saa aikaan ihmeitä..
Joo. Tuli paha mieli. Masennusdiagnoosin sain. Kerroin, että itkettää, kun Emily on niin nätti. Psykiatri totesi, että vakava masennus ja määräsi nappia ja terapiaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisitte oikeasti mielisairaalassa jos ette olisi naisia ja voisi sillä perustella narsismianne/psykopatiaanne.
On liki mahdoton päästä, koska nainen ei ole mitään tässä yhteiskunnassa ilman miellyttävää ulkonäköä.
Aihe kuin aihe ,niin siihen voi näppärästi aina lisätä narsismin tai psykopatian.
Varsinkin jos on itse piilonarsisti / tai psykopaatti. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On liki mahdoton päästä, koska nainen ei ole mitään tässä yhteiskunnassa ilman miellyttävää ulkonäköä.
Älä jaksa.
Toki noin on jos tavoitteesi on päästä seiskaan pyllistelemään runkkareiden ja persaukisten hamsteriposkisten hunksien kuolattavaksi. Jos sen tavoitteesi on päästä vaikka Saksan liittokansleriksi, Suomen presidentiksi, FEDin pääjohtajaksi tai Pietarin kuvernööriksi tms, ketään ei sun ulkonäkösi kiinnosta. Tai saattaa kiinnostaa, muttei sillä paskankaan merkitystä ole jos olet pätevä akka muutoin.
Maailman vaikutusvaltaisimpien top10:n mahtuu kaksi naista. Kumpikaan niistä ei ole maisatorppa.
Riippuu vähän mielentilasta ja päivästä "kadehdittaako" joku.Oon aika sinut itseni kanssa,mutta tietysti välillä tulee fiiliksiä että haluaisi jotain ulkoisia ominaisuuksia millä ei ole itseä siunattu.
Kuvan nainen ei muhun kolahda.Varmaan monen miehen päiväuni isoine tisseineen.Naamasta ei mitenkään sykähdyttävä eikä muutenkaan tän tyyppiset tyrkky poseeraukset aiheuta minkäänlaisia kateus reaktioita.Ite ihailen vähän mystisen näköisiä,ns.eteerisen kauniita naisia joilla on hyvä tyyli. 'Nuff said.