Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hermostuin pomolleni. Kiehuin niin että vapisin.

Vierailija
30.04.2016 |

En huutanut, mutta erittäin kireä ja aggressiivinen puhesävyssäni. Pomoni ei saa mitään aikaan, edes kesälomia ei ole " ehtinyt" katsoa. Hän oli aiemmin viikon kipeänä ( se viikko olikin töissä ihan mukava) ja muka sen takia ei ole ehtinyt. Ilmoitin, että sairasviikon jälkeen hän on tehnyt töitä jo ihan täyden viikon, kyllä siinä ajassa pihäisi lomatoiveet ehtiä katsoa läpi ( meitä on 10 hlöä). Ilmoitin, että odotan hänen ilmoittavan loma-ajankohtani vielä samana päivänä (siis eilen). Joo, pe-iltapäivänä sain lomani tietää, ja vieläkin vituttaa. Ei se loma, vaan pomo ja koko tilanne.

Ja koska tällä laiskalla pomollani nyt niin kiire on, ettei edes lomia ehdi myöntää, niin hän kyllä ehtii istuskella kahvilla 45 min-tunti ihan joka iltapäivä...

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*jaxuhali* ota tästä kotitekoista simaa ja unohda se pomo nyt hetkeksi.

Vierailija
2/68 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä ärsyttää, että eräs kollegani ( viilipytty) istui samassa huoneessa ja kuuli keskustelun. Luulen, ettei hän lapsettomana tajunnut lainkaan, kuinka tärkeää mulle on saada tietää loma-ajankohta ajoissa. Kollega tuskin ymmärsi ärsyyntymistäni ja turhautumistani laisinkaan. Eipä tee mieli maanantaina töihin mennä!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*jaxuhali* ota tästä kotitekoista simaa ja unohda se pomo nyt hetkeksi.

Thänx 😀

Vierailija
4/68 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lomatoiveet siis jätetty jo maaliskuussa.

Ap

Vierailija
5/68 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä ärsyttää, että eräs kollegani ( viilipytty) istui samassa huoneessa ja kuuli keskustelun. Luulen, ettei hän lapsettomana tajunnut lainkaan, kuinka tärkeää mulle on saada tietää loma-ajankohta ajoissa. Kollega tuskin ymmärsi ärsyyntymistäni ja turhautumistani laisinkaan. Eipä tee mieli maanantaina töihin mennä!

Ap

Mua taas ärsyttää suunnattomasti se, että lapselliset ja miehelliset kuvittelee, että vain  HEIDÄN lomillaan on väliä ja että sinkut ja perheettömät voi sitten pitää jämälomat. "mutta kun meidän mattikin on heinäkuussa lomalla ja tarhakin on kiinni niin mäkin haluuuuuuun"

Vierailija
6/68 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, paska esinainen mullakin. Onneksi takana iso yritys, niin kusipäät ei voi täällä ihan miten vaan rellestää.

Yritä jaksaa. Keksi jotain millä antaa vähän takaisin, tietenkin ilman että työt kärsii. Voitko esim pimittää tietoja mitä hän haluaa, tietenkin ilman että asiakas kärsii.

Vierailija
7/68 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havuja perkele!

Vierailija
8/68 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on onneksi tiiminvetäjät alkaneet sopia lomat, koska johtajalla homma venyy (on oikeasti kiireinenkin, niin kuin me muutkin) ja lomasuunnitelmia ei voi loputtomiin lykätä.

Tuo lapsettomuusheitto oli kyllä ap:lta alhainen veto. Muuten tunnen sympatiaa. Itseltä pääsi ihan itku töissä pari viikkoa sitten, kun tuli yllättäen niin ikävä selkäänpuukotus esimiehiltä eräiden järjestelyjen suhteen. Eipä tuommoista tunnekuohua ulkopuolinen varmaan ymmärrä, kun tässäkin tapauksessa ko, määräys kohdistui vain minuun. Pakko se vaan maanantaina oli töihin mennä sitten taas ja se työjärjestelykin saatiin järkevämmäksi, kun meillä sattuu olemaan tämänhetkinen työsuojeluvaltuutettu jämäkkä ja asioihin tarttuva.

Vierailija
9/68 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ei sun pomollas varmaan muuta tehtävää olekaan kuin sun lomasi vatvominen.

Vierailija
10/68 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on silti tehtävä, joka on hänen vastuullaan. Tämä pomo ei siis pysty hoitamaan tehtäviään. En ole ap mutta kyllä tuo asia pitäisi normaalijärkisen lukijan ymmärtää.

Vierailija
11/68 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitenkään erityiskohtelua lasten takia loma-ajankohtaan vaatinut. Olen jopa ilmoittanut että tarvittaessa voin ottaa useassa jaksoissa. Mutta lasten takia loma-ajankohta, olipa se sitten mikä hyvänsä!, on saatava tietää. Päiväkoti on vaatinut tietää lasten loman jo aikoja sitten ja minkäs teet kun et tiedä.

Lapsettomalle oma loma toki on yhtä tärkeä, kuin minullekin, mutta hän ei ole tilivelvollinen eteenpäin ( kuten minä päiväkodille). Eli lastenhoitojärjestelyjen takia lomat on tiedettävä. Lastenvahdin on saatava tietää työajat ( Muuten menee ehkä Muualle töihin) ja isännän lomiinkin tämä vaikuttaa.

En mitenkään vähättele lapsettoman loma-oikeutta. Se nyt on vaan niin, että hänen lomansa ei aiheutta samanlaista lumipalloefektiä.

Vierailija
12/68 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mua taas ärsyttää suunnattomasti se, että lapselliset ja miehelliset kuvittelee, että vain  HEIDÄN lomillaan on väliä ja että sinkut ja perheettömät voi sitten pitää jämälomat. "mutta kun meidän mattikin on heinäkuussa lomalla ja tarhakin on kiinni niin mäkin haluuuuuuun"

Ja kuten juuri kirjoitin, ei tästä ollut kyse. En ole vaatinut mitenkään parempaa loma-ajankohtaa kuin kollegani, ja jopa voin osittaa lomani. Se mikä mulle on tärkeää on TIETO loma-ajankohdasta. En siis itse loma-ajankohta. Heinäkuuta en edes ole uskaltanut toivoa, mutta kesäkuun järjestämiseksi tarvitsen TIEDON siitä, olenko lomalla vai en.

Ap

Vierailija
13/68 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, etenkin ne iltapäivien ylipitkät kahvitunnit, joiden aikana lomat olisi ehtinyt katsoa moneen kertaan...

Ap

Vierailija
14/68 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylää aikuisen ihmisen pitäisi osata kertoa asiansa ilman tärinöitä. Miten olet ajatellut kehittää vuorovaikutustaitojasi.

Vierailija
15/68 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylää aikuisen ihmisen pitäisi osata kertoa asiansa ilman tärinöitä. Miten olet ajatellut kehittää vuorovaikutustaitojasi.

Kyllä*.

Vierailija
16/68 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa ärsyttävältä pomolta jolla on noussu kusi hattuun.

Vierailija
17/68 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä ajattelit kehittää sisälukutaitoasi ja oppia ymmärtämään lukemastasi olennaisen, keskittymättä sivuseikkoihin?

Vierailija
18/68 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valita vaan vähän lisää. Meitä on täällä kortistossa ottamassa sinun paikkasi heti kun annat siihen tilaisuuden. Nyt jo tosin näyttää hyvältä.

Vierailija
19/68 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lomatoiveet siis jätetty jo maaliskuussa.

Ap

Koko porukka jättänyt lomatoiveensa heinäkuulle, jaxuhali pomollesi.

Vierailija
20/68 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä ajattelit kehittää sisälukutaitoasi ja oppia ymmärtämään lukemastasi olennaisen, keskittymättä sivuseikkoihin?

Joko kiehuu taas? Vapisuttaako jo?