Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi sydämen syke "tuntuu" vartalossa?

Vierailija
30.04.2016 |

Edellispäivänä sohvalla istuessani tykytin joka puolelta, jopa takapuolesta. Eilen päässä pumppas jyskyttäen ja tajusin alkaa mittaamaan pulssia ja se jyskytys menee täysin samaan tahtiin kuin sydämen syke.
Todella outoa! Mistä voi johtua?
Syke oli suht korkea, melkein sata minuutissa.
Nyt kun ajattelen, niin se pumputtaminen tapahtuu oikeastaan enemmän oikealla puolella päätä. Vasemmalla puolella ei kuulu eikä tunnu mikään.
Hierojalla käyn säännöllisesti, tällä viikolla viimeksi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tommosta kilpirauhasen liikatoiminnassa. Tosin ei nyt ehkä ihan noin kokonaisvaltaisesti tuntunut, mutta monessa paikassa kuitenkin ja näkyi ranteissa ja nilkoissa. 

Vierailija
2/12 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkki siitä että kuolet pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlaista joka ilta nukkumaan mennessä. Tosi ärsyttävää enkä tiedä mistä johtuu.

Vierailija
4/12 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samanlaista joka ilta nukkumaan mennessä. Tosi ärsyttävää enkä tiedä mistä johtuu.

Onko kilpirauhasongelmia? Mulla liikatoiminta tekee tuota. Etenkin makuullemennessä syke lähti laukkaamaan, korvissa jyskyi ja tykytti. 

Vierailija
5/12 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs verenpainetasot?

Vierailija
6/12 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta. Vuoden ollut sama lääkitys, joten mietityttää voiko nousta liikatoiminnan puolelle, kun vuoden mennyt samoilla annoksilla.

Verenpainetta ei ole mitattu aikoihin.

Mä huomaan tuon parhaiten istuessani.

Ap

Vierailija
7/12 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut sama kun on ollut stressiä ja epäilen, että aina silloin on ollut myös verenpaine korkealla. Myös rankan liikunnan jälkeen on voinut olla sama illalla. Elimistö silloinkin stressitilassa? 

Vierailija
8/12 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta. Vuoden ollut sama lääkitys, joten mietityttää voiko nousta liikatoiminnan puolelle, kun vuoden mennyt samoilla annoksilla.

Verenpainetta ei ole mitattu aikoihin.

Mä huomaan tuon parhaiten istuessani.

Ap

Mene lääkäriin äläkä täällä ihmettele

Vierailija
9/12 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo muka oo ihan normaalia? :D Tunnen nytki kokoajan sykkeen esim mahassa ja maha nousee ja laskee sen mukaan. Ja ku on ees pieni hedari, jota on USEIN, niin koko pää sykkii ja korvissa kohisee.

Vierailija
10/12 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo muka oo ihan normaalia? :D Tunnen nytki kokoajan sykkeen esim mahassa ja maha nousee ja laskee sen mukaan. Ja ku on ees pieni hedari, jota on USEIN, niin koko pää sykkii ja korvissa kohisee.

Ei ole normaalia.

Vierailija
11/12 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samaa, menossa rv 29. Ja siis todella kovaa paukuttaa sydän välillä, jopa levossa.

Vierailija
12/12 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia.

No kyllä on normaalia. Ole hyvä ja perustele väitteesi siitä, ettei olisi?