Kuinka pitkään imetit?
Kommentit (28)
Molempia imetin n. 1,5-vuotiaaksi.
Osittaisimetin 6kk, korviketta annettiin kylläkin ehkä kerran kahdessa kuukaudessa, jos olin muualla enkä ollut saanut pumpattua omaa tarpeeksi varalle. Sitten rupesi kiinnostamaan kaikki muu paitsi rinta, ja pikkuhiljaa loppui myös yöimetykset. Vauva nyt reilu 7 kk, korvikkeella mennään. Kiinteitä syö lisäksi tosi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain viikon. Olisin tahtonut jatkaa pidempään mut poika alko vaan huutaa ku rintaa koitin tarjota. Pullo kelpas vaan. Aloin pumppaa maitoa ja pari päivää onnistuki pullosta mun rintamaito juottaa kunnes tajusin et mun ois pitäny tiheämmin pumpata.. Loppu maito kesken..
Ikävä kuulla, ettet saanut riittävästi tukea ja oikeaa tietoa imetyksestä neuvolasta ja synnäriltä! Jos saat toisen lapsen, suosittelen Imetyksen tuen Facebook-ryhmää. Moni saa sieltä apua!
Kiitos ymmärryksestä. Niin moni syyllistää mua tästä asiasta. Eniten tässä raivostuttaa se ettei siskotkaa neuvonu yhtään. Kahdella heistä oli ennestään jo lapsia ja neuvoi kyllä lähes kaikessa muussa muttei imetyksessä. Ei puhunut mitään asiasta vaikka koitin kyselläkkin :(
8kk. Olisin halunnut pidempään, mutta lapsi itse halusi lopettaa. Vähensi reilulla otteella äkisti ja kieltäytyi sitten kokonaan. Ei kaivannut tissin perään kertaakaan. Itse olen vähän pettynyt, mutta menipä täysin lapsen ehdoilla.
Täysimetin 4kk.
Imetyksen lopetin, kun tyttö oli 1v 2vkoa.
Inhosin imetystä, mutta on toki tarpeen lapselle, joten siksi jatkoin noin pitkään.
Muijaani niin kauan että laukesin. Muija lasta 1.5v
Ikävä kuulla, ettet saanut riittävästi tukea ja oikeaa tietoa imetyksestä neuvolasta ja synnäriltä! Jos saat toisen lapsen, suosittelen Imetyksen tuen Facebook-ryhmää. Moni saa sieltä apua!