Paskanvammainen tekosyysi mikset leivo kotona
Tulee tuoreempaa, parempaa ja halvempaa kun kaupasta ostettuna.
Kommentit (45)
Mun uuni toimii kaasulla. Kaikki palaa pinnasta ja on raakaa sisältä, ihan sama mitä teen tai mihin käärin. Leipää voi vielä jotenkuten tehdä, vaikka turhan rapsakkaa ja mustaa siitäkin tulee, mutta kaikki kakut voi kyllä unohtaa.
Käykö se, ettei osteta kaupastakaan, kun ei pahemmin leivonnaisia syödä? Joskus kahvilassa, mutta niihin ei saa viedä omia ja kahviloissa käydään vain reissuissa.
En leivo makeita leivonnaisia, koska en kauheasti tykkää niistä. Leipää en leivo, koska sitä syödään meillä kuitenkin joka päivä, en ehtisi. Joskus leivon jotain, mutta melko harvoin.
En syö viljatuotteita. Haluan elää pitkään ja terveellisesti. Kalaa ja kasviksia, sekä marjoja.
Mitä leipoisin? Emme syö pullaa yms emmekä leipää.
Ei jaksa, ei kiinnosta, kaupasta saa parempaa, on varaa ostaa valmista.
Meillä ei kukaan pidä makeasta. Leipää ja sämpylöitä kyllä leivomme itse.
Paljon kotona leipovat tunnistaa yleensä pyöreästä olemuksesta, he myös syövät leipomuksiaan paljon.
Ap mikä on paskavammainen tekosyysi leivonnaisten syömiselle? :) mahdat olla lihava
En tykkää leipomisesta. Miksi ihmeessä tekisin jotain josta en tykkää, kun leipomoista voi ostaa tuotteet valmiina ja samalla tukea Suomen taloutta ja yrittäjyyttä.
Koska olen yksin asuva sinkku ja vaarana olisi lihoa valaaksi, koska söisin leipomukset kuitenkin muutaman päivän kuluessa. Kahvivieraitakin käy niin harvoin, että pilalle menisivät pakasteessa. Harvoin tulee ostettuakaan mitään kahvileipää. Tykkäisin kyllä muuten leipoa.
Ymmärrän ainoastaan kokojyvätuotteiden leipomiset. Kaikki muu on terveydelle haitallista.
Käytän itse n. 5kg vehnäjauhoja kuussa enkä liho sillä. Joten olette väärässä sen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mun uuni toimii kaasulla. Kaikki palaa pinnasta ja on raakaa sisältä, ihan sama mitä teen tai mihin käärin. Leipää voi vielä jotenkuten tehdä, vaikka turhan rapsakkaa ja mustaa siitäkin tulee, mutta kaikki kakut voi kyllä unohtaa.
Meillä sähköhella tekee samaa. Folio leivän tmv päälle kun näyttää jo tummalta, niin ei pala pinnasta :)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ainoastaan kokojyvätuotteiden leipomiset. Kaikki muu on terveydelle haitallista.
terveydelle haitallisia on nipottaa liikaa herkuista. Kyllä niitä silloin tällöin voi leipoa ja syödä.
En pidä erityisemmin leivonnaisista enkä leipomisesta. En kyllä osta niitä kaupastakaan. Herkullista leipää ostan kyllä leipomosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
terveydelle haitallisia on nipottaa liikaa herkuista. Kyllä niitä silloin tällöin voi leipoa ja syödä.
Lol. En mä oikeesti stressaa siitä, etten halua syödä paskaa ruokaa tai "herkkuja". Osaan kokata parempaa niistä terveellisistä vaihtoehdoista kuin yksikään Suomen huippukokki.
Lihoisin aivan muodottomaksi, jos tekisin harva se päivä jotain sänpylöitä tai saaristolaisleipää! Pullista ja makeista puhumattakaan!