Paskanvammainen tekosyysi mikset leivo kotona
Tulee tuoreempaa, parempaa ja halvempaa kun kaupasta ostettuna.
Kommentit (45)
Seison töissä paljon ulkona ja työpäivä voi kestää jopa 12 h. On muutakin tekemistä kuin leivän leipominen sen jälkeen.
Kyl mä leivon toisinaan, koen sen rentouttavaksi niinkuin ruuanlaiton yleensäkin. Leipomisessa on se juttu, että kun tietää mitä tekee ja osaa, niin se on hyvin simppeliä eikä sitä sotkuakaan niin paljon tule.
M40
En pidä mistään leivoksista, kakuista, pullista tai leivästä, joten ei ole mitään syytä leipoa, kun en niitä tuotoksia kuitenkaan söisi.
En vain tykkää leipomisesta ja senkin ajan käytän mieluimmin lukemiseen, käsitöihin, puutarhan hoitoon, musiikin kuuntelemiseen jne. jonka antavat elämääni nautintoja ja iloa.
Miksi ihmeessä leipoisin, kun leipomuksia voi ostaa kaupasta.
Kovin pieni on ap. maailma, jos hän kuvittelee siihen löytyvän jokin tekosyy.
Ihan sama, jos kysyisin, mikä on ap. tekosyy, kun hän ei sävellä musiikkia?
Munkit ostin kaupasta koska en uskalla paistaa mitään öljyssä, pienessä keittiössä tulee muutenkin tosi kuuma ja tulipaloriski pelottaa. Muuten leivon mahdollisimman paljon itse jos haluan tai avopuoliso haluaa jotain leipomusta :)
T. 18v
Leivon pullaa ja leipää 8h päivässä. Ei kiinnosta enää kotona leipoa.
Vierailija kirjoitti:
Leivon pullaa ja leipää 8h päivässä. Ei kiinnosta enää kotona leipoa.
Mitä sanot siitä että jotkut leipomot käyttää muovista saavia, porakonetta ja siihen laitettavaa maalisekoitinta taikinan tekemiseen?
Kerro Sinä ap. mikä on paskanvammainen tekosyysi, kun et nyplää pitsiä tai et harrasta laskuvarjohyppyjä tai purjehdi maailman ympäri.
Todella etovaa, kun saat yhdistettyä leipomiseen "paskan". Ei todella innosta.
Koska kodissani ei ole toimivaa uunia ja koulusta saan ilmaiseksi 3 kertaa päivässä täysjyväleipää niin ei tarvitse kotona enää syödä.
Mitä "paskanvammainen" oikein tarkoittaa?
En leivo kotonani koska en pidä leivonnaisista.
Kelatkaa, jotku ei_osaa_leipoa :D LOL, eli ei osaa lukea ohjeita + toimia niiden mukaan.
En syö pullaa ja yritän olla syömättä leipääkin. Sitten se suurin paskanvammainen syyni: allergiat jauhoille. Antaishan se tosin kivaa extra-aromia pullaan kun visvarakkulaisilla käsillä niitä vaivaisin.
Vierailija kirjoitti:
Kelatkaa, jotku ei_osaa_leipoa :D LOL, eli ei osaa lukea ohjeita + toimia niiden mukaan.
Itseasiassa leipomiseen liittyy vähän muutakin kun ohjeiden noudattaminen. Siinä on se käsityöaspekti, joka todellakin antaa näyttää taitonsa.
Vierailija kirjoitti:
Tulee tuoreempaa, parempaa ja halvempaa kun kaupasta ostettuna.
Ei kiinnosta.
Vihaan sitä kun keittiö sotkeutuu. Olen sotkuinen ruoan laittaja ja leipoja ja en tykkää kummastakaan, koska inhoan keittiön siivoamista ja niitä tiskejä.
Vierailija kirjoitti:
En syö pullaa ja yritän olla syömättä leipääkin. Sitten se suurin paskanvammainen syyni: allergiat jauhoille. Antaishan se tosin kivaa extra-aromia pullaan kun visvarakkulaisilla käsillä niitä vaivaisin.
Höpöhöpö, kahdet suojahanskat ja hengityssuojain päälle niin onnistuu kyllä! Vaatteet heti leipomisen jälkeen vaan pesuun :)
1) Asun yksin joten söisin ahmien kaiken itse ja lihoisin entisestään.
2) Leipoessa tulee sotku ja tiskiä.
Siksi, että olen suunnattomasti huonompi ihminen ja kelvottomampi nainen kuin ap. Tätäkö haettiin, mitä voitan?
Kissa. On hulluna kaikkeen taikinaan ja leivontaan. Heti jos alan leipomaan, se tunkee häntä pystyssä viereen, yrittää pöydälle, ei tottele käskyjä, ja milläs sen häätää kädet taikinassa, ja kohoamaan jätettyä taikinaa tai leipomuksia yrittää nuuskimaan.
Valmiista leipomuksista ei ole kiinnostunut, mutta leivonnasta kyllä.