Naisessa turn off jos hän syö sokerillisia jugurtteja
Ajattelin tämän viisaan aivoituksen jakaa teille. Tämä on minulle ongelmallinen asia.
Miksi syödä sellaista? Maustamaton on paljon parempaa ja terveellistä. Sokerijugurtin kanssa usein se vaalea sämpylä. Ja mehu!
Kommentit (15)
Itse söin ateriaksi pussillisen juustonaksuja.
Ap
Miehessä turn off jos syö varpaankynsiään. Miksi niitä pitää syödä vaikka kaupasta saa ostaa edullisia suolapähkinöitä?
Koululaiset syö retkellä sämpylän, banaanin ja pillimehun. Siksikö tämä on minulle ongelma. Miellän sen koululaisten ruuaksi.
Ap
Ei kertakaikkiaan mitään merkitystä. Jos muut ruokailutottumukse on kunnossa. Huvittavaa kytätä jonkun jogurttipikarin sokereita.
Itse en syö sokeroituja jugurtteja, koska ne ovat liian makeita. Aina vain maustamattomia jugurtteja ja rahkoja ja sitten marjoja vain joukkoon. Ne sokeroidut on varmasti tehty vain lapsille?
N65
Vierailija kirjoitti:
Ei kertakaikkiaan mitään merkitystä. Jos muut ruokailutottumukse on kunnossa. Huvittavaa kytätä jonkun jogurttipikarin sokereita.
Mutta se maistuu valkoiselle sokerille eli makealle? Sehän on silloin herkku.
Minulle on aivan yhdentekevää millaisia jogurtteja rouva syö. Varmaan joissain on sokereitakin. Meillä ei syödä vaaleita leipiä tai ostomehuja saati limuja. Ei toisten syömiset kiinnosta pätkääkään ja itse syön mitä tahdon.
Vierailija kirjoitti:
Itse en syö sokeroituja jugurtteja, koska ne ovat liian makeita. Aina vain maustamattomia jugurtteja ja rahkoja ja sitten marjoja vain joukkoon. Ne sokeroidut on varmasti tehty vain lapsille?
N65
Maustamattomien jälkeen on vaikea tottua sokerisiin. En tosin edes halua syödä niitä mutta noin ajatuksena.
Ap
Itse syön pelkästään maustettuja (= sokeroituja?) jugurtteja, koska jostain syystä maustamattoman jugurtin rakenne on erilainen - ja aistiyliherkkyyteni takia meinaan oksentaa jos yritän syödä maustamattomia. Jos tämä on turn off jollekin miehelle, niin sitten on. Löydän kyllä paremman miehen muualta.
Valion pikkujugurtteja syön. Tai isosta tölkistä kaadan kulhoon sekä sokeritonta että arkijugurttia, puolet ja puolet,a
Kyllä minä sitten karkkipäivänä syön niin paljon sokeria että siinä on rouvan jos toisenkin vuoden jugurtit kerralla. 🥴
Ap
Ei se ...vaan se etten näe UEFA-cuppia sinun lihavan perseen takaa.