Minkä verran edellisiä seksikumppaneita hyväksyisit puolisollasi?
Kirjoita myös oletko mies vai nainen ja ikäsi. Itse N24, joku 20 alkaa olla ajatuksen tasolla aika maksimi :D
Kommentit (87)
Jos ne on edellisiä niin lukumäärällä ei ole väliä. Toki odotan saavani rehellisen lukeman.
N44
Mahdollisimman vähän tietysti. mies 30+
Ei kiinnosta mitkään määrät. Menneet on menneitä.
N38, enkä ottaisi miestä, jolla on ollut yli 5 seksikumppania.
Ei kiinnosta YHTÄÄN. Ei mitään väliä siis. T. N27
En tiedä, 1000? Ei mua oikeastaan kiinnosta tippaakaan. N44.
Kumppaninvalinnassa itselleni merkitsevät ihan muut asiat, joten ihan niin monta kuin itselleni sopivalla miehellä sattuu olemaan. Itselläni 5.
N29
Ihan sama. Ei mua haittaisi vaikka joku 1000 naista nainut mies päättäisi vakiintua kanssani. Avainsana olisi se, mitä haluaa minun kanssani tehdä, eli olla uskollinen. Jos se ei kiinnosta, niin naikoot vaikka seuraavat 1000 lisää.
N43
Hankala sanoa, itse olen puolisolleni ensimmäinen. Eipä itselläkään ole montaa takana, yhden käden sormilla voi laskea ja jää yliki.
Ei oikeestaan väliä. Kunhan ei kaadoilla leveile. Tärkeempää on, et on rehellinen, luotettava, hauska, hyvän näkönen ja hyvä sängyssä eikä omaa liian pientä penistä.
N25
Se määrä mikä niitä sattuu olemaan. En ole kysynyt ja en edes usko että mies on pysynyt laskuissa. Ei minulle kuulu kenen kanssa mieheni on maannut ennen minua, kunhan lakeja ei ole rikkonut sen suhteen.
EDIT. kolmekymppinen nainen olen.
Jotenkin tuntuisi siltä että minun olisi vaikea hyväksyä puolisoa joka kertoo kumpaneittensa tarkan määrän. Ja olen N44.
Jos kuvittelisin että nyt alkaisin tapailla jotakuta 3 kumppania viimeisen vuoden aikana todennäköisesti olisi ihan ok, mutta 5-6 tuntuisi jo melko isolta määrältä.
10-15. Riippuu vähän myös iästäni, ehkä 20 voisi vielä mennä yli kolmekymppisellä miehellä.
n29
n24
Maksimi 8, koska en halua tauteja.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisnaisten enemmistö taitaa tykätä ottaa monenlaista patukkaa... Pikkulutkat ;)
...ja vaikka olisikin niin se kiinnostaa sinua koska... ?
Enpä tuota utele. En tiedä, miten sen pitäisi vaikuttaa mihinkään.
Näin 4/5 ulkonäön omaavana 27-vuotiaana nuorena miehenä, joka on harrastanut seksiä vain parisuhteissa (kahdessa sellaisessa), sanoisin, että hyväksyttävä määrä olisi 0-3. Kohderymänä siis 20-26-vuotiaat naiset.
Riippuu niin olosuhteista, mutta siinä mielessä, että etsin uskovaista ja esiaviollisesta seksistä pidäyttyvää puolisoa, pitäisi niille suhteille olla joku järkevä selitys.