Minkä verran edellisiä seksikumppaneita hyväksyisit puolisollasi?
Kirjoita myös oletko mies vai nainen ja ikäsi. Itse N24, joku 20 alkaa olla ajatuksen tasolla aika maksimi :D
Kommentit (87)
Olisi aika iso turn-off, jos mies haluaisi avautua entisistä panoista.
N52
Vierailija kirjoitti:
Enpä tuota utele. En tiedä, miten sen pitäisi vaikuttaa mihinkään.
Ohops. M33 kirjoitti tämän.
En kysele enkä kerro. Muut asiat ratkaiskoot.
.m44
N21. Ei kiinnosta lukumäärä. Ei tulisi mieleenkään kysyä. Hyvin ollaan pärjätty yhdessä vuosia siitä huolimatta.
1- ei ne edelliset seksikumppanit mulle kuulu. Ihan sama vaikka olisi ollut ennen mua vaan yhen naisen kanssa tai kaatanu joka viikonloppu uuden.
Kuhan mun kanssa parisuhteessa ollessaan sillä ei oo kun vaan yks eli minä.
N24
Lukumäärä ei ole oleellinen. Oleellista on, että kumppani olisi harrastanut seksiä vain vakavissa parisuhteissa. Irtosuhteita en hyväksy.
Käytännössä siis 3-6 olisi maksimi, koska tuon enempää vakavia seurustelusuhteita tuskin ehtii tähän ikään mennessä.
M32
Vierailija kirjoitti:
n24
Maksimi 8, koska en halua tauteja.
Ja kellään näistä 8 ei voi olla tautia?
Vierailija kirjoitti:
n24
9. aina saa taudin?
Vierailija kirjoitti:
1- ei ne edelliset seksikumppanit mulle kuulu. Ihan sama vaikka olisi ollut ennen mua vaan yhen naisen kanssa tai kaatanu joka viikonloppu uuden.
Kuhan mun kanssa parisuhteessa ollessaan sillä ei oo kun vaan yks eli minä.
N24
Jos olet hänen kanssaan, olet myös kaikkien hänen entistensä kanssa. Hpv leviää kumista huolimatta.
Mutta kiva, jos taudit ei kiinnosta.
Ei mitään väliä. Sillä oli kai kymmenkunta kun tavattiin, en muista tarkkaan. Tässä parisuhteen aikana on tullut pari lisää. Lasketaanko ne? N35
Parisenkymmentä. Mitä vähemmän, sen parempi. Itselläni on noin 80. N32
Hyväksyn n-määrän naisia ennen suhdettamme. Suhteemme aikana hyväksytty määrä on 0. Nainen 43v
Vierailija kirjoitti:
n24
Mitä se lukumäärä niihin tauteihin vaikuttaa?! Voit saada sen kupan siltä ensimmäiseltä tai voit naida vaikka 50:tä etkä saa mitään tartuntoja.
Mulla ollut ennen miestäni n. 10 seksikumppania, ehkä vähemmän, en tarkalleen muista. Olen mieheni ensimmäinen. Eipä niistä mun vanhoista oo juuri keskusteltu. Mies tietää et niitä on ollut sen 5-10, mut tuskin on ikinä kovin syvällisesti ajatellut asiaa. Alkuun häiritsi, ettei miehellä ollut aikaisempia, mut pääsin pian sen yli. N29
Vierailija kirjoitti:
n24
Tiedoksi; taudin voi saada jo yhdestä. Itsellä n.20 miestä, tauteja ei ole ollut ;) Ei se kumppaneiden määrä vaan laatu ja suojautuminen. Sekä testit kumppanin vaihtuessa.
Itselle aivan sama kuinka paljon kumppaneita miehellä on aiemmin ollut, ihan muut asiat ratkaisee. Ja aviomieheni on paljon kokemattomampi kuin minä, tarkkoja määriä ei olla kerrottu, mutta tietää että ollut "villi nuoruus".
N31
Kuinka voitte väittää, että edellisten kumppanien määrä ei kerro mitään kumppanin persoonasta, arvoista, käytöstavoista, ja vastaavasta? Ette ole tainneet lukea psykologiaa.
En halua tietää. Herrasmies ei näistä puhu. En katso hyvällä miestä, joka haluaa leveillä kaadoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka voitte väittää, että edellisten kumppanien määrä ei kerro mitään kumppanin persoonasta, arvoista, käytöstavoista, ja vastaavasta? Ette ole tainneet lukea psykologiaa.
No kerrohan sitä sitten minulle, yliopistossa psykologiaa lukeneelle, mitä iso kumppanimäärä kertoo esim. kolmekymppisestä ikisinkku-miehestä?
N20. Miehellä saisi olla saman verrannkumppaneita kuin itsellänikin, eli yksi. Mieluiten ei sitä yhtäkään. Vaikea ajatus, kun on parisuhteessa jo sen miehen kanssa, josta tulee todennäköisesti aviopuoliso.
Neljä ehdoton maksimi. En haluaisi olla kuudes.
M34