Luuletko miehesi olevan uskollinen?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet pettää, jos tarpeeksi hyvännäkönen nainen tulee iskemään. Sanokaa mitä sanotte, mutta näin se on.
Niin? Murehdin sitä sitten kun se on tapahtunut ja joku tulee sen minulle kertomaan.
On :)
Hänellä on niin korkea moraali tässä asiassa. Lisäksi hänellä on impon vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisinkohan onnellisempi jos osaisin teidän laillanne kusettaa itseäni ja kätkeytyä omaan kuplaani jossa mitään pahaa ei tapahdu.
Olisinkohan onnettomampi, jos miettisin, että vaikka ei ole pienintäkään merkkiä siitä, että mies pettäisi minua, minun kannattaisi kuitenkin pohtia päivät pitkät sitä vaihtoehtoa? Olisin.
Vierailija kirjoitti:
Luulen. Sillä on todella korkea moraali tässä asiassa. Ja se rakastaa mua hulluna eikä halua menettää mua. :)
5 yläpeukkua ja 6 alapeukkua. :D Tää palsta on huippu.
Mikä sitten olisi hyväksyttävä perustelu sille että luulen mieheni olevan uskollinen? Ja olisiko meidän elämä jotenkin parempaa ja onnellisempaa jos en luulisi? Sanoisin että turha itkeä kaatunutta maitoa ennen kuin se valuu pitkin pöytää. ;) Murehdin sitten jos jotain tapahtuu, en etukäteen.
PS. Mäkin rakastan sitä hulluna enkä halua menettää sitä. Siksi jopa mä, entinen sarjapettäjä, olen oppinut olemaan uskollinen.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
En.
Voi, ei 😔
Miten jaksat?
Oletko itse uskollinen miehellesi?
Kun mies jäi kiinni niin mietin mitä haluan; tulin siihen tulokseen että suhteemme on liian hyvä poisheitettäväksi, vaikka miehellä ei housut pysykään jalassa. Seksiaddikti, mutta lupautunut hoitoon.
Olen itse uskollinen.
Ap:ta taitaa harmittaa, että kaikki ihmiset eivät petä puolisoitaan, ja jotkut jopa saavat olla näiden ihmisten elämänkumppaneina :D. Tämä tosiasia näyttää satuttavan pettäjiä todella kipeästi.
Joo, ei tolle rumilukselle kukaan edes antais.
Ne ketkä eivät petä, eivät saa hyvännäköistä naista. Ne, ketkä saavat, pettävät. Ei ehkä ensimmäisen parin vuoden aikana, mutta myöhemmin taatusti!
En usko että mun mies on uskollinen mutta toisaalta en mä itsekään ole.20 v.ollaan oltu yhdessä ja näillä mennään.Vaikka ollaan naimisissa mies saa lähteä heti jos kokee löytäneensä paremman, ovi on aina auki.
En luule. Tiedän, ettei ole, meillä ei ole seksiä.
Olisinkohan onnellisempi jos osaisin teidän laillanne kusettaa itseäni ja kätkeytyä omaan kuplaani jossa mitään pahaa ei tapahdu.