Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset pidättekö miehestä joka avaa teille oven?

Vierailija
29.04.2016 |

Mies joka avaa teille oven esim rappukäytävässä, niin että on itse avaamassa ovea ja päästää teidät ensin sisälle. Pidättekö häntä herrasmiehenä vai feministien tavoin seksistisenä sikana?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sika, pleyer narsisti. jos taas ei pidä ovea auki niin on sovinisti sika

Vierailija
2/14 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän häntä muita ihmisiä huomioivana ihmisenä. Ihan kuten itse tarjouduin itse tänä aamuna bussissa vaihtamaan paikkaa, jotta kaksi naista pääsivät jatkamaan keskusteluaan vierekkäin tai kuten avasin oven naiselle, joka työnsä lastaan rattaissa. En oleta heidän pitävän minusta tai ylipäänsä edes muistavan enää tapahtunutta, en olisi muistanut itsekään ellet olisi kysynyt.

Vierailija
4/14 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään tuon perusteella pidän. Samaten naista, joka tekisi samalla lailla. Itsekin naisena pidän ovea auki jos joku tulee perässä. 0/5

Vierailija
5/14 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahtuisin ystävällisyydestä.

Myös silloin kun kyseessä olisi nainen.

T. Feministi

Vierailija
6/14 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain muistan lukeneeni että jos miehelle pitää ovea auki se saattaa tuntea tulleensa dominoiduksi :D Varmuuden vuoksi en pidä ovea auki kenellekään auki vaan menen muka kiireisen oloisesti

Vierailija
7/14 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on kohteliasta ihan sukupuolesta riippumatta. Itsekkin avaan oven tai pidän sitä auki muille jos sellainen tilanne eteen sattuu.

Terv. Feministi

Vierailija
8/14 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää aina jos joku pitää mulle ovea auki. Osaan avata sen itsekin, kiitos vaan. 

9/14 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän herrasmiehenä, mutta en välttämättömänä. Kyllähän se vaikutuksen tekee, vaikka feministi olenkin. Mieheni pitää minulle aina ovea auki ja päästää edellään, mutta rehellisesti, jos olisin lesbo, niin olettaisin vaimonikin tekevän, jos ensin ovelle ehtisi.

Minäkin pidän ovea auki rattaille ja mummoille ja papoille. Mies on minua puolet isompi, että kai se riittää syyksi että jaksaa helpommin avata oven :D

Osittain kyseessä on myös tietynlainen peli, olettaisin. Me olemme todella tasa-arvoisia, mutta mies kantaa raskaammat jutut (toki on myös vahvempi), avaa ovet (myös auton), auttaa takin päälle ja auttaa minut istumaan tuoliin. Minä taas teen hänelle aina aamukahvin joko mukaan tai jos syö aamiaisen kotona, teen sen hänelle, kuin parempikin kodinhengetär. Eräänlainen perinteisesti sukupuolitettu leikki, jolla osoitetaan toiselle (lähi)historian keinoin, että arvostaa toista kumppanina.

Vierailija
10/14 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas taas typerä passiivis-agressiivinen aloitus. Mielipiteen julistus naamioidaan kysymykseksi ja ihmiset vastailevat ihan kuin heiltä olisi kysytty oikea kysymys.

Vierailija
11/14 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kyllä herrasmiehenä ja arvostan sitä. Mun mielestä on törkeetä ku mennään poikaystävän kanssa vaikka johonki ulos, hän avaa oven ja menee siitä ensin aina.

12/14 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas taas typerä passiivis-agressiivinen aloitus. Mielipiteen julistus naamioidaan kysymykseksi ja ihmiset vastailevat ihan kuin heiltä olisi kysytty oikea kysymys.

Toki kyseessä oli agenda-aloitus, mutta kuitenkin sen verran mielenkiintoisesti aseteltu kysymys, että sai minut miettimään asiaa.

Vierailija
13/14 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaisuus on hyvä piirre ihan sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
14/14 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tykkään, että mulle avataan ovia ja yritetään miellyttää ja ollaan muutenkin kivoja ja kohteliaita. Aukaisen itsekin oven ja jos siitä evesta on joku muukin menossa lähes samaan aikaan niin kyllä mä aukaisen oven ja annan sen toisen mennä eka, se on vaan jotenkin sujuvampaa kuin törkkiä muita pois ja olla ite aina siinä rkana jämmentämässä.