Mies kertoi olevansa täysin kokematon, en enää tiedä miten suhtautua
Olen tässä kuukauden ajan alkanut tapailla erästä miestä, jonka kanssa meillä tuntuu synkkaavan todella hyvin ja tähän asti olen kuvitellut, että voisin alkaa hänen kanssaan vakavaan suhteeseen. hän oli viime viikonloppuna käymässä luonani ja kun yritin sängyllä halaillessamme viedä tilannetta eteenpäin, hän jarrutteli ja kertoi olevansa täysin kokematon. Ei koskaan seurustellut eikä harrastanut seksiä tai edes käynyt treffeillä kenenkään kanssa ennen minua.
Mies on tosi ihana ja huomaavainen, mutta hänen täydellinen kokemattomuutensa siinä iässä (mies on 28, minä 25) vei suoraan sanottuna kaikki seksuaaliset haluni häntä kohtaan. Itselläni on kyllä takana pari pitkää suhdetta ja kolme seksikumppania. En suoraan sanottuna enää tiedä, haluanko jatkaa tapailua. Hän pyysi tulemaan luokseen illalliselle tänään, mutten ole yhtään varma haluanko mennä. En enää oikein pysty ajattelemaan enää häntä romanttisessa mielessä. Hän sen sijaan tuntuu olevan erittäin kiinnostunut minusta, kun on aloittanut keskustelumme ja järkännyt treffit noin kolme kertaa neljästä.
Olen ihan äimän käkenä, enkä tiedä mitä tehdä miehen suhteen. Auttakaa?
Kommentit (184)
Päällimmäisenä tulee mieleen, ettei aloittaja tunne riittävästi vetoa kumppaniinsa. Toki jotkut asiat toisessa voivat ärsyttää tai saada ajattelemaan onko suhde mahdollinen.
Kuitenkin rakastunut pari löytää toisensa myös seksissä aika sujuvasti. Jos itse olet kokenut, voit auttaa kumppaniasi löytämään seksuaalisuutensa suhteessanne.
Näin muistelen vaimoni tehneen omalla kohdallani. Olin itse ujo ja aika puhdasoppinen suhteessamme, mutta ymmärtäväinen vastapuoli sai minut haluamaan itseään ihan hulluna, vaikka aluksi olinkin se pidättyvämpi osapuoli. Lapsiakin on useita ja seksi on ihanaa edelleen. Vieraita ei olla tarvittu kumpikaan seksielämäämme.
Tällä palstalla minua jaksaa hämmästyttää tuo ainainen vastakkaisen sukupuolen haukkuminen.
Ja yleistäminen, ylitulkitseminen ja olettaminen.
Jokaisella on oikeus valita kumppaninsa ja asettaa kriteerinsä kumppanille.
On kuitenkin aika kummallista, että jonkin yksityittäisen asian pohjalta tehdään todella suuria tulkintoja, johtopäätöksiä ja oletuksia.
Ei varmasti ole kenellekään helppoa kertoa olevan aikuisena vielä neitsyt tai kokematon parisuhteissa. Toivoisi, että ihmiset voisivat suhtautua ystävällisesti ja keskustella asiasta. Jos jokin asia mietityttää, miksi sitä ei voi kysyä?
Parikymppisenä sanoin aina vanhemmille naisille olevani täysin kokematon. Käytin vielä poikamaista ja ujoa tyyliä. Meni täydestä joka kerta. :D
M36
Jos ajatellaan pääsyä naisen salaisuuksien kammioon porttina ja sinne pyrkivää miestä lukkoseppänä, niin luottaisitko mieluummin niin herkässä touhussa kokeneesee lukkoseppään vain hermostuneeseen ja ensimmäistä kertaa asialla olevaan? Se ekakertalainenhan voi yrittää vahingossa sisään vaikka väärään rappuun.