Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies heivaamassa?

Vierailija
29.04.2016 |

Niin, ollaan nyt tapailtu reilu pari kuukautta ja mielestäni olemme molemmat viihtyneet toistemme seurassa. Nyt kuitenkin noin viikon verran viestejä on vaihdettu todella vähän ja kysyinkin mieheltä, mitä on menossa. Vastasi, että hänellä on ollut nyt vähän hankalaa, eikä oikein jaksa mitään. Ei kuitenkaan jaksa kertoa minulle, mikä hänen mieltään painaa. Vastaa kyllä viesteihin, jos laitan itse ensin, mutta ei laita itse ensin eikä keskustelut muutenkaan ole järin pitkiä. Kuitenkin joka ilta on _jatkuvasti_ paikalla whatsapissa, eli juttelee selvästi jonkun kanssa. Enkä voi olla ajattelematta, että juttelee jonkun toisen naisen kanssa. Mitä palstalaiset ovat mieltä, onko koko satu sepitetty, että pääsisi minusta eroon? Ja jos jotain kiinnostaa, olemme molemmat 23.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavaa oli minulla erään naisen kanssa. Minun kanssa ei jaksanut 'oikein mitään' mutta joka päivä roikkui pikaviestimissä ja deittipalstoilla. Totesin lopulta, että antaa hiipua jos on hiipuakseen.

Vierailija
2/18 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oota vielä pari päivää ja sitten jos meininki on edelleen sama, niin kysyt siltä, että eikö kiinnosta enää. Ei tarvi arpoa sitten enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna suhtautuisin hiukan varauksella.

Vierailija
4/18 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä painosta. Ei hän oo sun oma jos noin vähän aikaa ootte tapaillu

Vierailija
5/18 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri käytä whatsappia, mutta eikö se, että näet hänen olevan koko ajan paikalla edellytä sitä, että olet itsekin koko ajan paikalla?

Vierailija
6/18 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juuri käytä whatsappia, mutta eikö se, että näet hänen olevan koko ajan paikalla edellytä sitä, että olet itsekin koko ajan paikalla?

Joo edellyttää, mutta mulla on paljon ryhmäkeskusteluja, joissa juttelen. Ja en usko, että miehet juttelee samalla tavalla..

Vierailija
7/18 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo edellyttää, mutta mulla on paljon ryhmäkeskusteluja, joissa juttelen. Ja en usko, että miehet juttelee samalla tavalla..

Jaahä?

Vierailija
8/18 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahä?

No silloin kun juteltiin enemmän, oli aina iltaisin samantien paikalla, kun laitoin viestiä. Muuten ei juurikaan.

Vierailija
9/18 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/18 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot hullu nainen, en yhtään ihmettele vaikkei mies haluaisikaan enää jutella.

Vierailija
11/18 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin mun mies juttelee paljonkin ryhmäkeskusteluissa. On työporukkaa, harrastus-, kaveri- ja serkut jne.

Vierailija
12/18 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kiinnostus on selvästi kaikonnut.. Anna olla, älä sinä enää viestittele. Jos laittaa sinulle myöhemmin viestiä, ni katso sitten mikä on oma fiiliksesi, haluatko vastata enää.

Vierailija
13/18 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehetkin käyttää paljon ryhmäviestejä. Ja sinne laitetaan yhtälailla turhanpäiväsiä juttuja ja kuvia kuin naisten ryhmissäkin.

Vierailija
14/18 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mietin, että voisiko tämä puhumattomuus johtua siitä, että hänellä on oikeasti ollut hankalaa eikä jaksa keskittyä muuhun?

Vierailija
15/18 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/18 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdittekö aloittaa seksihommia?

Vierailija
17/18 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sen veli teki itsarin, velat meni ulosottoon, sai potkut, tuli masennuskausi... mitä vaan. Kun juttelet sen kanssa, niin juttele avoimesti. : "kerroit, että sulla on vähän hankalaa, onko jotain missä voisin auttaa?" Sillä tavalla rakennetaan parisuhdetta.

Vierailija
18/18 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on miekkonen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme