Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopiva ympärysmitta reidelle?

Vierailija
29.04.2016 |

Itsellä 62 cm paksuimmasta kohdasta , muut paikat tällä hetkellä kiinteitä.
Eli mikä olisi sopiva mitta sellaiselle , jolla ei ole reidet lihaksikkaat?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*reisille

Vierailija
2/13 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuudesta kysyn nyt: Mitä helevetin väliä sillä mitalla on? Sehä riippuu ihan muista kehon mittasuhteista ja ennen kaikkea henkilökohtaisista mieltymyksistä. Jos ne on sun mielestä paksut, niin ne on sun mielestä paksut. Toisten mielestä ei välttämättä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

40-42cm olisi ihanteellinen!

Ei. 41,5 cm on ihan ehdoton yläraja. 42 menee jo paksun puolelle.

Vierailija
4/13 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet lantion leveydestä.

Vierailija
5/13 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä olet? Itse olen aina ollut hoikkajalkainen, mutta nyt olen saanut vähän lisää lihaa parin vuoden sitkeän treenin ansiosta. Ympärysmitta paksuimmasta kohdasta on nyt 54, aiemmin 49. Olen 170 pitkä.

Vierailija
6/13 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 165/62 ja reiden mitta paksuimmasta kohdasta 57cm. Sentti lähtenyt pois lenkkeilyn tuloksena, lisää saisi mielellään vielä mennä.

Vierailija
7/13 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti kokonaispituudesta ja ylipäänsä vartaloon sopusuhtasesti istuvista reisistä. 

Olen 168 cm pitkä ja reisi on keskikohdasta tuon ssss:n mainitsema 42 cm ylempää paksuimmalta kohdalta 46 cm. 

Jalat ovat pitkät, sääret hyvän malliset ja nilkat ohuet. Eli olen todella tyytyväinen itse ja saan paljon palautetta kauniista jaloistani, vaikka ne ässän näkökulmasta tietysti ovatkin läskit :) 

Kiva, kun kohta taas on minihameiden ja shortsien aika, niin pääsee nauttimaan positiiisesta huomiosta joka hetki. 

Vierailija
8/13 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta n. 48-52 cm pituudesta riippuen on ihanteellinen ja normaali.

Vierailija
9/13 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolet lantion leveydestä.

Mistä tällainen "sääntö" on peräisin? 

Mietin, että 90 cm lantio ja reidet paksuimmaltakin kohdalta 45 cm ei kyllä kuulosta ihanteelta? Normaalilantio varustettuna tikkujaloilla.. 

Vierailija
10/13 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

40-42cm olisi ihanteellinen!

Ei. 41,5 cm on ihan ehdoton yläraja. 42 menee jo paksun puolelle.

Nyt tosiaan ssss haksahti pahasti. Ihanne keskimittaisella naisella on tosiaan n. 35 cm. Hyvin treenatussa pidemmässä vartalossa nippa nappa yli 40 cm:n. 

Vierailija
11/13 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä olet? Itse olen aina ollut hoikkajalkainen, mutta nyt olen saanut vähän lisää lihaa parin vuoden sitkeän treenin ansiosta. Ympärysmitta paksuimmasta kohdasta on nyt 54, aiemmin 49. Olen 170 pitkä.

Neitoselle vähän lihaa luiden ympärille, niin sanoakseni.

t.mies

Vierailija
12/13 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittasin uteliaisuudesta reiteni paksuimman kohdan, koska olen aina ajatellut, että minulla on tosi paksut jalat (haukuttu mm. koulussa jatkuvasti lihavaksi). Sain vastaukseksi 45 cm. Nyt tiedän viimeistään jättää moiset puheet omaan arvoonsa. Vastauksena kysymykseesi: makukysymys, joka riippuu mm. ruumiinrakenteestasi ja lihasmassasi määrästä.

Vierailija
13/13 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mannekiinikoulun mukaan kauniit reidet ovat kymmenen senttiä paksummat kuin pohkeet. Tämä on siis missiksi, malleiksi ja mannekiineiksi haluaville annettu suositus 80-luvulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi