Uskaltaako Nordean osakkeita ostaa?
Kommentit (11)
Nouseeko Nordea kohusta kuin Feenix lintu vai tekikö peruuttamatonta jälkeä?
Eihän Nordea osta omia osakkeitaan edes asiakkaille.
http://www.taloussanomat.fi/rahoitus/2016/04/28/nordean-osake-ei-kelpaa…
Lähes kaikissa pankkiosakkeissa on kyllä nousupotentiaalia. Eikä Nordean vastuullisen sijoittamisen rahasto suinkaan jätä ostamatta niitä siksi, ettei niistä saisi tuottoa, vaan toimii aidosti vastuullisen rahaston tavoin. Kannattaa huomata, että Nordea teki kuitenkin nyt negatiivisten korkojen aikana yli miljardin euron kvartaalituloksen. Kun talous vihdoin "normalisoituu", on osakkeessa merkittävää upsidea! Osinkotuotto on kohtuullinen. Paljon kauppaa tekevälle se ei ole optimi, mutta pidemmällä aikavälillä edullinen.
Minä en sekaantuis Nordeaan millään tavalla, ainakin pankkina huonoimmasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en sekaantuis Nordeaan millään tavalla, ainakin pankkina huonoimmasta päästä.
Heh, aivan upeaa palvelua olen saanut Nordeassa.
Mutta en olekaan sitä porukkaa joka tuo vaan hiekkaa pankin lattialle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta en olekaan sitä porukkaa joka tuo vaan hiekkaa pankin lattialle...
Kyllä Osuuspankki pesee Nordean mennen, tullen ja palatessa... vaikka mennessään veisikin pelkkää hiekkaa.
Minä ainakin uskalsin. Tosin vain sellaisella summalla, minkä olen myös valmis menettämään. Sama pätee kaikkiin osakesijoituksiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta en olekaan sitä porukkaa joka tuo vaan hiekkaa pankin lattialle...Kyllä Osuuspankki pesee Nordean mennen, tullen ja palatessa... vaikka mennessään veisikin pelkkää hiekkaa.
Missä? Sijoitetun pääoman tuotossa? Osingoissa?
Nordea putsaa köyhät pois pankistaan, vie liikaa resusseja verrattuna tuottoon. Siksi Nordealla ei ole massiivista imagokampanjaa menossa. Ovat ihan tyytyväisiä tähän kohuun.
Pankin osakeet tippuvat ja köyhät ja hätäisemmät myyvät tappiolla halvalla osakkeensa. Rikkaat ostavat ne. Tsadaan, näin päästiin vain paremman väen, paremmin palvelevaa ja vain paremman väen omistamaan pankkiin.
Jokaisella pankilla on samanlaisia kupruja, niistä ei vaan kerrota. Osuuspankissa saa vielä juoruilevat pankkitädit kaupan päälle.
Parasta olisi meidän köyhien avata monta vaikka kympin saldin tiliä Nordeaa ja ostaa muutama osake. Kiusa se on pienikin...