Joko helsinki-vantaalla on euron vesipulloja myynnissä?
Kommentit (23)
Ei tarvitse kertoa myyjän nimeä, kero vain joko niitä on myynnissä.
-ei sekään ole mainos, jos kerron sulle että Aleksanterinkadulla Helsingissä on monta vaatekauppaa ☺
Ei kun porttialuueella turvatarkastuksen jälkeen!
Helsinki-Vantaalla vettä saa vessasta ihan ilmaiseksi.
Miksi maksaa vedestä, kun se on ihan juomakelpoista hanasta Suomessa? En ole koskaan tajunnut tätä ongelmaa.
Reps. Onko lentokentän vesi saastunutta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi maksaa vedestä, kun se on ihan juomakelpoista hanasta Suomessa? En ole koskaan tajunnut tätä ongelmaa.
Useimmista hanoista tuleva vesi on lämmintä eikä säätömahdollisuutta ole. Oisinkohan kerran vahingossa törmännyt hanaan josta sai (säätämällä) otettua kylmää vettä, sekin taisi olla joku lastenhoitohuone/inva wc/muu tilaihme jossa oma erillinen hana :)
Monessa lentokentän vessassa tulee vain lämmintä vettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmista hanoista tuleva vesi on lämmintä eikä säätömahdollisuutta ole. Oisinkohan kerran vahingossa törmännyt hanaan josta sai (säätämällä) otettua kylmää vettä, sekin taisi olla joku lastenhoitohuone/inva wc/muu tilaihme jossa oma erillinen hana :)
No onpas outoa. olen kyllä itse aina saanut säädettyä automaattihanan lämpötilaa Helsinki-Vantaalla....
2 euroa maksaa niissä automaateissa, joista saa Novellea, sitruunan makukin löytyy valikoimasta.
Uutisten mukaan pitäisi ollut tulla huhtikuun aikana vedenmyyntpisteitä, euron pullo.
Maaliskuussa sai hanasta jossei jääkylmää, niin ainakin viileää vettä.
En halua kuljettaa tyhjiä pulloja ja ottaa vessasta vettä, siksi kiinnostaa onko uutisoitu suunnitelma toteutunut. Viimeksi 2 vesipuolloa maksoi "tarjouksessa" neljä euroa.
Onko vai ei? Hanoista ei useinkaan saa vettä kun tyhjä pullo ei sovi sen alle kun lavuaari on niin pieni. Vesi on useimmiten hailua ellei lämmintä.
Itse ostan AINA pullon lentomatkalle.
Ei ole euron vett näkynyt. Finavia lupaili höpöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa Helsinki-Vantaa kentän vessanhanoissa mihin olen törmännyt on säätö mahdollisuus. Se säädin löytyy lavuaarin alta. Ensi kerralla kyykisty lavuaarin edessä ja Katso alla olevia putkia sieltä löytyy pieni säädin millä veden lämpötilaa voi säätää.
Palstamammoille pari euroa on liikaa? Mieluummin täyttelevät kusipaska-partikkeleita täynnä olevissa vessoissa vesipullojaan?
Helsinki-Vantaalla vesipullo maksaa minimissään 5€. Sen halvemmalla ei saa. Limpparipullosta pitää pulittaa 10€.
Jos vastaan niin ketjusta tulee mainos.