Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Penelope Cruz 42 näyttää tältä, vaan miltä näyttää av-mamma?

Vierailija
28.04.2016 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016042821487552_vi.shtml Siinä mammoille mallia miten vanheta arvokkaasti. Turha vedota raskauksiin tms. Cruzilla myös kaksi lasta. Joko limu ja sipsit jäävät?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites mä saan tuollaiset kasvonpiirteet ja värityksen, jos mä jätän limut ja sipsit pois?

Vierailija
2/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat, että kaikki mammat täällä näyttää jotenkin samalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 ja 4 kuvassa on Penelopen sisko.

Vierailija
4/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penelope on kyllä todella kaunis nainen!

Vierailija
5/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa näytän vähän Penelopelta. Taidan kyllä olla pidempi ja hiukseni ovat tummemmat.

N46

Vierailija
6/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 ehti ensin. Parissa kuvassa on Penislopen sisko Monica.

Vierailija
7/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penelope on kyllä upea, yksi kauneimmista naisista mitä tiedän. Mutta eipä hänen kauneutensa ole mun kauneudesta pois. :)

Vierailija
8/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaa. Nätti on. Mua ei oikeestaan kiinnosta, miltä näytän. Äly on tärkeämpää enkä ole koskaan ollut erityisen hyvännäköinen.

Vierailija
9/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuvasi, niin vertaillaan?

Vierailija
10/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penelope on ollut aina huvittavan näköinen. Laihat, lihaksettomat jalat, joita sätkytteli typerästi Kapteeni Corellin mandoliinissa (tanssikohtaus). Sitten on tuo olematon väli nenän ja ylähuulenvälissä. Ja laiha ja kuiva.

Siinähän tykkäät ap. Ei kaikkien tarvitse.

Vierailija
11/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin ottaa päähän nää päivittäiset iltalehden virheet. Ensinnäkin tossa on puolet kuvista Penelopen siskosta. Eilen taas oli uutinen Game of thronesin reippaasti yli 2-metrisestä Vuoren näyttelijästä Hafthor Björnssonista, joka valmistautuu maailman vahvin mies kisoihin. Painoksi tuolle möhkäleelle oli mainittu 110 kg, kun todellisuudessa hän painaa 180 kg.

Ottaa pattiin, vois hoitaa työnsä vähän huolellisemmin noi toimittajat.

Vierailija
12/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites mä saan tuollaiset kasvonpiirteet ja värityksen, jos mä jätän limut ja sipsit pois?

Sijoittamalla säästyneet rahat kauneuskirurgiaan ja rantalomiin.

Vierailija
13/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto, aika kauan mä joudun säästämään! Juon limua ehkä kerran kuussa ja sipsejä ostan joskus perjantaisin. Mä luulen, että noilla rahoilla saa vain kauheuskirurgiaa.

Vierailija
14/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskonsa on näköjään vielä kauniimpi!

Vierailija
15/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääpäs Espanjan Letizialta eka kuvassa. 

Vierailija
16/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Jenkeissä kaikki käy plastiikkakirurgilla... Kukaan ei tunnu Suomessa vieläkään tajuavan sitä. Meidän lähikuntokeskuksestakin saa botoxit ja piikin kaksoisleuan poistamiseksi. Siihen päälle rasvaimut vielä... Hyvältä näyttäminen on noiden näyttelijöiden TYÖ. Sanon vain, että suomalaisilla naisilla on tärkeämmät työt.

Vierailija
17/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaa. Nätti on. Mua ei oikeestaan kiinnosta, miltä näytän. Äly on tärkeämpää enkä ole koskaan ollut erityisen hyvännäköinen.

Piip piip piip.. feministitutka piippaa.

Vierailija
18/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto, aika kauan mä joudun säästämään! Juon limua ehkä kerran kuussa ja sipsejä ostan joskus perjantaisin. Mä luulen, että noilla rahoilla saa vain kauheuskirurgiaa.

Jos et huiputa, niin olet ääritapaus. Keskivertomamma säästäisi rahat reilussa vuodessa tinkimällä herkuistaan.

Vierailija
19/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penélope ja siskonsa on toki upeita, mutta ei mun naamalla ja ruumiinrakenteella tolta näytettäis vaikka en ois ikinä eläissäni limua ja sipsiä vetänyt. Että mikä oli pointti?

Vierailija
20/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et huiputa, niin olet ääritapaus. Keskivertomamma säästäisi rahat reilussa vuodessa tinkimällä herkuistaan.

Oho! Millä tavalla olet tehnyt tutkimuksen "keskivertomamman" sipsinsyönnistä?