Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olet tiennyt että mies on ollut sinuun

Vierailija
28.04.2016 |

kuumana?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoi joka vkl 800 km kolmen vuoden ajan luokseni ja sen jälkeen kosi.

Vierailija
2/36 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä ole tiennyt ennen kuin mies on sen kertonut. En kyllä yhtään osaa lukea merkkejä tai sit ne on oikeesti olleet niin cool mun lähettyvillä ettei mitään merkkejä ole edes ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan ollut NIIN kuumana että olisi mitään ihmeellisyyksiä tehnyt.

Paremman puutteessa olen kelvannut.

Vierailija
4/36 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitan nyt miestä jonka kanssa et ole vielä suhteessa.

Vierailija
5/36 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on eräs naimisissa oleva mies jonka kanssa ollut jotain sähköä. Sellaista vaivautunutta eikä kovin luontevaa käyttäytymistä. Sen vain vaistoaa! Mutta kun naimisissa on niin muuta ei tapahdu ennen kuin eroaa. Itse olen sinkku.

Vierailija
6/36 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tällä uudella alkaa heti seisoa kun istun vaan viereen... :)

Vierailija
7/36 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailusta olen epäillyt. Mutta koska olen itse melko estynyt, olen ajatellut että sellainen joka uskaltaa flirttailla avoimesti on liikenteessä vain hupimielessä.

Vierailija
8/36 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlainen hermostuneisuus.

Vierailija
9/36 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh... Kuumana vai ihastunut? Kyllä sen vaan huomaa, yleensä. Tai no... Ehkä liian usein en ole tajunnut, että juttelu on ollut toisen puolelta enemmän kuin vain juttelua. Vaikea näitä on selittää.

Vierailija
10/36 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskee silmää, kehuu, halaa, viestittelee ja kertoo joskus ohimennen ajatelleensa minua.. Noista olen päätellyt, joskus melkein harmittaa olla jo varattuna.. :D

Vierailija
11/36 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole yhdelläkään kerralla tiennyt ennen kuin on edetty suuteluasteelle. Nytkin pohdin, onkohan tapailukumppani ihastunut vaiko eikö ole.

Vierailija
12/36 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin menossa saunaan, hyvä ettei mieheltä pudonneet silmät päästä kun sain vaatteet pois. Ja hyvä että malttoi tulla sinne saunaan... Pari seuraavaa päivää menikin sitten lähinnä sängyssä :)

Vierailija
13/36 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vaan vaistoaa. Ehkä olen hyvä lukemaan ihmisiä? Vaistosin myös kun toinen naispuolinen henkilö halusi minua. Jotenkin huomaan kaikki pienet eleet, ilmeet ja käyttäytymisen hienoiset muutokset.

Vierailija
14/36 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten käytöksestä ei ainakaan voi päätellä mitään todellista. Hymyily, seuraan hakeutuminen jne ovat vain tilanteeseen sopivaa hyväksikäyttöä.

Vierailija
15/36 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen vaan vaistoaa. Ehkä olen hyvä lukemaan ihmisiä? Vaistosin myös kun toinen naispuolinen henkilö halusi minua. Jotenkin huomaan kaikki pienet eleet, ilmeet ja käyttäytymisen hienoiset muutokset.

Minulla sama. Mutta toisaalta mietin että jos vaistoni onkin väärässä...Toisaalta tunne on niin voimakas.

Vierailija
16/36 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tiesit, että mies on sinuun kuumana siitä, että toinen nainen halusi sinua? Nyt en ymmärrä.

Vierailija
17/36 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajoi joka vkl 800 km kolmen vuoden ajan luokseni ja sen jälkeen kosi.

Missä vaiheessa tajusit, vai tuliko kosinta yllätyksenä, ja tekikö mies sen kaikkien sääntöjesi mukaan?

Vierailija
18/36 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tiesit, että mies on sinuun kuumana siitä, että toinen nainen halusi sinua? Nyt en ymmärrä.

Ei, vaan huomaan jos toinen ihminen on kuumana minuun, näin pelkistettynä. Anteeksi, jos selitin epäselvästi.

Vierailija
19/36 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse on sellainen... no, jos on oikea tyyppi kyseessä niin tekee mieli riisuutua heti.

Vierailija
20/36 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole koskaan ollut minuun ihastunut tai rakastunut, miten jotkut naiset löytääkin miehen niin mahdottoman helposti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän