Mistä olet tiennyt että mies on ollut sinuun
Kommentit (36)
Eka tapaamisella tiesin, että tämä mies on mua varten :) treffit veny viikonlopun mittaisiksi ja kyllä, tunsin että mies tunsi samoin :) nyt jo vuosia yhessä ja edelleen hyvin rakastuneita
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ole koskaan ollut minuun ihastunut tai rakastunut, miten jotkut naiset löytääkin miehen niin mahdottoman helposti?
Tämä. Mitäs kun kukaan ei ole ikinä ollut ihastunut minuun?
Itse olen huomannut myös pienistä eleistä yms. Mutta tämä nykyinen ihastukseni on todella hankala tapaus arvioitavaksi. Joka toinen päivä olen varma, että hän tuntee samoin kun minä ja joka toinen päivä taas ajattelen, että hän ei todellakaan ole ihastunut vaan kiusaantunut seurassani.
Olemme siis molemmat varattuja, joten olen tulkinnut hänen kummallisen käytöksensä johtuvan siitä. Mistä olen sitten ajatellut hänen olevan ihastunut, niin hän tuijottaa välillä minua tavalla, jota muut ei tee, hän hakeutuu viereeni ruokapöydässä yms., hän puhuu minulle muista asioista kuin muille, hän punastelee seurassani ja minulle jutellessaan, hän on myös lähettänyt muutaman piilomerkityksellisen viestin (tai sitten olen aivan pihalla, jos olen tulkinnut ne väärin), hänen kasvoistaan paistaa ilo, kun näemme toisemme..
Toisaalta, välillä hän on tyly minulle ja välttelee minua ja katsettani. On myös pari kertaa jättänyt vastaamatta viestiini. Hän ei myöskään tule tekemään tikusta asiaa, kun ihastuneet ihmiset eivät kai yleensä pysty välttelemään toistensa seuraa..Lisäksi hän on selvästi vältellyt seuraani yhteisissä illanistujaisissa. kunnon tuuliviiri hän jokatapauksessa on ja olen tulkinnut sen niin, että hän yrittää taistella tunteidensa kanssa.. Sanokaa ihmeessä, jos tämä teistä kuulostaa siltä, että hän ei ole ihastunut vaan enemminkin inhoaa minua kun huomaa minun pitävän hänestä..
Siitä, että mies kysyi, haluanko sitoutua häneen. Minusta oli tuntunut siltä ensi hetkistä lähtien, että minä olen maailman ainoa tai ainakin ylivoimaisesti ihanin nainen, mutta tiesin miehen maineen, joten en luottanut tunteeseen.
Voi kultainen! Luovu ajatuksesta heti, heti ja heti! Älä elättele varattuna toiveita toisesta varatusta! Älä älä älä!
Nimim been there done that
Kanssani samassa isossa toimistokiinteistössä (eri firmassa) työskenteli mies, joka alkoi moikkailemaan mua heti, vaikka meille ei siis ollut mitään "tekemistä" keskenämme. Siten heti ensimmäisestä ns. virallisesta tapaamisesta lähtien, hän tunki aina TODELLA lähelle minua, niin että esim. käsivartemme koskettivat toisiaan. Ei haitannut, koska heppu oli superkultainen, ja vielä komeakin.
Hän myös sanoi pieniä kohteliaisuuksia, hakeutui seuraan, ja kosketteli sillein "viattomasti" olkapäähän tms. kun juteltiin. Ja hoki mun nimeäni jatkuvasti, se kuulemma on merkki kiinnostuksesta.
Itse en ikinä mene ihastukseni viereen istumaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ikinä mene ihastukseni viereen istumaan.
Mä menisin heti jos voisin.. Ei olla nähty puoleen vuoteen. Huokaus.
Oma nykyinen mies oli koko ajan lähes iholla baarissa ja hoki, että olin kaunein näkemänsä tyyppi. En jaksanut uskoa, mutta vaihdettiin numerot kuitenkin. Ihan varmuuden vuoksi.
Heti seuraavana päivänä tuli viesti, että mitäs kaunis? Voitaisko nähdä? Ja nyt sitten ollaan yhdessä.
En halunnut uskoa, että se tykkäis musta, koska en usko olevani kovinkaan nätti.
Mä uskon siihen että jos minua itseä kuumottaa jonkun miehen lähellä enkä millään voisi vastustaa, niin uskon että tuon miehen on tunnettava samoin.
Luin ensin, että kysymys oli: mistä tiedät että mies on tullut sinuun.
Siitä, että ajoi luokseni mooooonta kertaa tunnin matkan, vaikka olisi päässyt töistä iltakympiltä ja meni taas aamulla seiskaksi (=herätys puoli 6). Ja myös siitä, että soitteli ja kirjoitteli jatkuvasti ja piti huolen, että tapaamiset onnistuvat. Tämä vuosia sitten, nykyisin hän on lasteni isä :)
Vierailija kirjoitti:
Kanssani samassa isossa toimistokiinteistössä (eri firmassa) työskenteli mies, joka alkoi moikkailemaan mua heti, vaikka meille ei siis ollut mitään "tekemistä" keskenämme. Siten heti ensimmäisestä ns. virallisesta tapaamisesta lähtien, hän tunki aina TODELLA lähelle minua, niin että esim. käsivartemme koskettivat toisiaan. Ei haitannut, koska heppu oli superkultainen, ja vielä komeakin.
Hän myös sanoi pieniä kohteliaisuuksia, hakeutui seuraan, ja kosketteli sillein "viattomasti" olkapäähän tms. kun juteltiin. Ja hoki mun nimeäni jatkuvasti, se kuulemma on merkki kiinnostuksesta.
Kunnon pelimiehen elkeet. En sanoisi tuollaisesta, että hän käy kuumana, paremminkin, että on päättänyt valloittaa jonkun. Valloittaminen voi tarkoittaa myös sitä, että saa toisesta myötäilijän, fanin, vallankäytön välineen jne. Ei siis välttämättä ole tarkoituskaan esim. ryhtyä mihinkään suhteeseen, jotkut vain on kovia pelaamaan ihmisillä.
Ylenpalttisesta mielistelystä ja myötäilystä sen huomaan. Kyllä niin ollaan mukavaa miestä, kun halutaan pillua... Se on sitä miehen simppeliä elämää!
Haittaako se lopulta vaikka vaisto osuisi väärään? :) Jos pidät ihmisestä itsekin ja tunne on voimakas anna mennä. Kun rakastuin mieheeni olin todella hermostunut koska tunteeni olivat niin voimakkaat ja pelkäsin olevani väärässä. Paljastui, että mies piti myös minusta ja oli liian peloissaan tehdäkseen aloitteen. Itse lähetin hänelle todella vahvoja signaaleja eikä hän tajunnut mitään. Uppos kalloon vasta kun suutelin spontaanisti.