Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MULLAN ALLA vai BREAKING BAD?

Vierailija
28.04.2016 |

Kumpi sarja mun kannattaa katsoa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat

Vierailija
2/18 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kaikki kehui Breaking Badin maasta taivaisiin. Yritin neljä tai viisi jaksoa innostua, mutta ei vaan sytyttänyt.

Mullan alla on yksi lemppareitani. Musta huumori puree.

Mutta uskon silti edelleen Badinkin olevan loistava sarja, en vaan  jostain syystä päässyt siihen kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, mistä tykkäät. Mä en ole Breaking badia katsonut muutamaa jaksoa enempää, koska se ei ole temmannut mukaansa. Miehen kanssa olemme kyllä päättäneet vielä yrittää, uskon, että se on hyvä. Mullan alla on aika rauhallinen ihmissuhdesarja, se kuuluu ehdottomasti suosikkisarjoihini. Just äsken toivoin, että olisi olemassa joku saman kaltainen sarja :) Breaking Bad on varmasti aika nopeatempoinen, ainakin alun jaksoissa on vauhtia ja vaarallisia tilanteita.

Vierailija
4/18 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kaikki kehui Breaking Badin maasta taivaisiin. Yritin neljä tai viisi jaksoa innostua, mutta ei vaan sytyttänyt.

Mullan alla on yksi lemppareitani. Musta huumori puree.

Mutta uskon silti edelleen Badinkin olevan loistava sarja, en vaan  jostain syystä päässyt siihen kiinni.

SAMIS!

Vierailija
5/18 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Breaking bad ei ole mun juttu.Mullan alla on katsomisen arvoinen mutta ehkä vähän turhan kehuttu sekin.Katso Big love tai House.

Vierailija
6/18 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Breaking Bad on ihan törkeän hyvä, mutta meinasin itsekin lopettaa alussa katsomisen, kun tuntui ettei vaan saa juonesta kiinni. No onneksi en niin tehnyt. Miehen kanssa ei maltettu nukkumaan mennä, ku tempasi mukaansa. Eli kärsivällisyyttä!

Mullan alla -sarjasta ei toistaiseksi kokemusta.

Vierailija
7/18 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Breaking bad ei ole mun juttu.Mullan alla on katsomisen arvoinen mutta ehkä vähän turhan kehuttu sekin.Katso Big love tai House.

Mistä Housea voi katsoa?

Vierailija
8/18 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kärsivällisyys ei riitä sarjaan tempautumiseen kymmentä minuuttia kauempaa :D Onneksi on paljon sarjoja joihin koukuttuu heti. Mutta kärsivällisemmät, sarja siis kyllä vissiin palkitsee.

2

Vierailija
9/18 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mistä Big lovea?

Vierailija
10/18 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Breaking Bad on aivan loistava! Siihen täytyy vaan päästä sisään. Mullan alla en tunne hyvin. Yritin joskus katsoa, mutta oli liian tylsä.

Vierailija
11/18 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Breaking Bad. Mullan alla on raivostuttavimmat ja maneerisimmat hahmot ikinä. Täysin yliarvostettu sarja.

Vierailija
12/18 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka hyvä tuo House oli?Ikinä en ole katsonnut mutta eikö ollut aikoinaan tosi suosittu?

Vierailija
13/18 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka hyvä tuo House oli?Ikinä en ole katsonnut mutta eikö ollut aikoinaan tosi suosittu?

Oliko tää se missä oli hirveen äkänen lekuri? Jolla oli jokin jalkavika?

14/18 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Breaking bad. Aivan ehdottomasti.

Vierailija
15/18 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjana ei hääppönen mutta Hugh Laurie♡maailman maagisin mies!

Vierailija
16/18 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

House on ehkä vähän vanhanaikaista tv:tä - jos tykkää laatusarjoista. Housessa parasta on House itse ja se, kuka häntä näyttelee. Itse sarja toistaa itseään kyllästyttävästi, mutta kyllä ehkä paranee loppua kohden. En nyt halua haukkua sarjaa, mutta en vertaisi sitä Mullan allaan (tai Breaking Badiin, jota en ole katsonut, mutta jonka uskon olevan todella laadukas sarja).

Vierailija
17/18 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Breaking bad. Aivan ehdottomasti.

Onko Hugh Laurie Housena helnycin makuun?

Vierailija
18/18 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullan alla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi