Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketkä saa myös huomenna toimeentulotuen?

Vierailija
28.04.2016 |

Tili näyttää 2e, mutta ihanaa kun on huominen. Mulla riittää just ja just ja yleensä kuun vikat päivät venytetään penniä..
Onko täällä muita toimeentulotukea saavia ja riittääkö se teille koko kuukaudeksi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin riittää, kun ei ole elämänhallintaongelmaa.

Vierailija
2/13 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu saan. Olis tullu maanantaina, mut sossu jonka jutuis kävin oli kiva ja laitto maksuun aiemmin vapun kunniaks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan. Juuri teen ostoslistaa. Tilillä on ollut kohta 8 pv:n ajan vain 0,70€

Olen syönyt tuon ajan kaapista löytyneitä tölkkiruokia.

Vierailija
4/13 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs tulla kuun vikapäivä, ainakin Helsingissä. Eli tulee kyllä automaattisesti jo huomenna kun lauantaina ei rahat kuljekkaan..

Vierailija
5/13 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu toimeentulotukea, ei oo koskaan tullut eikä toivottavasti koskaan tulekaan. Mulla kuulkaas on ihan palkkapäivä edessä, josta lohkeaa leijonanosa teidän elättämiseen, toivottavasti osaatte arvostaa ja haette aktiivisesti koko ajan töitä.

p.s. ensimmäinen joka kommentoi, että "et sää sitä mun toimeentulotukea vi**u maksa kun sosku maksaa sen" julistetaan päivän pöljimmäksi ja ohjataan ottamaan selvää kuinka tää yhteiskunta oikein pyörii.

Vierailija
6/13 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee aina kuun eka arkipäivä. Onneksi on vappuun säästettynä vähäsen rahaa.

Vierailija
7/13 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuu toimeentulotukea, ei oo koskaan tullut eikä toivottavasti koskaan tulekaan. Mulla kuulkaas on ihan palkkapäivä edessä, josta lohkeaa leijonanosa teidän elättämiseen, toivottavasti osaatte arvostaa ja haette aktiivisesti koko ajan töitä.

p.s. ensimmäinen joka kommentoi, että "et sää sitä mun toimeentulotukea vi**u maksa kun sosku maksaa sen" julistetaan päivän pöljimmäksi ja ohjataan ottamaan selvää kuinka tää yhteiskunta oikein pyörii.

Mites mä tässä töihin meen tienaamaan, kun ei ole koulutusta ja olen raskaana? Milläs mun sitten pitäs tulla toimeen. Ihmisillä on kuules vähän erilaisia elämäntilanteita.. Ei kaikilla mene just niinkuin sulla. :

Vierailija
8/13 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää jotenkuten, eipä sillä paljoo shoppailla.. töitä ei oo kuulunu.

Vierailija
9/13 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haist vittu. Olen köyhä vaikka käyn töissä.

Vierailija
10/13 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites mä tässä töihin meen tienaamaan, kun ei ole koulutusta ja olen raskaana? Milläs mun sitten pitäs tulla toimeen. Ihmisillä on kuules vähän erilaisia elämäntilanteita.. Ei kaikilla mene just niinkuin sulla. :<

Sulle isot tsempit ja hyvää vointia ja koulutusintoa sitten kun vauveli on syntynyt ja kasvanut hetken aikaa isommaksi! :) Ja mielelläni kustannan osan tän tyyppisestä toimeentulotuesta. Valitettavan paljon vaan on niitä sellasia "ei mua huvita mihinkään mennä kun mä pelaan kotona pleikkaa ja vähän pössyttelen" toimeentulon saajia.

Vierailija
11/13 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa, olen kerran elämässäni saanut ja olen 42v. Silloin kerran olin 26v ja olin tiukassa tilanteessa, ihmeekseni sain fatasta joitakin satasia (markkaa). Sain myös maksusitoumuksen sänkyä varten, mutta ei siinä mestassa ollut mulle sopivaa, palautin sen paperin. Sossu oli vähän ihmeissään. Nukuin patjalla ja ostin sängyn omalla rahalla sitten muutamien kk jälkeen.

Ap ei halunnut tätä vastausta, tiedän.

Minusta on vain surullista että ihan nuoret työkykyiset ihmiset iloitsevat kun tulee tt- tuki.

Mun palkka ei ole koskaan ollut hyvä,mutta kyllä se tt- tuen voittaa.

Ja lisäksi, voin katsoa itseäni peiliin ja olla tyytyväinen että olen elättänyt itseni.

Ei pidä ymmärtää väärin, en edes mitenkään nauti duunista, joskus hetken, mutta olen sisäistänyt jo nuorena että töitä pitää tehdä, ei voi olettaa että raha kasvaa puussa.

Tiedän ettei nykyään kaikille riitä töitä, mutta näitä tt'-tuki juhlimisia lukiessa tulee mieleen, onko edes yritetty?

Vielä haluan lisätä, en ole koskaan äänestänyt nyk.hallituspuolueita. Ihan vihervasuri olen.

Vierailija
12/13 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa, olen kerran elämässäni saanut ja olen 42v. Silloin kerran olin 26v ja olin tiukassa tilanteessa, ihmeekseni sain fatasta joitakin satasia (markkaa). Sain myös maksusitoumuksen sänkyä varten, mutta ei siinä mestassa ollut mulle sopivaa, palautin sen paperin. Sossu oli vähän ihmeissään. Nukuin patjalla ja ostin sängyn omalla rahalla sitten muutamien kk jälkeen.

Ap ei halunnut tätä vastausta, tiedän.

Minusta on vain surullista että ihan nuoret työkykyiset ihmiset iloitsevat kun tulee tt- tuki.

Mun palkka ei ole koskaan ollut hyvä,mutta kyllä se tt- tuen voittaa.

Ja lisäksi, voin katsoa itseäni peiliin ja olla tyytyväinen että olen elättänyt itseni.

Ei pidä ymmärtää väärin, en edes mitenkään nauti duunista, joskus hetken, mutta olen sisäistänyt jo nuorena että töitä pitää tehdä, ei voi olettaa että raha kasvaa puussa.

Tiedän ettei nykyään kaikille riitä töitä, mutta näitä tt'-tuki juhlimisia lukiessa tulee mieleen, onko edes yritetty?

Vielä haluan lisätä, en ole koskaan äänestänyt nyk.hallituspuolueita. Ihan vihervasuri olen.

Mä oon vasta hiljattain saanut asiani jotenkin kuntoon ja nyt opiskelen. Rahat on tiukilla ja mielelläni menisin töihin, että saisin rahaa sen verran, ettei tarvitsisi hakea sossusta toimeentulotukea ja saisin maksettua velkojani hiljalleen pois.

2

Vierailija
13/13 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites mä tässä töihin meen tienaamaan, kun ei ole koulutusta ja olen raskaana? Milläs mun sitten pitäs tulla toimeen. Ihmisillä on kuules vähän erilaisia elämäntilanteita.. Ei kaikilla mene just niinkuin sulla. :<

Sulle isot tsempit ja hyvää vointia ja koulutusintoa sitten kun vauveli on syntynyt ja kasvanut hetken aikaa isommaksi! :) Ja mielelläni kustannan osan tän tyyppisestä toimeentulotuesta. Valitettavan paljon vaan on niitä sellasia "ei mua huvita mihinkään mennä kun mä pelaan kotona pleikkaa ja vähän pössyttelen" toimeentulon saajia.

Kiitos paljon! On siis opinnot kesken ja jatkan niitä heti kun pystyn. Innolla oon menossa työelämään, enkä todellakaan halua jäädä toimeentulotuen varaan. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän