Onko normaalia että kun tulee vaihevuodet suuttuu kaikesta?
Kommentit (21)
Yritätkö pistää oman kusipäisyyden vaihdevuosien piikkiin?
En suutu, mutta olen karsinut elämästäni ylimääräisen ärsyttävyyden.
Vierailija kirjoitti:
Ikä?
Vaihdevuodeikäinen? Mihin muuhun tarvitset tätä ikää?
On. Hormonit. Mulla auttaa omegat, vähän edes rauhottaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset nyt on
mies54v
Eikä ole.
N54
Kannattaa vaihtaa eri talouksiin tuossa kohtaa, jos nainen ei tajua hakea lääkitystä.
Ei mitään järkeä pilata ainoaa elämäänsä tai perheensä elämää jonkun 24/7 negailijan rähinöitä kuunnellen.
Väsymys. Unettomat yöt. Arkivelvollisuudet ja huolet. Kuumat aallot. Hellyyden puute. Seksivonkarit. Kivut ja säryt. Oman tilan puute. Jne jne.
Suksi Aapee kuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Väsymys. Unettomat yöt. Arkivelvollisuudet ja huolet. Kuumat aallot. Hellyyden puute. Seksivonkarit. Kivut ja säryt. Oman tilan puute. Jne jne.
Suksi Aapee kuuseen.
Kannatetaan!
Jossain vaiheessa ärsyynnyin tavallista helpommin, mutta toisin kuin vaikka murrosiässä pystyin käsittelemään sitä enkä paiskonut ovia ja karjunut ettei kukaan ymmärrä minua😂.
Jatkan... Aikuistuvat lapset, lemmikit, syövän pelko, taloustilanne, tyhmät ihmiset, vielä tyhmemmät ihmiset, uskoton Uolevi, miesvauva, rumat vaatteet, alhainen verensokeri, Ylhäinen verenpaine, liikaa seksiä, ei yhtään seksiä, epätyydyttävää seksiä...
Koita kestää. Ole miäs.
Karseat määrät joutuu kyllä paskaa käytöstä sietämään, jos naisen kanssa haluaa samaa taloutta asua.
Ei tää oilein tunnu sen arvoiselta enää.
on normaalia.... hanki indivina niin vitutusloppuu
Vierailija kirjoitti:
Suksi Aapee kuuseen.
totta. se voi jatkua vuosia. mutta ei silti ok muulle perheelle. itse en ollut tahallani kiukkuinen, mutta ylireagoin asioihin. niinkuin murkkujen hormoonimyrsky. olin itsekin aivan loppu. onneksi ohi.
No ei ole normaalia. Miten käyttäydyt työpaikalla? Suututko sielläkin kuten kotona?
Ja sitten valitetaan ettei vanhempia naisia oteta enää töihin. No kuka hullu tuollaisia hormoonihirviöitä haluaa työyhteisöön sitten.
Ei.