Juoksutreffeille trikoot?
Olisi juoksutreffit naisen kanssa, jota olen muutaman kerran tavannut. Kehtaako laittaa juoksutrikoot? Vai ovatko ne liian paljastavat? Kroppaani minun ei tarvitse hävetä, mutta tässä vaiheessa trikoissa näyttäytyminen vähän ujostuttaa. Nainen varmaan laittaa trikoot.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trikoot näyttää miehellä naurettavalta. Toisaalta meitä naisia on niin moneen lähtöön että ohuet juoksijan trikoojalat miehellä on ok joidenkin mielestä. Itse tykkään miehekkäämmistä miehistä, jotka juoksevat esim. sortsit trikoiden päällä.
Tykkään ylipäätään raskasrakenteisimmista ja isokokoisista miehistä, jotka eivät juokse pelkissä trikoissa ;)
No ei herrantähden mitään shortseja trikoiden päälle, se vasta idioottimaiselta näyttää! (Koskee toki myös naisten vaatetusta eikä pelkkää urheilua.)
Reilusti vaan trikoot päälle jos sellaisissa tapaa juosta eikä edes omista collareita.
Ei näytä idioottimaiselta. Mutta nämä miehet eivät olekaan laihoja maratonjuoksijoita. En kyllä usko, että kukaan nainen pitää miehiä trikoissa mitenkään kiihottavina, mutta onhan se käytännöllistä jos juoksutreffit on kerta kyseessä.
No, siinä tapauksessa joka ikinen jonka olen nähnyt pukeneen shortsit trikoiden päälle on ollut harvinainen poikkeustapaus. Ajatella!
No miten kävi? Tuliko stondis trikoissa julkisella paikalla?
Vierailija kirjoitti:
Olin juuri tänään juoksutreffeillä ihanan miehen kanssa ja molemmilla oli trikoot. Jos aiotte vain juosta ettekä kuherrella, trikoot on paras vaihtoehto. Julkisesti seisokin kanssa trikoissa voisi olla aika tukalaa, tosin ei se mun silmiin pahalta näyttäisi ;)
Tämä seisokki- ja pullotusongelmahan niissä trikoissa aina on. Tai en tiedä, onko se kaikille ongelma.
Itse hieron itselleni aina seisokin päälle jo etukäteen, ennen kuin lähden lenkille trikoissani.
Tee miten itse parhaaksi näet. Itseäni vähän huvittaa ja jollain tapaa myös inhottaa nuo makkarankuoret niin miehillä kuin naisilla, mutta minä en olekaan juoksija.
puluparka kirjoitti:
Tee miten itse parhaaksi näet. Itseäni vähän huvittaa ja jollain tapaa myös inhottaa nuo makkarankuoret niin miehillä kuin naisilla, mutta minä en olekaan juoksija.
Mikä niissä inhottaa?
Ei näytä idioottimaiselta. Mutta nämä miehet eivät olekaan laihoja maratonjuoksijoita. En kyllä usko, että kukaan nainen pitää miehiä trikoissa mitenkään kiihottavina, mutta onhan se käytännöllistä jos juoksutreffit on kerta kyseessä.