Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehteleva Harakka rehabilisoitu

Vierailija
28.04.2016 |

Politiiko ei valehtele, vaan pitää sanoa että ei puhu totta.
Mitäs mieltä linnusta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerät sanakiellot ja kiertoilmaisut vievät keskustelun ihan muualle kuin itse pääasiaan. Nytkin nuo alkujaan raivosivat käytetystä sanasta sen sijaan että olisivat keskustelleet itse asiasta.

Vierailija
2/6 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivakan ja Stubbin alamäki alkoi, kesäkuussa Petteri Orpo nousee kokoomuksen johtoon ja Stubb joutuu väistymään hallituksesta kokonaan, saa nähdä mitä tapahtuu sitten Toivakalle, ehkä annetaan armosta jäädä ministeriksi, käsittämätön puheenvuoro Toivakalta eduskunnassa, aivan käsittämätön, ministerillä pitäisi olla harkintakykyä, ei voi puhua mitä sattuu eduskunnan edessä. 

Sanakielto ei tässä ollut se pointti vaan se että Toivakka itse valehteli kun syytti Harakkaa valehtelusta. Tuo sanakieltokin kuuluu eduskunnan etikettiin eli silläkin on merkitystä mutta tässä asiassa Toivakan tilannetta pahensi se, että hän aiheettomasti syytti Harakkaa valehtelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harakka ei varasta, se vaan ottaa luvatta käyttöönsä.

Vierailija
4/6 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydet pisteet Harakalle, luulisi Toivakkaa nyt hävettävän, kun syyttää vastapuolta valehtelusta, mutta valehteleekin itse.

Vierailija
5/6 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydet pisteet Harakalle, luulisi Toivakkaa nyt hävettävän, kun syyttää vastapuolta valehtelusta, mutta valehteleekin itse.

Miksi kokkari häpeisi itselleen normaalia käytöstä?

Vierailija
6/6 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Politiiko ei valehtele, vaan pitää sanoa että ei puhu totta.

Mitäs mieltä linnusta?

Lintu vei kokkaria satanolla. Täydet pisteet Harakalle. Taustat varmistetaan, ennen kuin ruvetaan hutkimaan. Kokkarimuijan pitäisi ymmärtää erota, mutta kuten olemme jo aiemmin nähneet, eliitin lellikeillä on ihan omat sääntönsä politiikassa, joten eroilmoitusta on turha odottaa. Nyt vaan oppositio täysi hööki päälle ja koijarikokkari laulukuoroon. laulukuoroon.