Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hirvittää katsoa kun naapurin trampoliinissa ei ole verkkoa

Vierailija
28.04.2016 |

Olin jo talven aikana unohtanut kuinka ahdistavaa on katsoa naapurin lapsia trampalla pomppimassa. Lapsia on kerrallaan useita, isot ja pienet keskenään, isot pomppii pikkusisarukset reppuselässä... Tramppa näkyy suoraan meidän keittiön ikkunaan joten hankala olla katsomattakaan.

Ei olla sen paremmin tutustuttu tän perheen vanhempien kanssa kuin että postilaatikolla törmätessä moikataan, niin tuntuis jotenkin tosi hankalalta mennä asiasta sanomaan. Ei kai tuo turvaverkoton tramppa mikään laiton kuitenkaan ole.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä! Ja anna toisten huolehtia omista lapsistaan.

Vierailija
2/10 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuollaisia vanhempia. Todella pienellä vaivalla ja rahalla saisi touhusta paljon turvallisempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha,täälläpäin sama meno lähes jokaisessa naapuruston perheessä. Ehkä yhdellä olen joskus nähnyt turvaverkon, olipa ruma. Löysää sitä nutturaa.

Ps. Verhot voisi olla hyvä vaihtoehto

Vierailija
4/10 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän naapurustossa yhden lapsen joka on loukkaantunut ja todella pahasti trampoliinilla hyppiessään ja juuri verkollisessa sellaisessa. Silloin kun verkko on, siihen luotetaan sokeasti ja sitä päin pompitaan eikä tajuta että se verkkokin saattaa pettää. Näin kävi tälle yhdelle tytölle.

Meillä ollut tramppa 8v, ilman verkkoa ja siitä verkkoa ei ikinä hankitakaan meille. Pojat on jo tosin niin isoja ettei paljoa siinä hypikään mutta kertaakaan ei ole siitä tippunut tässä vuosien varrella.

Vierailija
5/10 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on niitä asioita mille ri aina voi itse mitään.Kaikki vanhemmat ei vaan ole riittävän älykkäitä ymmärtämään vaaroja tai välittämään lapsistaan.

Vierailija
6/10 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on aika tehdä lastensuojeluilmoitus.

Vierailija
7/10 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvaverkko on ymmärrettävä pienillä lapsilla, mutta kouluikäisillä jo aivan turha.

Vierailija
8/10 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on aika tehdä lastensuojeluilmoitus.

Toivon todella että tämä oli sarkasmia

Vierailija
9/10 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko on nuttura tiukalla tai ei omaa elämää lainkaan jos tällainen näky hirvittää?! Itse olen tottunut siihen että trampassa on aina turvaverkko, samoin kun pyöräillessä on kypärä päässä, veneillessä pelastusliivit jne. Ihan normaali maalaisjärkisenä itseäni pidän.

ap

Vierailija
10/10 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeastiko on nuttura tiukalla tai ei omaa elämää lainkaan jos tällainen näky hirvittää?! Itse olen tottunut siihen että trampassa on aina turvaverkko, samoin kun pyöräillessä on kypärä päässä, veneillessä pelastusliivit jne. Ihan normaali maalaisjärkisenä itseäni pidän.

ap

Olet ihan oikeassa. Mutta kaikki ihmiset eivät vain kykene ajattelemaan kovin pitkälle. Esim. eräs ystäväni kuljetti vauvaansa ilman turvakaukaloa.