Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua sipulia ruokaan, ikinä

Vierailija
28.04.2016 |

Olisitteko itse laittamatta sipulia ruokaan vuodesta toiseen jos mies inhoaa sipulia? Ja tyytyisittekö siihen että aina silloin kun (pitää) syödä miehen laittamaa ruokaa, eli usein, niin sipulia ei siinäkään ole.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ne sipulit vain omaan ruokaasi? Mikä pakko toisen on sun sipuleitasi syödä, jos ei kerta tykkää.

Vierailija
2/35 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika, ansaitset parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita ne sipulit vain omaan ruokaasi? Mikä pakko toisen on sun sipuleitasi syödä, jos ei kerta tykkää.

Usein vaan tulee tehtyä ruokaa jossa kaikki täytyy sekoittaa hyvissä ajoin yhteen eikä pysty tekemään erikseen omaa osuutta ja sitten toisten osuutta ruoasta.

Vierailija
4/35 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on välillä tosi rasittavaa, täällä sama ongelma. En itse tykkää raa'asta sipulista joten en voi sitten omalle lautaselle vaan sitä laittaa :D ja ei kyllä huvittaisi pelkästään sipulia rueta pannulla paistelee että saisin sitä siihen omaan ruokaani.

Vierailija
5/35 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sun mies sellanen mongoolin näkönen paskamaha millä menee vatsa sekaisin mausteista, kun omassa lapsuudessa syötiin vain suolalla maustettua kaupan halvinta paskalihaa?

Vierailija
6/35 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jääpä mulle sipulia enemmän. Mutta se tuppaa pierettämään kovasti. Syön silti, joskus raakanakin, nam. Prööööt!

M

Vierailija
7/35 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on vaikeaa tehdä kaksi eri versiota? Toiseen sipulit, toiseen ei. Älkää tehkö elämästänne niin vaikeaa.

Vierailija
8/35 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän kenties kotoisin Suomen sipulittomalta vyöhykkeeltä? Minä olen. Se sijaitsee Varsinais-Suomen sisämaassa 50-70 km Turusta koilliseen. Toki sielläkin joku sipulia syö, mutta ällistyttävän moni ei.

Vierailija
9/35 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskot hoi, mistä alapeukut?

Vierailija
10/35 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään laittaisi jos ei voisi syödä. Itsestäänselvyys!!!

Vierailija
11/35 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitteko itse laittamatta sipulia ruokaan vuodesta toiseen jos mies inhoaa sipulia? Ja tyytyisittekö siihen että aina silloin kun (pitää) syödä miehen laittamaa ruokaa, eli usein, niin sipulia ei siinäkään ole.

Dumppaa se mies minulle, minäkään nimittäin en syö sipulia.

Vierailija
12/35 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan vähän. Ja jos mies kokkaisi, en valittaisi sipulittomuudesta. Joskus todella paahtelen omat sipulini erikseen ja teen sipulitonta. Mutta sipuli on hy-vää!

Vierailija
13/35 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostunut jättämään pois mitään aineksia, ja niitä oli alussa paljon joita mies muka ei syönyt.

Itse tehköön millaista tahtoo, tosin harvoin mitään tekee eikä osaa. Äitinsä varmaan jättää pois kaiken mahdollisen vieläkin.

Nykyisin se syö ja kantaa sitä sipulia ja valkosipuliakin ihan automaattisesti kaupasta.

Hieman silti yllätti kun tahtoi raakaa sipulia annokseensa, kun olin sitä pilkkonut vain itseäni varten.

Vierailija
14/35 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein vaan tulee tehtyä ruokaa jossa kaikki täytyy sekoittaa hyvissä ajoin yhteen eikä pysty tekemään erikseen omaa osuutta ja sitten toisten osuutta ruoasta.

Eikö se nyt sitten riitä, että sipulia saa laitettua edes joihinkin ruokiin jälkikäteen? Hanki sellainen superpieni kattila ja laita sinne muhimaan sipulisi jonkin soossin sekaan, jos vaikka kastikkeen teet. Laatikkoruoissa pystynee varsin hyvin niissäkin sotkemaan sipulia vain tietylle puolelle. Lihapullia pyörittelee sipulilla ja ilman erikseen. Joo, ei oo helppoo aina. Kiitä onneasi, ettei se mies ole mikään keliaakikko.

Vierailija
15/35 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään sipulista ja laitan sitä lähes kaikkeen ruokaan. Onneksi koko perhe tykkää myös. En laittaisi sipulitonta versiota. Sitten saisi mies olla mukana laittamassa ruokaa, joa haluaa ruokansa erikseen ilman sipulia.

Vierailija
16/35 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipuli on saatanasta

Vierailija
17/35 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on vaikeaa tehdä kaksi eri versiota? Toiseen sipulit, toiseen ei. Älkää tehkö elämästänne niin vaikeaa.

Mies voi tehdä omat ruokansa, jos on noin ranttu.

Vierailija
18/35 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä olisin.

Söisitkö sinä vuosikaudet puolisosi valmistamaa ruokaa, jossa on ainesosaa jota hän tietää sinun vihaavan?

Mieti nyt. 

Sä voit joko a) lisätä omaan osuuteesi sitä sipaletta tai 

b) olla ilman sipaletta ruuassa. 

Mutta mieti, kumpi pilaa ruokaa enemmän? Se, että ruuasta puuttuu yksi ainesosa josta pidät, mutta ruuassa on muuta makua eikä se siis ole pilalla. Vai se, että ruuassa on joka saakelin kerta se maku, jota et voi sietää?

Niinpä. Eli et laita sitä sipaletta silloin, kun teet ruokaa, jota se toinenkin oletettavasti syö. 

Vierailija
19/35 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on tehty, koska puolison vatsa ei kestä sipulia. Valko- tai ruohosipulia voi käyttää. Joskus kypsennän sipulia ruoan sivuun itselleni. Ei ole vielä koittanut asiasta maailmanloppu tai edes parisuhdekriisiä.

Vierailija
20/35 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paista ne sipulit ennen lihapullia renkaina, ja lisää sipulit omalle lautasellesi. Näin minä teen. No problem.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi