Mies ei halua sipulia ruokaan, ikinä
Olisitteko itse laittamatta sipulia ruokaan vuodesta toiseen jos mies inhoaa sipulia? Ja tyytyisittekö siihen että aina silloin kun (pitää) syödä miehen laittamaa ruokaa, eli usein, niin sipulia ei siinäkään ole.
Kommentit (35)
Tee vaan kahta eri ruokaa. Minäkään en pysty sipulia syömään, ei voi mitään, yksinkertaisesti maistuu pahalle.
Meillä lapset keksivät jossakin vaiheessa, etteivät tykkää sipulista. Laitoin sitä kuitenkin pieneksi leikattuna ja kuullotin hyvin vaikka ennen lihapullataikinaan laittamista ja kaikki tykkäsivät lihapullista ja muistakin ruuista todella paljon. En todellakaan alkanut pelleilemään jonkun nirsoilun vuoksi, allergiat ja muut oikeastu vakavat asiat ymmärtäisin kyllä.
Nyt he tykkäävät sipulista ja tekevät ruokia, joihin tulee sipulia.
En tekisi kahta ruokaa vain sen takia, että mies ei olevinaan tykkää siitä. Ensinnäkään eihän sitä joka ruokaa tule ja jos ne ruuat eivät kelpaisi, niin mies tehköön itse sipulittoman versionsa. Itse syön lähes kaikkea ja jos jostakin löytyy jotain outoa, niin en todellakaan pidä asiasta meteliä, vaan laitan sen vain syrjään.
Ei ihme, että sipuli ei maistu, kun on ensin syönyt lapsen vanukkaat.
Miten tuollainen lapsimies pärjää esimerkiksi ravintolassa ja kylässä ruokailuissa? Tai ulkomailla? Ottaako hän mukaan omat eväät vai nyrpisteleekö hän nokkaansa kaikelle? En huolisi tuollaista miestä ikinä. :D
Paista sipuli erikseen. Näin mä teen, kun yksi lapsista on allerginen sipulille.
Mikä ongelma tuossa on? Mies ei laita omaan ruokaansa sipulia, sinä laitat omaasi. Jos ei kelpaa aikuiselle ruoka jota on tehty, niin osannee ruokkia itsensä.
Että piti oikein kuuden vuoden takaa nostaa ketju, niin pääsee taas käsittelemään av-mammojen lempiaihetta, eli toisten ihmisten, etenkin miesten, ruokailun pakottamista. Kai näissä suhteissa sitten tasa-arvoisesti mies päättää, mitä vaimo syö, kun vaimo kerran päättää miehen ruuat. :D
Paahdettua sipulia pussista, omaan annokseesi. Ei tarvitse erikseen paahdella.
Sipuli on kamalaa.
Tehkää kompromissi.
Nielet mällit ja mies syö sipulia.
Olikohan oikeasti kyse sipulista vai jäikö jauhenliha pesemättä? Se voi närästää - monia☺
En itsekään siedä sipulia, joten ei olisi ongelma. Ylipäänsä kun laitan ruokaa muillekin kuin itselleni, haluan, että siitä nautitaan eli en tee sellaista, josta toinen ei tykkää.
En käytä sipulia (paitsi valko- ja ruohosipulia), koska eskarissa pakotettiin syömään samat sipulit kahdesti. Jos sipuli oli pahaa mennessään alas niin oksennusliman sekaisena se oli vielä hirveämpää. Vaimoni on sopeutunut siihen tragediaan, etten syö sipulia.
Mieluusti söisin sitä, elämä olisi tosi paljin helpompaa, mutta ei vaan pysty.
Sipuli on ihan hyvää, mutta se on ihan tajuttoman närästävää, joten en pysty sitä juurikaan syömään.
On minuakin krantuksi haukuttu, koska joidenkin mielestä ruokien välttelyyn ei voi olla mitään syytä. Mutta ihmettelen kuinka moni söisi valittamatta päivittäin sellaista ruokaa, josta tulee kipeäksi.