Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan käynyt sympatix-hoidossa punastelun/esiintymispelon vuoksi? Auttoiko?

Vierailija
28.04.2016 |

Harkitsen asiaa ja haluaisin kuulla kokemuksia. Ja hinta jota ei tietenkään nettisivu kertonut..?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jo rajoittaa elämää tämä homma. Enkä kaipaa niitä "sehän on vaan söpöä"-kommentteja niiltä jotka ei OIKEASTI tiedä millaista paskaa se on. Ei kehtaa mihinkään lähteä missä ihmiskontktrja että joutuu juttelemaan tai katsomaan silmiin jotain. Alkaa jo ahdistaa kaupat ym yleiset paikat ja mikä pahinta aloin jo miettiä voinko tehdä työtänikään kohta enää jossa jatkuvasti ihmisten kanssa kontaktissa. :(

Vierailija
2/27 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 2.viesti siis ap..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullutkaan tuollaisesta. Nopean googlauksen jälkeen selvisi mistä kyse. Kuulostaa kyllä aika hurjalta, itse en ihan heppoisin perustein lähtisi tuollaista kokeilemaan. Mutta Googlesta löytyi keskusteluja, joku kertoi hinnan olleen lähelle 5000e. Kannattaa tsekata noita keskusteluja, jos täällä ei synny keskustelua.

Vierailija
4/27 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiintymispelko hoituu diapameilla ja punastelu propralilla

Vierailija
5/27 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://keskustelu.suomi24.fi/t/2379401/stressihermon-salpausleikkaus

Tuolla kokemuksia leikkauksesta. Ilmeisesti sivuvaikutuksia tulee usein ja aika rajuina, esim. vartalon runsasta hikoilua. Joskus mietin tuota leikkausta vaihtoehtona itsekin, mutta ei enää tuon ketjun lukemisen jälkeen houkuttele. Itse olen saanut avun Propralista. Joskus punastelen siitä huolimatta, mutta paljon harvemmin kuin aikaisemmin. Eikä ole tullut mitään sivuvaikutuksia, helppo ja turvallinen lääke.

Vierailija
6/27 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän jo propralia ja mäkin luulin että auttaa kunnes vahingossa peilin ohi kävelin punastellessa ja ihan yhtä punainen olin kuin ilman sitä. Ja 40mg jo syön, ennuste että alhainen verenpaine kestää enempää ja taitaa olla muutenkin maximi annos. Ap

Vierailija
7/27 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDDDD

Vierailija
8/27 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän jo propralia ja mäkin luulin että auttaa kunnes vahingossa peilin ohi kävelin punastellessa ja ihan yhtä punainen olin kuin ilman sitä. Ja 40mg jo syön, ennuste että alhainen verenpaine kestää enempää ja taitaa olla muutenkin maximi annos. Ap

Ei ole yleisesti mikään maksimi-annos, toki sinun tapauksessa voi olla. Hyvällä meikilläkin saa ihmeitä aikaan, oletko kokeillut?

Vierailija
9/27 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka väittää meikin peittävän paniikkihäiriöön liittyvän punastelun, ei tiiä asiasta yhtään mitään. Propral auttoi aluksi, ei enää. Helvettiä elämä ja mikään psyykkaaminen, terapia tms. ei todellakaan auta. Tärkeintä on kuitenki ymmärtää et samassa veneessä on muitakin eikä tää ominaisuus tee susta muita huonompaa ihmisenä.

Vierailija
10/27 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sopivalla meikillä saa tatuoinnitkin piiloon, niin miksei punastumista? Ei varmaan äärettömän luonnollista lopputulosta saa aikaiseksi, mutta kai se pakkeli on parempi kuin punastuminen.

Vierailija
11/27 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kärsin aikoinaan ankarasta punastelusta sosiaalisissa tilanteissa. Aloin käyttää Joe Blasco -meikkipohjaa, joka todellakin peittää punastelut ja lisäksi pidin hiuksia auki, niin oli vähän kuin turvassa katseilta.  Sittemmin aloitin käyttämään muihin oireisiin mielialalääkettä ja Propralia, niin enää todella harvoin iskee punastelut ja menee nopeesti ohi. Todella kiusallinen vaiva on tuo väärässä tilanteessa punastelu.

Vierailija
12/27 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi paska mitä kokemuksia tossa ketjussa, en uskalla kyllä sittenkään, kiitos linkistä..hikoilen jo muutenkin kuin sika nii mitä tuostakin tulis...ap

Vierailija
13/27 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh olen juuri siirtynyt luonnonkosmetiikkaan, en haluaisi taas tukkia naamaa kemikaaleilla.. Toisaalta naamahikoilu lisääntyi välittömästi siirryttyäni luonnonkosmetiikka-meikkeihin joten kai se olis hyväkin asia että tukkis ton naaman..kiitti vinkistä. Ap

Vierailija
14/27 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs hypnoosi? Kukaan sitä kokeillut? :D olen aika skeptinen kyllä mutta miksei voisi kokeilla. Googlettamalla löytyi..ap

Vierailija
15/27 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 58 vuotias eronnut mies. Kavin 26 vuotiaana STS leikkauksessa. Punastuminen oli sitä ennen aivan sietämätöntä. Koulu meni aivan pieleen punastumisen takia. Ensimmäiset työpaikatkin oli yleisön palvelua, joten nekin aiheuttivat paljon stressiä. Stressihermon salpaus ei aivan kokonaan poistanut punastumista, osan kylläkin. Nykyään en saa naamaani punaiseksi vaikka kuinka yrittäisin. Sydän kivutkin ovat poistuneet. Minulla oli lepotilassakin kipuja sydämmessä. Toivoisin, että Kela korvaisi osan potilaan kustannuksista. Tila oli äärettömän kiusallinen. Kallis oli leikkaus markka aikanakin. Hyvää Kesää kaikille!

Vierailija
16/27 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan ottanut klipsejä pois?? Eli onko joku leikkauksessa käynyt päättänyt ottaa pois ne klipsit hermoista?

Vierailija
17/27 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nämä metalli klipsit, voinko ottaa magneetti kuvauksen.

Vierailija
18/27 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi hypnoosi. Suosittelen kokeilemaan ennen leikkausta.

Vierailija
19/27 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kertaa kävìt hypnoosilla? Joutuuko käymään vielä jälkeenpäin vastaanotolla? Paljonko se maksoi?

Vierailija
20/27 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt leikkauksessa v. 2001. On auttanut sosiaaliseen fobiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän