Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan eräs mies kiinnostunut sittenkin kaveristani

Vierailija
28.04.2016 |

Meidän työporukassa on eräs mies josta olen jo jonkin aikaa ollut kiinnostunut.

Olen vaan huomannut että meidän keskustelu pysyy useimmiten ihan asialinjalla, pystymme kyllä puhumaan henkilökohtaisiakin mutta ihan ilman sen kummempaa syvällisyyttä.

Mutta huomaan että kaverilleni hän heittää sellaista hiukan kaksimielistäkin juttua...tai kun he juttelevat niin aina siellä välähtää seksi jollain tapaa. Tyhmä esimerkki vaikkapa tässä: "Hanna" sanoo: - Se tuli sieltä takaapäin (pyörä tai auto tai mikä vaan) enkä huomannut. Ja mies tarraa heti tuohon takaapäin-juttuun vaikka että "ja mä oon aatellut että kyllä sulla on varmasti kokemusta" ja sellanen typerä hymy perään.

Tai mies jotenkin epäsuorasti kehuu kaverin ulkonäköä, esim. opiskelijoillemme sanoi että "no niin, pääsitte heti Hannan kanssa syömään" tai "meillä on täällä hyvännäköisiä naisia"...

En tiedä tajuaako tästä kukaan mitään, mutta jotenkin mun vaistoni sanoo että mies on jollain tapaa kiinnostunut kaveristani. Tai ainakin flirttailee hänelle.

Todella ärsyttävää, kaveri on vielä semmonen ilonen persoona ja ihan hyvännäköinen kai.

Mutta voiko mulla kuitenkin olla jotain toivoa, kyllähän miehet flirttaa paljon naisille joista ei kuitenkaan oo millään tavalla kiinnostunut oikeasti?

*epätoivoinen *

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

varma narsisti ja pleyer

Vierailija
2/4 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sentään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän perusteella kuulostaa että on enemmän kiinnostunut kaveristasi. Mutta eihän siitä voi olla varma ennen kuin teet itse aloitteen (mies tuskin tietää sinun kiinnostuksestasi), jos mies ei sitä tee. Ainakin voit lopettaa jossittelun. Vaikka mies nyt olisi siitä toisesta kiinnostunut niin eihän se tarkoita että mahd suhde kestäisi tai onnistuisi.

Vierailija
4/4 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minusta miehet heittävät tuollaista läppää juuri niistä naisista, joista eivät ole kiinnostuneita. Oikeasti kiinnostavien kanssa on asiallisempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä