Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan käynyt sympatix-hoidossa punastelun/esiintymispelon vuoksi? Auttoiko?

Vierailija
28.04.2016 |

Harkitsen asiaa ja haluaisin kuulla kokemuksia. Ja hinta jota ei tietenkään nettisivu kertonut..?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän jo propralia ja mäkin luulin että auttaa kunnes vahingossa peilin ohi kävelin punastellessa ja ihan yhtä punainen olin kuin ilman sitä. Ja 40mg jo syön, ennuste että alhainen verenpaine kestää enempää ja taitaa olla muutenkin maximi annos. Ap

Oliko propral ns ,uusikoiden lääke. Minkä pitäisi vähentää tärinää. Mulla se käynnisti sisäisen kylmäkonejärjestelmän käytännössä vähän sama kuin tulisi kuume ja horkka. 14v leikkauksen jälkeen voin sanoa että elämä pilalla. Korvaukset evättiin perusteetta. Eikä jaksa enää asiaa miettiä kun vaan syö elävältä.

Vierailija
22/27 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on nämä metalli klipsit, voinko ottaa magneetti kuvauksen.

Ei vaikuta mihinkään. Mutta pitää se kertoa niin aina niin tietävät riskit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, 

Onko kenelläkään jakaa tuoreita kokemuksia kyseisestä operaatiosta punastumista liittyen ja mahdollisesta hinnasta? Hieman ristiriitaisia kommentteja aiheesta on. Tämän operaation tekevä taho ilmoitti että heillä ei ole ollut yhtään komplikaatioita. He myös kertoivat että yleisin sivuoire on liikahikoulu. 

kiitos jo etukäteen mahdollisista vastauksista!

Vierailija
24/27 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pekka0 kirjoitti:

Olen 58 vuotias eronnut mies. Kavin 26 vuotiaana STS leikkauksessa. Punastuminen oli sitä ennen aivan sietämätöntä. Koulu meni aivan pieleen punastumisen takia. Ensimmäiset työpaikatkin oli yleisön palvelua, joten nekin aiheuttivat paljon stressiä. Stressihermon salpaus ei aivan kokonaan poistanut punastumista, osan kylläkin. Nykyään en saa naamaani punaiseksi vaikka kuinka yrittäisin. Sydän kivutkin ovat poistuneet. Minulla oli lepotilassakin kipuja sydämmessä. Toivoisin, että Kela korvaisi osan potilaan kustannuksista. Tila oli äärettömän kiusallinen. Kallis oli leikkaus markka aikanakin. Hyvää Kesää kaikille!

mikä on sts leikkaus

Vierailija
25/27 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa käydä läpi haittoja mutta ne ovat todella hankalat. älä mene. ja haitta on jos salpausta pureta pysyvää.

Vierailija
26/27 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaako itseruskettava edes vähän punastumiseen? Käytän itse luomukosmetiikkaa ja sellainen käsitys, ettei tuo ole kovin haitallista. Luomunakin itse ruskettavaa voidetta saa.

Minä en siis enää aikuisena kärsi punastumisesta, eli ikä auttoi ja perheen perustaminen. En ehtinyt enää miettiä minkä värinen naamani on, kun tuli kaksoset ;) ja sitten vielä yksi. Ihana perhe ja ihana elämä. Rohkeasti vaan eteenpäin ja tsemppiä kaikille ujoilijoille, olette ihan yhtä ihania kuin kaikki muutkin.

Vierailija
27/27 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivoiteesta sanovat, harmi kun itselleni vain aniharva meikkivoide sopii. Joe blasco on aivan liian tummaa vaaleimmaltakin sävyltään. On erittäin vaalea iho ja kuiva, mutta myös rasvoittuva samaan aikaan. Argh.

Tällä hetkellä käytän Lumenen meikkivoidetta ja punaisuus kyllä paistaa läpi.

Propralia olen nyt kokeillut kerran ja ainakin 10mg annoksella punastuin voimakkaasti (pieni annos oli toki).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi