Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

E-pillereiden taukoviikko & mieliala

Vierailija
28.04.2016 |

Olen kiinnittänyt huomiota siihen, että mielialani on aina paljon tasaisempi ja rauhallisempi kun on pillereistä se 7 päivän taukoviikko. Myös se jatkuu ensimmäisellä viikolla mutta loppua kohdun se vain pahenee, itkuisuutta, hermostumista pienistä jutuista ja raivoamista. Voin henkisesti paljon paremmin taukoviikon aikana, mieskin on tämän huomannut että silloin olen tasapainoisempi.
Onko muilla näin? Olen syönyt näitä nyt 4 vuotta, vaihtanut muutaman kerran merkkiä.
T. Hieman ihmeissään, pohdin että pitäisikö lopettaa koko hormonit...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin pillerit ja elämä on alkanut hymyilemään sen jälkeen. Olen kuulemma taas oma itseni.

Tällä hetkellä siirrän menkkoja ylijääneillä pillereillä, ja huomasin heti eron itsessäni...Vituttaa, kiukuttaa ja suutun pikkuasioista.

Vierailija
2/5 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin  vasta muutaman vuoden pillereiden lopettamisen jälkeen, millainen

kauhee kiukku,raivo,ärtyneisyys, päänsärky,turvotus ja pinna piukeella olo oli e-pillereitä syödessä.

Vierailija
4/5 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerit on saatanasta. Saatanan kohdusta, muutun nimittäin ihan infernaaliseksi niillä. Itkua ja raivoa ilman mitään syytä, samalaista siis ku jollain testoa salihommien tueksi piikittävällä mömmökarjulla. Lisäksi seksuaalinen halukkuus törmää jäävuoreen ja aavikon tuulet puhaltelee. Aivan täydellisen kamalaa ainetta mulle tuon pienen pillerin sisältö. Ja en ole ainoa. Kannattaa todellakin kokeilla olla ilman!

Vierailija
5/5 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas pidän pillereistä juuri sen vuoksi, että niitten kanssa olen paljon energisempi kuin ilman niitä. Herkästi ärtyvä, kyllä, agressiivinenkin, kyllä, mutta saan asoita tehtyä, elämä etenee ja enkä ota jokaista vastoinkäymistä niin itseeni. Olen luontaisesti sellainen flegmaattinen haahuilija, joka rakastaa kaikkia  ja pyrkii harmoniaan. Eihän sellaisella luonteella oikeasti kestä stressiä, vaihtuvia työyhteisöjä joissa on joissakin todella huono työilmapiiri, ja ylipäänsä on aina parempi reagoida aggressiolla kuin alkaa tippa silmässä herkistelemään kun elämä lyö rätillä naamaan.

Että se mikä toiselle on ei-toivottu ominaisuus, on toiselle toivottu ominaisuus. Suosittelen kaikille kukkaislapsille kunnon hormoniannosta, alkaa kummasti hommat sujumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme