Mistä tietää, että Jonnet on päässeet koulusta?
Ainakin nyt etusivulla on "feminismi sitä ja tätä"/"alfauros önnönnöö"-avauksia taas kyllästymiseen saakka. Kello varttia vaille kaksi. Arveluttavaa.
Kommentit (30)
Enpä minäkään Jonnea käytä, mutta naurattaa aina, kun joku "trendisana" aletaan kokea vanhaksi ja sitten pilkataan, kun joku sitä käyttää.
Hyvä tietää että jonnea ärsyttää jonne-nimitys. Täytyy ryhtyä käyttämään sitä.
Nyymi kuulostaa liian hienostuneelta, ei kuvasta netissä pippeli-pinpi-pissa-kakka-karvat juttuja näpyttelevältä angstiselta teinipojalta, jonka hiki on alkanut haista ja viiksihaivenet tanakoitua.
Vierailija kirjoitti:
Nyymi kuulostaa liian hienostuneelta, ei kuvasta netissä pippeli-pinpi-pissa-kakka-karvat juttuja näpyttelevältä angstiselta teinipojalta, jonka hiki on alkanut haista ja viiksihaivenet tanakoitua.
#feminism #smashpatriarchy #equality
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#feminism #smashpatriarchy #equality
Ka, lauta-jonne.
Näistä ketjuista minä nautin. Feministit kaivavat omia hautojansa. :D
Vierailija kirjoitti:
Koska AV = oikea elämä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska AV = oikea elämä?
Voi voi. Joku kuvittelee, että vihapuhe netissä eroaisi jotenkin vihapuheesta elävässä elämässä.
Kun kadut ja bussipysäkit on märkänä syljestä.
Jonne on miesvihamielinen stereotypioita ajava termi. Feministinä en itse sitä käytä.