Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kivoja valaisimia lastenhuoneeseen?

22.02.2006 |

Esikoiselle löysin jo ihanan Miguen prinsessa aiheisen lampun. Nyt haussa on neljävuotiaalle tytölle violetti sävyinen lamppu. Tytöllä on huoneessa Designers guildin lilat perhostekstiilit. Prinsessa teema on isolla siskolla, tämä saisi olla vielä selkeästi vauvamaisempi. Kattovalaisin löytyy jo samaa sarjaa mutta nyt etsin " jalkavalaisinta" lipaston päälle. Onko kukaan nähnyt missään kivoja lastenhuoneen /lapsenmielisiä valaisimia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Sisustus Nalle (eli niiden lastenpuoli Pikku Nalle)

- Laura Ashley Espalla

- Stocka tekee varjostimet asiakkaan omasta kankaasta, eli sieltä saa sellaisen kuin haluaa.

Meillä tunnelmavalona tämä toisen lapsen huoneessa, paljon eri värejä ja kokoja.

http://www.elmarfloetotto.de/html/produkte_lumibaer2.htm

Sivut eivät anna kauhean hyvää kuvaa valaisimesta, mutta esim keltaisesta tulee kaunis pehmeä valo, on kuin jättikokoinen Haribon " nallekarkki" .

Vierailija
2/4 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olette Suomesta ostaneet ton nalle valaisimen...näytti söpöltä, just se keltainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyway, Helsingin keskustasta, muistaakseni Fredan varrelta, olisiko ollut Day Fredan ja Bulevardin kulmassa (???) - lamppu on jo joitakin vuosia vanha.

Katsoinkin nettisiuvuilta ettei edustusta Suomessa ollut, mutta ehkä sitä voisi kysyä " pääkonttorista" meilitse ?

Oma lamppumme on itse asiassa oranssi mutta keltainen kun siinä on valo päällä, seisova nalle ja korkeus noin 45 cm.

Vierailija
4/4 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä! Nuo nallet oli juuri jotain niin " lapsellista" kuin mitä olen ajatellut. Onko kukaan käynyt jo mainituissa liikkeissä ja nähnyt jotain tiettyä kivaa valaisinta? Itse en pääse Helsingin suuntaan moneen viikkoon mutta mies on parhaillaankin siellä. Jos tietäisin jonkun tietyn valaisimen tietystä kaupasta voisin saada miehen hakemaan sen:-))