Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hampaita tulossa?

19.04.2006 |

Meidän neiti on nyt reilut 3kk ja viime viikkoina on alkanut mahdoton kuolaaminen ja käsien (ja kaikkien muiden esineiden) suuhun vienti ja " pureminen" . Vaavi on myös todella levoton päivin ja öin. Viittaako hampaiden tuloon ja onko muilla hampaat puhjenneet jo 3 kuukauden iässä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin meillä sama juttu ja tyttö on nyt 4kk ja tehnyt samoja juttuja kuin teilä jo aika pitkään. Itse olen tunnustellut ikeniä ja eivät ne ainakaanvielä pullota, mutta mietiin kansssa joko olisi hammasta tulossa. Mahdollistahan se on..

Vierailija
2/4 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolaa piisaa.. ja nyrkki menee suuhun, hän jyystää sitä niin että iho lähteepi.. välillä annan purra omia sormia.. ei tunnu kyllä että siellä olisi hampaita tulossa.

olen kuullut että tuo vaihe saattaa kestää vaikka kuin kauan.. että ne hampaat saattaa tehdä useamman kuukauden tuloaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tutkii vaan vauvojen tavalla maailmaa :)

Meillä tyttö on on 3 kk 1 vko ja pääsiäisenä puhkesi kaksi hammasta. Myös yläetuhampaat on puhkeamassa - ikenet on turvoksissa ja hampaat " kuultaa" läpi. Niin ja kuolaa tosi kovasti. Aloitti kuolaamisen pari kolme viikkoa ennen hampaiden puhkeamista. Kaiken mahdollisen laittaa suuhun.

Meidän kaikilla lapsilla hampaat ovat tulleet tosi aikaisin, itse asiassa typylle tuli muutamaa viikkoa myöhemmin kuin muille (heille 2,5 kk). Samoin mulle on kuulemma tullut hampaat alle kolmekuisena.

Vierailija
4/4 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro!

Meillä kans 3-kuisena alkoi toi kova kuolaaminen ja nyrkkien syöminen. Nyrkkien syönti tuntui kyl yhdistyvän siihen, että keksittiin niiden käsien toimiminen. Kai kuolaaminen sitten liittyi siihen, ku tavaraa meni suuhun.

Nyt nelikuisena on hampu suussa ja toinen kovasti tulossa, mutta kuolaaminen kävi kyllä ihan mahdottomaksi viikkoa paria ennen hampaan tulemista. Pari viimeistä päivää ennen oli illatkin hyvin pahantuulisia, kun normaalisti poitsu on kuin itse aurinko. Kyllä sen hieman pullistuneista ikenistäkin osasi päätellä puhkeamisen.

Tsemppiä, kyllä ne sieltä tulee, mutta ei välttämättä ihan heti.