Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi olla itsestään ylpeä jostain mihin ei ole itse vaikuttanut?

Vierailija
28.04.2016 |

Voinko minä sanoa olevani ylpeä vihreistä silmistäni, koon 38 jalasta, luomesta käsivarressa ja nykerönenästäni jotka olen saanut syntymälahjana?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voinko minä sanoa olevani ylpeä vihreistä silmistäni, koon 38 jalasta, luomesta käsivarressa ja nykerönenästäni jotka olen saanut syntymälahjana?

Sinähän olet saanut geenit syntymälahjana ja ne vaikuttaa ihan kaikkeen. Tältä pohjaltahan et vois sit olla mistään ylpeä itsessäsi.

Vierailija
2/8 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit olla ylpeä siitä, että et käytä värillisiä piilolinssejä silmienväriä vaihtaaksesi (tai siitä, että köytät, jos haluat että silmäsi ovat toisen väriset), siitä, että osaat valita oikeankokoisen kengän jalkaasi, että olet sovussa luomesi kanssa etkä ole poistattanut sitä (tai siitä, että olet poistattanut sen jos et tykännyt siitä) tai kannatnykyerönenääsi tyylillä etkä mene kauneusleikkaukseen (tai olet mennyt, jos ehdottomasti olet halunnut kreikkalaisklyyvarin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko sä ylpeyttä noista ominaisuuksista? Jos olet ylpeä noista ominaisuuksista, se on sitten niin.

Toinen juttu on haluatko sinä julistaa ylpeytesi julkisesti muille vai oletko ylpeä 38-koon jaloistasi ihan itseksesi. Olisiko siitä jotain hyötyä tai iloa että julkisesti kertoisit olevasi ylpeä jaloistasi? Vai oisko julistukseta sulle tai jollekin toiselle jotain haittaa? Koetko olevasi jotenkin erityinen jalkoinesi ja haluat muidenkin sen tietävän, haluatko jakaa ilon erityisistä jaloistasi muiden kanssa?

Vierailija
4/8 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä erityistä on maailman yleisimmässä jalan koossa?

Vierailija
5/8 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla tyytyväinen, jos on saanut itse hyviksi kokemiaan geenejä syntymälahjana, mutten menisi siitä huutelemaan. Olisin vain hiljaa erittäin tyytyväinen onnestani.

Vierailija
6/8 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä ihan hyvä kysymys. Mulle tulee joskus, ei nyt ylpeä, mutta hyvä olo, jos jotenkin käy ilmi, että minulla on sijoitusasuntoja. On sanottu mm. että aika hienoa, että noin nuorelta löytyy jo useampi sijoitusasunto, kun työuraakin takana vasta vähän aikaa. Hetken siinä saattaa tuntua jopa hienolta, mutta se ei ole oikein ja se tunne sitten menee kyllä ohi, koska ymmärrän, että itse en ole vaikuttanut muuten asiaan kuin päätin sijoittaa rahaa asuntoihin. Raha on tullut perintönä, joten asuntosijoittaminen ei ole mitenkään omaa ansiotani. Sen yleensä myös kerron, jos joku kyselee, koska en halua antaa ymmärtää, että oma menestys siinä olisi taustalla, kun ei kerran ole. Silti saattaa tulla hetkellinen tyhmä ylpeys, mutta en minä siitä ylpeydestä ylpeä ole (hassu lause), itse asiassa aika lailla päinvastoin. On tyhmää tuntea ylpeyttä jostain, jonka on saanut muualta ja jonka eteen ei ole itse tehnyt mitään.

Vierailija
7/8 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin

Vierailija
8/8 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ylpeä kengistäni, kunnes näin miehen jolla oli jalat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan