Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei kestä sitä jos minua kehutaan :(

Vierailija
27.04.2016 |

Jos joku sanoo jotain kivaa minusta, niin mies alkaa vähättelemään ja kehumaan itseään. Sanoi myös jopa pitävänsä itseään minua paremman näköisenä. Siihen vastasin, että mun silmissä on komea koska on mieheni, mutta siis totuus...hän on 172 cm ja kaljuuntuminen alko alle 30 v. ja minä olen mallintöitä tehnyt nainen...Itse en meikkaa enkä laittaudu, en kaipaa mitään kehuja tai huomiota, mutta tuo miehen käytös ihan oikeasti mitä tässä nyt pitäisi tehdä, eihän normaali ihminen käyttäydy noin? Normaali mies olisi iloinen ja ehkä ylpeäkin puolison saamista kehuista, eikö?

Asiaan kuuluu tietysti, ettei ikinä sano minulle mitään kaunista eikä ole pahemmin myöskään läheisyyttä eikä seksiä koska mies ei jaksa/halua.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitus on seinällä.

Vierailija
2/12 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on sun mies syystä että?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Nainen tajuaa olevansa kaunis muiden kommenteista

2. Nainen tajuaa että saisi parempaa

3. Ratkaisu: hauku naista ettei se itse tajua lähtä adoniksien perään

Yllättävän monella on tällainen taktiikka. Muuten en ymmärrä tuota kumppanin haukkumista.

Vierailija
4/12 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olet hänen kanssaan syystä, että ... ?

Vierailija
5/12 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Nainen tajuaa olevansa kaunis muiden kommenteista

2. Nainen tajuaa että saisi parempaa

3. Ratkaisu: hauku naista ettei se itse tajua lähtä adoniksien perään

Yllättävän monella on tällainen taktiikka. Muuten en ymmärrä tuota kumppanin haukkumista.

Tätä olen miettinyt, mutta luulisi kenen tahansa ymmärtävän, että jos sille naiselle ei edes osoita pahemmin hellyttää eikä ole intiimielämääkään niin silloin se varmasti lähtee. Vai onko tuo joku masokistin tai muuten henkisesti vammautuneen tapa karkottaa ihmiset luotaan? 

-Ap

Vierailija
6/12 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat haukutte toisianne ja yritätte nostaa itseänne. Erotkaa.

Vierailija
7/12 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla yritän nostaa itseäni? En ole kehuista millään tavalla riippuvainen enkä esim. laittaudu. 

-Ap

Vierailija
8/12 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla yritän nostaa itseäni? En ole kehuista millään tavalla riippuvainen enkä esim. laittaudu. 

-Ap

"Mies on lyhyt ja kaljuuntuva, minä olen tehnyt mallintöitä."

Eikö tiossa suhteessa ole molemmilla huono olla?

Vierailija
9/12 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

"Mies on lyhyt ja kaljuuntuva, minä olen tehnyt mallintöitä."

Eikö tiossa suhteessa ole molemmilla huono olla?

Minua ne ominaisuudet eivät haittaa, en kai muuten olisi alkanut olemaan hänen kanssaan. Mikään ulkonäköön liittyvä ei kiinnosta, ei siis myöskään oma ulkonäkö. Totesin nuo vain siksi, koska mies sanoi olevansa mielestään paremman näköinen kun minä. Ihan sama jos olisikin vaikkapa tosi komea, tässä ei nyt ollut siitä kyse...

-Ap

Vierailija
10/12 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kokeilisit kahden viikon ajan kehua itseäsi joka päivä miehen kuullen pari kolme kertaa eri asioita niin meniskö äijältä hermo?

11/12 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän pituus ja tukan määrä liity mitenkään naamaan? Onhan se mahdollista, että hänellä on paremman näköiset kasvot kuin sinulla.

Itsevarmuudessa hänellä olisi kyllä näköjään petrattavaa. Mallilla on varmaan aina yli 500 varapoikaystävää jonossa ja ehkä hän ei ole ihan varma siitä, että pystyykö pitämään sinut itsellään. Mutta miksi mies ylipäänsä olisi epävarma suhteesi? Saatat antaa joitain sellaisia signaaleja, että et ole itse täysillä mukana.

Vierailija
12/12 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

172 cm kirjoitti:

Eihän pituus ja tukan määrä liity mitenkään naamaan? Onhan se mahdollista, että hänellä on paremman näköiset kasvot kuin sinulla.

Itsevarmuudessa hänellä olisi kyllä näköjään petrattavaa. Mallilla on varmaan aina yli 500 varapoikaystävää jonossa ja ehkä hän ei ole ihan varma siitä, että pystyykö pitämään sinut itsellään. Mutta miksi mies ylipäänsä olisi epävarma suhteesi? Saatat antaa joitain sellaisia signaaleja, että et ole itse täysillä mukana.

No ei liiytkään, mutta liittyvät ns. yleiseen käsitykseen miesten hyvännäköisyydestä. Useimmat naiset kun haluavat pitkän miehen jne. tosin mulle sillä ei ole ollut koskaan merkitystä vaan haluan lähinnä ns. kiltin miehen ja sellainen mun mies onkin, mutta noita ikäviä piirteitä alkaa paljastumaan enemmän ja enemmän ajan kanssa näköjään. 

Mä olen se joka haluaisi aina tai ainakin usein olla lähellä ja minä teen aina aloitteet seksiinkin, niin miten siitä voi saada sellainen fiiliksen että mua ei niin täysillä kiinnosta? Hän tekee mulle sellaisen tunteen, koska on niin viileä minua kohtaan. 

Eilen kävi niin, että eräs nuori nainen luuli mua kymmenen vuotta nuoremmaksi (yleinen luulo monilla) ja kerroin sen vaan ihan hauskana juttuna miehelle. Mies ei tykännyt. Sen vielä ymmärtäisin jos olisi mustasukkainen miesten kehuista, mutta että toisen naisenkin kehuista :( 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme