Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavien reagointi laihoihin naisiin..

Vierailija
27.04.2016 |

Tuli mieleen ketjusta "lihava nainen & laiha mies", että miten ihmiset reagoi tähän.

Huomasin, kuinka ylipainoiset ihmiset kommentoivat laihoista seuraavasti:
-pakkelinaama
-vittupäät
-laihat eivät ole älykkäitä eikä heillä ole luonnetta

Ja sitten ylipainoiset korostovat,kuinka heillä on hurmaava luonne ja kuinka älykkäitä he ovat.

KYSYMYS: Lisääkö läski älyä päähän?? Oon sitä mieltä, että jos ihminen on oikeasti älykäs, hän osaisi huolehtia sen verran omasta terveydestä..
Kyllä, yllätyt varmasti: myös laihat voivat olla viisaita, upeita persoonia ja luonnollisia!
Oon sitä mieltä, että lihavat sekä laihat voivat olla hurmaavia, rumia/kauniita, pakkelinaamoja/luonnollisia, mutta se ei meinaa sitä, että vain laihat ovat vittupäitä.
Eivätkä kaikki laihat ihmiset laske kalorien määrää. Kyllä voi syödä säännöllisesti ilman että laskee kaloreita. Itse en laske ikinä.

tässä esimerkit:
"Mielummi läski ku vittupää."
"Ei kaikki halua kaltaistasi pakkelinaamaa.
-IISAK SONNI"
" Laihoista haaveilevat vain sellaiset miehet, joilta puuttuu uskallus seurata luontaisia mieltymyksiään ja sen vuoksi aivopesevät itsensä ihannoimaan median markkinoimia ruikkunaisia."
"Meistä ei kummallekaan ole ulkonäkö ollenkaan merkittävää, olemme ihastuneet toistemme luonteeseen ja älyyn."
"Me emme kumpikaan arvosta pitkää elämää. Mieluummin elämme nauttien ruoasta ja juomasta vaikka vain 50-vuotiaiksi kuin kaloreita vahtien ja kiloja strssaten 80-vuotiaiksi."

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai sitten ole lihava, kun mun ei tarvi haukkua laihoja.

Vierailija
2/35 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut kyseistä ketjua koska sen otsikko oli jo sellainen että arvasi mitä siellä on. 

Mutta, ihan vaan nyt tässä ohimennen, jos siellä joku, oletettavasti, laiha ihminen on kirjoittanut ikävästi, ja häntä on sitten joku, oletettavasti, lihava sanonut vittupääksi, mistä päättelet sen että oikeasti se laiha on tosi mukava ihminen ja että se vittupääksi sanova läski on itse se miksi toista sanoo? Ne kaksi väittelijää voi molemmat olla normaalipainoisia, ja jopa teini-ikäisiä poikia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin saman

4/35 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liikkunut lihavien ihmisten seurassa, mutta en ole havainnut ap:n kuvaamaa käytöstä. Ilmeisesti liikumme eri piireissä.

Vierailija
5/35 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti ymmärrä tippaakaan tätä lihavat vs. laihat vastakkainasettelua.

t. normaalipainoinen nainen 43 kg (...ja 152 cm :D)

Vierailija
6/35 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Minua on kutsuttu mitä kauneimmin kuten; luuranko, tikku jne. Mitään tosiaan en näille naisille ole tehnyt, muuta kuin olen hoikempi (kaikki ylipainoiset naiset ei kyllä arvostele, mutta yllättävän moni). Mutta annapa olla jos kutsuisin ylipainoista ylipainoiseksi, millainen loukkaantumisen kierre siitä alkaisikaan. Nykyään olen normaalipainon rajalla, joten ei sitä arvostelua ole vähään aikaan kuullut. Tosin olenkin karsinut ikäviä ihmisiä pois elämästäni.

Tiedän myös laihoja ihmisiä (näitä kuitenkin paljon vähemmän) joille muiden ylipaino on kamala ongelma. Se on ikävää kuunnella jatkuvaa toisten ihmisten arvostelua ja juoruilua tiettyjen ihmisten taholta. Minulle itselleni kun oikeastaan merkitsee ihmisen sisin. Ei ole liioiteltua sanoa, kuinka hienoa se on kun tapaa edes ohimennen ihmisen, joka on sisältä kaunis. Puhumattakaan ajatusten vaihdosta.

Vierailija
7/35 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ei ole kerta eikä ensimmäinen kun olen kuullut ylipainoisten tuttaviemi haukkuvan hoikkia kauniita naisia räkäisiksi pulkannaruiksi, riu'uksi, perseettömäksi, rimppakintuksi, bimboksi jne. Kaikki ovat anorektioita ja miesten metsästäjiä.

Kännissä yksi tyyppi veti kerran kunnon raivot. Huusi ja itki kuinka miehet aina vaan haluaa mun kaltaisia räkätikkuja, ja kunnon naiset ei kelpaa. Töni mua baarissa ja oikein näin kuinka viha leiskui silmistä. Niin vai olisiko syy ihan pään tasapainossa..

Vierailija
8/35 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANALRAPIST666 kirjoitti:

SSSS(eli ap) tuletko kanssani kebabille joku päivä? Jätät sitten ne pakkelit pois. Olet muuten kunnon vittupääkin, ei muuten ole sonnin käsialaa nuo kommentit, mistä lie olet ne keksinyt. Muuten pitääkö paikkansa että laihoilla on väljä värkki?

Ei pidä paikkaansa. Läskit noin väittää että laihat on muka löysiä.

Vierailija
9/35 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuaakoblaihat edes että nämä lihavat jotka teitä vastaan hyökkää on yleensä joutuneet kiusatuksi vuosikausiksi ja nyt sitten hyökkäävät kaikkia laihoja vastaan. Ei kukaan jaksa sitä ihrakasa ja läskiperse nimittelyä vuosia ilman että alkaa kaikki laihat vituttaa. Ja ennen kuin kukaan sanoo että no kandeisko laihduttaa sitten niin ei. Myös lihavia pitäisI olla oikeus olla sen kokoisia kun ovat ilman että kukaan tulee haukkumaan.

Vierailija
10/35 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoiset kehuvat itseään muodokkaiksi ja hoikkia kukkakepeiksi. En yleensä kommentoi siihen mitään, mutta oikeasti ajattelen, että tuo puhe johtuu kateudesta.

Vierailija
11/35 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap viittaa tässä aloituksessaan keskusteluun, jossa ihmeteltiin pariskuntia, joissa on lihava nainen ja hoikka mies. Sen aloittaja toistelee, ettei arvostele lihavia naisia, mutta sen kuitenkin tekee. Ikään kuin lihava nainen ei voisi ainakaan hoikkaa puolisoa ansaita.

Tämän ketjun aloittaja lukee lainaamiaan tekstejä ihmeellusesti. Alla 2 näistä lainauksista.

"Meistä ei kummallekaan ole ulkonäkö ollenkaan merkittävää, olemme ihastuneet toistemme luonteeseen ja älyyn."

"Me emme kumpikaan arvosta pitkää elämää. Mieluummin elämme nauttien ruoasta ja juomasta vaikka vain 50-vuotiaiksi kuin kaloreita vahtien ja kiloja strssaten 80-vuotiaiksi."

Ensimmäinen lainaus, miten ihmeessä tuosta saa laihoja arvostelevan tekstin? Esim minut hoikkana tai tukevampana on aina hurmattu älyllä ja huumorintajulla, ei koskaan ulkonäöllä. Jos tyyppi sattuu olemasn hyvännäköinen se on vain plussaa, mutt yleensä käy niin, että ihminen muuttuu komeaksi mun silmissäni kun rakastun häneen.

Ja jälkimmäinen on jonkun ihmisen elämän fakta, osa meistä pysyy hoikkana helpommin, osa joutuu todellakin vahtia niitä kaloreita.

On ihan itsestään selvää, että kun ap:n mainitsemaa aloitusta lukee, tottakai siellä on paljon puolustelevia tekstejä.

Kun itse olen tavannut mieheni oli mua 30 kiloa hoikempi. Mitä mieheni on nähnyt minussa? Juuri minun persoonani, älyn, huumorintajun, lämmön ja kauneuden. Kaunis olin kiloistani huolimatta ja myös erittäin naisellinen.

Vierailija
12/35 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen itsekin huomannut esim. lihavien kavereideni mollaavan hoikkia ja joitakin normaalipainoisiakin naisia. Esim tähän tyyliin: "Minulla sentään on tissit" "Sekin on sellainen rimpula" yms. Jostakin syystä tästä lihavien ihmisten tärkeiden kommenttien heittämisestä ei saisi puhua tai sitä ääneen todeta.

Vierailija
13/35 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoiset kehuvat itseään muodokkaiksi ja hoikkia kukkakepeiksi. En yleensä kommentoi siihen mitään, mutta oikeasti ajattelen, että tuo puhe johtuu kateudesta.

Eli nämä laihat ihmiset jotka haukkuvat lihavia.mm oletteko oikeasti heidänkin niin tekevän vain kateudesta? Näin tasapuolisuuden nimissä.

Vierailija
14/35 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nämä laihat ihmiset jotka haukkuvat lihavia.mm oletteko oikeasti heidänkin niin tekevän vain kateudesta? Näin tasapuolisuuden nimissä.

Ei. Lihavuuttahan pidetään jonkinlaisena kansanterveydellisenä ongelmana. Se on terveysriski, siksi siinä ei ole mitään kadehdittavaa.

Vierailija
15/35 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Lihavuuttahan pidetään jonkinlaisena kansanterveydellisenä ongelmana. Se on terveysriski, siksi siinä ei ole mitään kadehdittavaa.

Tästä taas näkee kaksinaismoralismin. Laihoja nyt tietenkin muka kadehditaan ja heillä pitäisi olla oikeus arvostella lihavia mutta annas armias jos lihava käyttää ihan samaa oikeuttaan...

Vierailija
16/35 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten painon kommentointi henk. koht. on AINA moukkamaista ja epäkohteliasta, oli tilanne mikä tahansa. Myös omien traumojen kostaminen muille on aivan yhtä typerää. Sen sijaan on tärkeää, että lihavuudesta voidaan puhua yleisellä tasolla, koska se on suuri kansanterveydellinen ongelma, jolla on kauaskantoisia vaikutuksia. Lihavuus pitäisi saada kitkettyä pois kuten tupakointi ja alkoholismikin. Nämä kaikki ovat elämänhallinta-/riippuvuusongelmia, joita voi hoitaa. Laihuus taas ei ole syömishäiriöitä lukuun ottamatta vaarallista tai yhteiskunnalle kallista, toisin kuin lihavuus.

Vierailija
17/35 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava (av:n kriteereillä), ei mua hetkauta kenenkään paino, vielä vähemmän tulisi mieleen kommentoida kenenkään painoa.

Eiköhän nää haukkuvat ole puolin ja toisin näitä samoja ihmisperseitä jotka ovat kateellisia huostaanotetuille lapsille, päihdeongelmaisille, ym.

Ihminen on ihminen, ja kaikki me ollaan samalla viivalla eikä kukaan ole toista parempi. Asiat saa riidellä, mutta ihmisyyteen kuuluu kunnioitus toista ihmistä kohtaan. Valitettavan moni on unohtanut ihmisyyden syvimmän oletuksen. Kohtele toista niinkuin toivot kohdeltavan itseäsi ja lähimmäistäsi. Pahimpia koulukiusaajia on aikuiset, mistähän ne lapset sen esikuvan ottaa? Sais possahtaa koko paska jo.

Vierailija
18/35 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku lihava ei ole sinut itsensä kanssa niin sieltä saattaa tulla mitä vaan. Olen kuullut kasvoistani kommenttia että isot silmät näyttää mulkosilmiltä ja tyttäreni kuuli koulussa ihan saman kommentin. Usein kuulee että helppohan sun on kun oot tollanen laiheliini. Mietin vaan että mitenkä se minun elämää helpottaa. Moni lihava on peremmassa työpaikassa, parempi auto,isompi asunto, matkustellut enemmin. En voi siinä mennä sanomaan lihavalle että ton kaiken olet saanut kun olet noin läski. Elämässä menestyminen ei yksinkertaisesti ole kiinni kiloista.

Vierailija
19/35 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten hassua, että ylipainoiset tuntuvat aina vetoavan siihen, että heillä on sentään tissit(/muotoja) ja arvostelevan pienempirintaisia. Kai se on ainoa kohta, johon ovat itsessään tyytyväisiä ja toki saavat siitä iloita, mutta on harmillista, että se täytyy tehdä "toisten kustannuksella".

Itse olen hoikka, suht pienirintainen nainen ja en vaihtaisi kyllä mitään itsessäni, viihdyn kropassani oikein hyvin. Eikä ole tarvetta samalla lailla vertailla, että minussa on sentään miehille jotain, mitä muilla ei ole. Eiköhän jokaiselle vartalotyypille löydy ihailijansa ja ottajansa.

Vierailija
20/35 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin vuosia hoikassa kunnossa, mutta silti en ollut "vittupää" tai muu vastaava tuosta listasta. Mieheni rakastui minuun silloin ja olen vieläkin samanlainen kuin tavatessamme, eli kyllä minulla silloinkin luonnetta oli ja mukava persoona jne. 

Raskauden jälkeen kilot eivät ole vielä lähteneet, joten painoa tietysti on, mutta mieheni mukaan näytän paremmalta nyt kuin hoikkana. Hoidan silti kuitenkin nuo raskauskilot pois ja itseni normaalipainoiseksi.

En silti koe, että minulla olisi minkäänlaista tarvetta haukkua laihoja, mukavia ihmisiä hekin voivat olla. Ehkäpä sitten niillä isokokoisilla ihmisillä on vain itsellään paha olo, on minullakin kun katson peiliin ja muistelen millainen olin. He vain purkavat sen sitten laihoihin, sellaisiin joita kerran itsekin olivat mutta menettivät kontrollin.

Ei se ole laihojen vika, itse minäkin tahdoin lapseni. Itse he ovat syöneet itsensä siihen kuntoon. Toki on poikkeuksia, jos on jokin sairaus tmv, silloin kyse on varmaan katkeruudesta, kun ei voi itse tehdä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän