Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko joulun valmistelut stressaa?

Vierailija
27.04.2016 |

Minua ainakin. Kuusi pitäis viedä pihalle ja loput piparit syödä. Kun uusi joulu on niin liki.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja rankasti. La on 13.12 ja tää vauva stressaa mua. En kestä tätä oloa. Ois jo se joulu.

Vierailija
2/20 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän saisi varattua edullisen ja luotettavan pukin meidän Jennicalle ja Pyry-Johannekselle?

Teen parhaillaan laatikoita valmiiksi. Piparitaikinan valmistan vasta kesämmällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko jouluvalonne ovat sammuneet, vai oletteko keräilleet ne pois odottamana seuraavaa joulua?

Mä en stressaa, mutta kyllä tähän aikaan täytyy jo suunnitella joulupakettiin laitettavan kuusenkerkkäsiirapin tekoa.

Vierailija
4/20 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on onneksi pakastimessa puparitaikunaa, eli ei muuta kuin leipomaan, kun siltä tuntuu.

Vierailija
5/20 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietiskelin kyllä Prisman tyhjennysmyynnissä, että sieltä olisi saanut hyviä joululahjoja.

Vierailija
6/20 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietiskelin kyllä Prisman tyhjennysmyynnissä, että sieltä olisi saanut hyviä joululahjoja.

Mutta siis koska teen aina valmistelut pitkin vuotta, en koskaan stressaa joulusta. 

Vierailija
7/20 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan vielä. Joulu- ja pakettikortit askarreltu valmiiksi. Muutama lahja jo ostettu.

Vierailija
8/20 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööö juu tosi pal

Vierailija
9/20 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä edellistäkään loppuun juhlinu. Vielä on pakkasessa ainakin yksi lanttulaatikko, pala joulukinkkua ja just siivotessa löysin takan päältä rasian joulusuklaata. Alkaa jo kyllästyttää tämä pitkä juhliminen. Ja kun vielä pääsiäisen kanssa sekaisin juhlin, eilen söin iltapalaksi viimeisen mämmin jämät ja kodinhoitohuoneesta löytyi kolme pääsiäismunaa piilosta. Joulun amarylliskin on vielä kirjahyllyssä sulassa sovussa virpomisoksien kanssa. Ja kohta pitäis aloitella jo vappuakin. Menee ihan sekaisin, pää ja maha meinaan.

Vierailija
10/20 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä edellistäkään loppuun juhlinu. Vielä on pakkasessa ainakin yksi lanttulaatikko, pala joulukinkkua ja just siivotessa löysin takan päältä rasian joulusuklaata. Alkaa jo kyllästyttää tämä pitkä juhliminen. Ja kun vielä pääsiäisen kanssa sekaisin juhlin, eilen söin iltapalaksi viimeisen mämmin jämät ja kodinhoitohuoneesta löytyi kolme pääsiäismunaa piilosta. Joulun amarylliskin on vielä kirjahyllyssä sulassa sovussa virpomisoksien kanssa. Ja kohta pitäis aloitella jo vappuakin. Menee ihan sekaisin, pää ja maha meinaan.

Niin ja kaapissa on myös vielä glögiä ja luumumarmeladiakin. Jännä vappu tulossa; simaa, glögiä, torttuja, munkkeja, suklaamunia, konvehteja, joulukukka, virpomisoksat, serpentiinit ja ilmapallot.

Vierailija
11/20 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ihana joulu.

oli pakko laittaa tämä soimaan

Vierailija
12/20 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja kaapissa on myös vielä glögiä ja luumumarmeladiakin. Jännä vappu tulossa; simaa, glögiä, torttuja, munkkeja, suklaamunia, konvehteja, joulukukka, virpomisoksat, serpentiinit ja ilmapallot.

ah ja se lanttuloota ja kinkku. Oksettaa ajatuskin....

Vierailija
13/20 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko jouluvalonne ovat sammuneet, vai oletteko keräilleet ne pois odottamana seuraavaa joulua?

Mä en stressaa, mutta kyllä tähän aikaan täytyy jo suunnitella joulupakettiin laitettavan kuusenkerkkäsiirapin tekoa.

Ei. Ne odottaa ulkona valmiina. Led-lamput paljon sähköö vie. Ja ottaako joku oikeesti ne pois kaikista puskista kesäksi?ap

Vierailija
14/20 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se vielä stressaa, vielä on juhannukseen asti aikaa päättää, mitkä possut pääsee joulukinkuiksi

Vierailija
15/20 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota kuusenkerkkäsiirappia olisi kiva joskus tehdä, mutta oon laiska ja sitä saa kuulema keitellä ihan hirmuisen ajan.

Vierailija
16/20 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sato lumi maahan, niin olin joulufiiliksissä. Tunsin nenässäni kinkun ja laatikoiden tuoksun. Stressiä ei toki tullut, vaan hyvä lämmin mieli:)

Vierailija
17/20 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on parhaillaan sama sää, kuin jouluaattona. Kahdeksan lämmintä ja aurinko paistaa matalalla. Lumetonta on nytkin.

Vierailija
18/20 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei stressaa. Kuusi jo haettu ja kinkku menee uuniin just.

Vierailija
19/20 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala. Lapsuudessa meille ostettiin kesäpossu, mitä syötettiin ja rapsuteltiin joulukuun alkuun ja sitten sen potka syötiin jouluna.

Vierailija kirjoitti:

ei se vielä stressaa, vielä on juhannukseen asti aikaa päättää, mitkä possut pääsee joulukinkuiksi

Vierailija
20/20 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on juhlista ainoa jonka muistan. Vappu:sammun viim.klo 16.00. Juhannus: torstaina pätkii jo. Uusivuosi: Koska se meni. Pääsiäisenä olin tänä vuonna töissä.