Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kauhea - jatkoa

Vierailija
27.04.2016 |

Ennen moraalisaarnaa: olen eronnut muutama kuukausi sitten enkä ole mitenkään superhyperkiinnostunut parisuhteesta tällä hetkellä. Deittailen jos deittailen, mutta en panosta täysillä.

No nyt sitten juttelin ihan mukavan oloisen tyypin (äijän) kanssa ja olimme sopineet tapaamisesta. Ei hän ollut mikään hartain unelmani, mutta ihan kiva olisi ollut tavata. Ehkä. Tai en tiedä. Huomasin tyypin kirjoitustavan muuttuvan sitä mukaa, kun aloin itse muuttua niin sanotusti tutummaksi hänelle. Juttelimme (viestittelimme) aina kerralla kauan, mutta jotenkin tyyppi vain kuivahti alkuvaikutelmasta. En jaksa selittää joka ikistä yksityiskohtaa, mutta lopulta minua jollain tapaa ärsytti jutella, yksi vaivainen lupauskin oli niin vaikea toteuttaa ja tyyppi ei saanut aikaiseksi esim. sopia tarkkaa tapaamispäivää vaan jätti asian leijumaan ilmaan. Lisäksi hän sanoi minulle parista asiasta, ettei jaksa tai on paljon hommaa. Silti jutteli siis pitkään kanssani eikä vaistoni ainakaan sanonut, että ei kiinnosta. Tosin oma kiinnostukseni alkoi lopahtamaan tuollaisesta, en osaa selittää sen paremmin, mutta minulle ei puhuta tuohon tyyliin, jos mielii "hurmata" minut :DD Sanokaa mitä sanotte, it's my life ja minun omat kriteerini.

Jotenkin aloin ärsyyntyä tyyppiin ja aavistin, että pahempaa on luvassa sitten, kun olen hänelle läpikotaisin tuttu. Hän ei vastannut erääseen moikka-viestiini, joten hetken päästä poistin mitään sanomatta koko sovelluksen. En siis blokannut tyyppiä missään.

Ei ole kuulunut mitään kyselyjä perään. Tietenkin av-raadin mukaan on ihan päivänselvää, ettei mies kysele perään. Se olkoon teidän mielipiteenne. Minun eteeni täytyy tehdä vähän hommiakin.

Oma vaikutelmani miehestä: varmaan ihan ok, mutta liian saamaton ja sain vaikutelman, että lupausten pitämisessä ei ole turhan jämäkkä.

Jos en kuule hänestä enää koskaan, niin sitten en kuule. Enpä alunperinkään ollut hullaantunut, avoin vain.

Tein samanlaisen "katoamistempun" toisellekin miehelle, tosin vasta veemäisten viestiensä jälkeen. Olin antanut pakit, koska miehessä oli ihan hyviä ominaisuuksia mutta turhan monta huonoa, enkä vain kiinnostunut tarpeeksi.

Olen kamala, joojoo. Ja tosiaan en edelleenkään aio lopettaa deittailua/tutustumista/kirjoittelua, kyllä minulla on siihen oikeus. Jos joku kolahtaa, niin kolahtaa. Jos ei, niin aika ei ole vielä sopiva.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerrot tämän, koska..?

Vierailija
2/2 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kerrot tämän, koska..?