Auttakaa, mies jätti neljän vuoden jälkeen täysin yhtäkkiä!
Mieheni jätti minut reilun neljän vuoden yhdessäolon jälkeen täysin yhtäkkiä, vajaa kuukausi ennen häitämme. Olemme olleet siis reilu neljä vuotta yhdessä, joista puolitoista vuotta kihloissa. Mies ilmoitti minulle eilen että on miettinyt asioita, ja hän ei enää näekään minua loppuelämän kumppaininaan, ja haluu erota minusta. Hän selitti,miten tämä suhteemme ei tunnukaan hänestä enää oikealta ja että hän haluaa olla mieluummin yksin kuin minun kanssani!! Hän ei ole tavannut ketään toista eikä pettänyt minua, hän vain ei haluakaan enää elämältään naimisiinmenoa eikä suhdetta kekenkään kanssa vaan olla yksin. Ja tätä ennen hän on siis ollut maailman rakastavin ja luotettavim mies koskaan.
En ymmärrä yhtään, mieshän itse oli vielä reilu viikko sitten ihan innoissaan suunnittelemassa tulevaisuuttamme ja tulevia häitämme, joita hän itse halusi paljon enemmän kuin minä. mm.Yli 200 vierasta, kaikki kermakakkupuvut, massiiviset koristelut, kirkko jne... Ja nyt hän yhtäkkiä peruuttaa kaiken ja pistää suhteemme poikki noin vain!! Sentään selitti kaiken kunnolla pitkään hartaasti mutten silti tohdi uskoa tätä... Mitä teen, olen aivan hukassa ja shokissa?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Se on pettänyt sua. Mutta ei uskalla kertoa. Nyt syyllisyytensä ajamana lopetti suhteen. Kyllä tässä toinen nainen on kuvioissa. Äärimmäisen harvoin mies on oikeasti tehnyt jonkinlaisen ajatustyön siitä, että haluaako olla yksin. Miehet ei lopeta suhteita jollei jo uusi ole valmiina. Vakuutteluita ei kannata uskoa. Pettää nyt voi vaikka kauppareissulla tai lenkillä, kaverin luona kävi just perheenisä aina lenkkireissunsa lomassa panemassa.
Lopeta tuollainen paskanjauhanta.
Miehet todellakin katkaisevat suhteita vaikka EI ole ketään toista.
On täysin naurettavaa jauhaa tuollaista roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon jättänyt naisen ilman että oli pettämistä, suhdetta tai uutta kiikarissa. Useampi vuosi oltiin yhdessä, asuttiin vuokralla ja oli yhteisiä lemmikkejä, ei sentään häitä suunnitteilla.
Sain asunnon kun soitin VVO:lle ja sanoin tarvitsevani asuntoa, että kotona on riitaisaa exän kanssa, kaksi päivää niin sain asunnon.
Suhde pysyi jotenkin kasassa ja huomionosoituksia oli minunkin osalta koska emmin päätöstäni.
Mä kirjoitan tän sen takia, että ei kaikki nää palstan totuudet miehistä ole oikeasti kovinkaan universaaleja totuuksia ja nää kaikki "merkit" ei välttämättä ole oikeasti mitään merkkejä.Olen pahoillani että sinulle kävi näin. Suruttaa varmasti, mutta tsemppiä ja elämää kohti, vielä on vaikka mitä siistiä ja hienoa ja ihanaa edessä.
Alapeukku siksi, että hommasit asunnon naiselta salassa ja empiessäsi päätöstä annoit huomionosoituksiesi kautta toisen ymmärtää kaiken olevan kunnossa.
Kyllä sen verran pitäisi olla miestä/naista ihmisessä, että uskaltaa suunsa avata ajoissa eikä vain ylläri-lähteä.
Muuten kirjoituksesi oli oikein mukava.
Parempi noin on asia hoitaa.
Jos minun puoliso aikoisi minut jättää ja sanoisi että jättää minut, niin en enää koskaan haluaisi nähdä häntä.
En suostuisi asumaan enää hetkeäkään hänen kanssaan.
Joten jos ei ole asuntoa valmiina niin mitä sitten tekee?
Miksi olit exän kanssa kihloissa jos se oli exä?