Mistä ihmeestä löydän kirjan. Yliopiston kirjastolla varauksia kesäkuulle asti eikä maakunnan kirjastoistakaan löydy
Pitäisi päästä tenttimään kirja mahdollisimman pian. Onko kukaan käyttänyt maksullisia verkkojulkaisuja ja toimiiko ne hyvin?
t. Einari Epätoivo
Kommentit (29)
Voithan sä tilata sen kaukolainana mistä päin Suomea tahansa. Oletko katsonut ettei löydy e-kirjanakaan kirjastoista?
Joo ei siis mitään kirjaa ole saatavilla. Kaks fyysistä kappaletta ja katoin uudestaan niin toukokuun lopulle asti menossa ja sit varauksia. Kaukolainan ihan unohdinkin, täytyypä katsoa ja mennä samantien kysymään
ap
Ilmeisesti kyseessä ei ole Helsinki. Onko kirjaa Helsingissä ?
Jyväskylä kyseessä. Kiitos linkeistä! Katotaas
ap
Miten olis ihan kirjan ostaminen? Btw, erikoinen tenttikirja, jos sitä on koko valtion kirjastoissa, mukaanlukien yliopistojen ja oppilaitosten kirjastot 2kpl....
Montas teidän koko kurssilla oli ja mistä he löysivät kirjansa?
Olen tilannut kaukolainana pari vuotta sitten. Maksoikohan 7 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Miten olis ihan kirjan ostaminen? Btw, erikoinen tenttikirja, jos sitä on koko valtion kirjastoissa, mukaanlukien yliopistojen ja oppilaitosten kirjastot 2kpl....
Montas teidän koko kurssilla oli ja mistä he löysivät kirjansa?
En tiedä paljonko kurssilla porukkaa, tää on pitkin lukuvuotta e-tentittävissä oleva kurssi. Ihmettelen kyllä itsekin ettei Keski-kirjastoista löydy, niihin kun kuuluu lähemmäs vissiin kaikki Keski-Suomen kirjastot
ap
Mikä kirja? Jos vaikka multa löytyis. :)
Hei, ootko katsonut JAMKin kirjastosta? Riippuu toki, mitä alaa opiskelet, mutta yllättävän kattava valikoima kirjoja sielläkin.
Ja kirjastokortin saat liitettyä nykyiseen korttiisi, ei vaadi opiskeluoikeutta. Samoin amk:n opiskelijat voivat lainata yliopiston kirjastosta kirjoja. :)
The Cambridge Companion to Feminism in Philosophy on kirjan nimi :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Hei, ootko katsonut JAMKin kirjastosta? Riippuu toki, mitä alaa opiskelet, mutta yllättävän kattava valikoima kirjoja sielläkin.
Ja kirjastokortin saat liitettyä nykyiseen korttiisi, ei vaadi opiskeluoikeutta. Samoin amk:n opiskelijat voivat lainata yliopiston kirjastosta kirjoja. :)
Kiitos vinkistä! Tätä en tiennytkään :) Katson
ap
Tee kaukopalvelutilaus Helsingin yliopiston kirjastoon tai Kansalliskirjastoon. No problem. Netistä löytyy tilauslomakkeet.
Kaukolainaa ehdotan minäkin
T. Kirjastoalalle kouluttautuva
Vierailija kirjoitti:
The Cambridge Companion to Feminism in Philosophy on kirjan nimi :)
ap
No eipä kyllä mun hyllystä tuota löydy, sori.
Onko kirja englanniksi? Jos on, niin löytysiko ihan google booksista? Ainakin itse olen google booksista löytänyt aika monet tenttikirjani.
Tai olisiko yliopistollasi kyseistä kirjaa e-kirjana?
Vierailija kirjoitti:
Onko kirja englanniksi? Jos on, niin löytysiko ihan google booksista? Ainakin itse olen google booksista löytänyt aika monet tenttikirjani.
Tai olisiko yliopistollasi kyseistä kirjaa e-kirjana?
Katsoin, niin ainakin ensimmäinen puolisko kirjasta löytyy google booksin kautta, joku muu painos saattaa löytyä kokonaisenakin.
https://books.google.fi/books?id=iAp7QAi68VMC&dq=The+Cambridge+Companio…
Monet omat englannin kieliset tenttikirjat on yleensä joku vuotanu verkkoon.. sit vaan ladannu. Osa on netissä ollu pdf-muodossakin ni voinu siten lukee. Ooks koittanut googleilla?
Eikö ole edes lyhytlainoja tai lukusalikirjoja tarjolla?