Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa, mies jätti neljän vuoden jälkeen täysin yhtäkkiä!

Vierailija
27.04.2016 |

Mieheni jätti minut reilun neljän vuoden yhdessäolon jälkeen täysin yhtäkkiä, vajaa kuukausi ennen häitämme. Olemme olleet siis reilu neljä vuotta yhdessä, joista puolitoista vuotta kihloissa. Mies ilmoitti minulle eilen että on miettinyt asioita, ja hän ei enää näekään minua loppuelämän kumppaininaan, ja haluu erota minusta. Hän selitti,miten tämä suhteemme ei tunnukaan hänestä enää oikealta ja että hän haluaa olla mieluummin yksin kuin minun kanssani!! Hän ei ole tavannut ketään toista eikä pettänyt minua, hän vain ei haluakaan enää elämältään naimisiinmenoa eikä suhdetta kekenkään kanssa vaan olla yksin. Ja tätä ennen hän on siis ollut maailman rakastavin ja luotettavim mies koskaan.
En ymmärrä yhtään, mieshän itse oli vielä reilu viikko sitten ihan innoissaan suunnittelemassa tulevaisuuttamme ja tulevia häitämme, joita hän itse halusi paljon enemmän kuin minä. mm.Yli 200 vierasta, kaikki kermakakkupuvut, massiiviset koristelut, kirkko jne... Ja nyt hän yhtäkkiä peruuttaa kaiken ja pistää suhteemme poikki noin vain!! Sentään selitti kaiken kunnolla pitkään hartaasti mutten silti tohdi uskoa tätä... Mitä teen, olen aivan hukassa ja shokissa?

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jättänyt naisen ilman että oli pettämistä, suhdetta tai uutta kiikarissa. Useampi vuosi oltiin yhdessä, asuttiin vuokralla ja oli yhteisiä lemmikkejä, ei sentään häitä suunnitteilla.

Sain asunnon kun soitin VVO:lle ja sanoin tarvitsevani asuntoa, että kotona on riitaisaa exän kanssa, kaksi päivää niin sain asunnon.

Suhde pysyi jotenkin kasassa ja huomionosoituksia oli minunkin osalta koska emmin päätöstäni.

Mä kirjoitan tän sen takia, että ei kaikki nää palstan totuudet miehistä ole oikeasti kovinkaan universaaleja totuuksia ja nää kaikki "merkit" ei välttämättä ole oikeasti mitään merkkejä.

Olen pahoillani että sinulle kävi näin. Suruttaa varmasti, mutta tsemppiä ja elämää kohti, vielä on vaikka mitä siistiä ja hienoa ja ihanaa edessä.

Vierailija
62/103 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap olisi mies ja valittelisi että nainen jätti, niin olisi idiootti ruikuttaessaan toisen perään ja naisen täytyy antaa mennä menojaan. Huoh. Ei hoitanut asiaa ehkä fiksusti, mutta perui järjestelyt yms. Anna olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on aina pettäneet kun tekevät noin.

Vierailija
64/103 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sinä tarkkaan ottaen kaipaat meiltä apua?

No että miten minä voisin helpottaa tätä tuskaani kun itken koko ajan enkä saa edes syötyä tai tehtyä mitään.

Pikkuhiljaa, askel kerrallaan. Käyt vähän ulkona kävelemässä, soitat läheisillesi. Koita syödä hedelmää, jugurttia tai muuta helposti syötävää. Nää vie aikansa. Mutta asiat helpottuu.

Vierailija
65/103 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on vastauksia!! Mies leimataan oitis pettäjäksi, piilohomoksi ja mitä vielä? Siis eikö miehellä ole oikeutta lopettaa suhdetta haluamastaan syystä? Mikä olisi kelvannut palstamammoille eron syyksi? Jos mies oikeasti tunsi ettei kyseinen nainen olekaan se oikea hänelle, niin mitä olisi pitänyt sanoa?

Vaikka miettiä mitä haluaa elämältään ennen kuin kosii toista tai rupeaa suhteeseen ja kasvaa ensin itse ihmisenä. Koskee naisiakin. 

Vierailija
66/103 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on aina pettäneet kun tekevät noin.

Itsevarmoja typeryksiä näemmä ilmaantunut paikalle.

Vierailija
67/103 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina sielä lopulta löytyy toinen nainen... Vaikka väitetään muuta. Klassikko.

En kyllä todellakaan haluaisi uskoa tuota. Eihän mies käy juuri missään ja työpaikkansakin on miesvaltaisella alalla.

Miesvaltaisellakin alalla on NAISsiivooja

Vierailija
68/103 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaako mies kaikki kulut? Eihän rahalla tuossa tilanteessa loppupeleissä ole mitään väliä, mutta aika kalliiksi tulee peruuttaa juhlapaikat, pitopalvelut sun muut tuossa vaiheessa. kai hän ne maksaa?

Mulla ei maksanut ja laittoi peruuttamaan juhlapaikan... Säälittävä luuseri. Olen edelleen sinkku mutta parempi yksin kuin exän kanssa. Mulle tuli takkiin n 1100e miehen takia.

Vierailija
69/103 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon jättänyt naisen ilman että oli pettämistä, suhdetta tai uutta kiikarissa. Useampi vuosi oltiin yhdessä, asuttiin vuokralla ja oli yhteisiä lemmikkejä, ei sentään häitä suunnitteilla.

Sain asunnon kun soitin VVO:lle ja sanoin tarvitsevani asuntoa, että kotona on riitaisaa exän kanssa, kaksi päivää niin sain asunnon.

Suhde pysyi jotenkin kasassa ja huomionosoituksia oli minunkin osalta koska emmin päätöstäni.

Mä kirjoitan tän sen takia, että ei kaikki nää palstan totuudet miehistä ole oikeasti kovinkaan universaaleja totuuksia ja nää kaikki "merkit" ei välttämättä ole oikeasti mitään merkkejä.

Olen pahoillani että sinulle kävi näin. Suruttaa varmasti, mutta tsemppiä ja elämää kohti, vielä on vaikka mitä siistiä ja hienoa ja ihanaa edessä.

Teitkö päätöksen yksin pääsi sisällä? Hauduttelit kuukausia ja annoit toisen luulla, että kaikki on hyvin? Jos, niin MIKSI? Äärimmäisen julmaa :(

Vierailija
70/103 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksaako mies kaikki kulut? Eihän rahalla tuossa tilanteessa loppupeleissä ole mitään väliä, mutta aika kalliiksi tulee peruuttaa juhlapaikat, pitopalvelut sun muut tuossa vaiheessa. kai hän ne maksaa?

Kutsuja maksaa. Näinhän palstalla opetetaan. Eli jos ap on kutsut postiin laittanut, ap maksaa.

Miksi miehen kuuluisi muutenkaan maksaa mitään? Eiköhän se ole jo tarpeeksi rahaa ja materiaa aloittajalle kantanut.

Yhteisesti sovitun homman (= häät) peruminen on täysin eri asia eikä ole verrattavissa sosiaaliseen käytäntöön, jossa treffeille pyytänyt maksaa. Jokainen normaaliälyinen ymmärtää eron.

Eli rusinat-pillulla-pullasta sosiaalisen käytännön mukaan? Ihan itsekö olet nämä normit määrittänyt?

Tajuatko lainkaan miten ala-arvoisen kuvan annat itsestäsi tuolla kielenkäytöllä ja hyökkäävyydelläsi? Pahoin pelkään, että et tajua.

Tajuatko sinä ,millaisen kuvan sinä annat naisista rahanahneina lompakkoloisina? Ei hätää jos mies lähtee ,

kunhan vain mies joutuu maksumieheksi. Ja ensitreffeiltä alkaen. Kaltaisesi naiset pilaavat kaikkien naisten maineen.

Vierailija
71/103 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei maksanut ja laittoi peruuttamaan juhlapaikan... Säälittävä luuseri. Olen edelleen sinkku mutta parempi yksin kuin exän kanssa. Mulle tuli takkiin n 1100e miehen takia.

Paljonkos mies oli jo tuohon mennessä hassanut rahaa sinuun? Raha on sinullekin siis se tärkein asia.

Vierailija
72/103 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on pettänyt sua. Mutta ei uskalla kertoa. Nyt syyllisyytensä ajamana lopetti suhteen. Kyllä tässä toinen nainen on kuvioissa. Äärimmäisen harvoin mies on oikeasti tehnyt jonkinlaisen ajatustyön siitä, että haluaako olla yksin. Miehet ei lopeta suhteita jollei jo uusi ole valmiina. Vakuutteluita ei kannata uskoa. Pettää nyt voi vaikka kauppareissulla tai lenkillä, kaverin luona kävi just perheenisä aina lenkkireissunsa lomassa panemassa.

Minäkin joskus ajattelen, että vastakkainen sukupuoli eli naiset eivät lopeta suhdetta jollei uusi ole jo valmiina. Mutta sitten muistan että tuohan on typerän ihmisen seksististä ajattelua, ja lakkaan ajattelemasta niin.

Vierailija
73/103 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vastatko tuolle elämäänsä pettyneelle jankkaajalle. Sen ainoa tarkoitus on sabotoida näitä ketjuja jankkaamalla tuota naisvihamielistä jorinaansa. Se ei tule muuttamaan omia vääristyneitä käsityksiään sanoi sille mitä tahansa. Päinvastoin, se nauttii siitä että saa ärsytettyä ihmisiä vastaamaan itselleen.  Parasta on vain jättää se yksinkertaisesti huomiotta.

Vierailija
74/103 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän tässä ketjussa on kyllä miesvihamielisyyttä...

Vierailija
75/103 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tähän ketjuun kuuluu vastata, että ollaan tyytyväisiä? Siis aloittajaahan ei nyt enää huomioida, vaan nää vastaajamammat tarvitsevat jotain paijjausta.

Vierailija
76/103 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kutsuja maksaa. Näinhän palstalla opetetaan. Eli jos ap on kutsut postiin laittanut, ap maksaa.

Miksi miehen kuuluisi muutenkaan maksaa mitään? Eiköhän se ole jo tarpeeksi rahaa ja materiaa aloittajalle kantanut.

Yhteisesti sovitun homman (= häät) peruminen on täysin eri asia eikä ole verrattavissa sosiaaliseen käytäntöön, jossa treffeille pyytänyt maksaa. Jokainen normaaliälyinen ymmärtää eron.

Eli rusinat-pillulla-pullasta sosiaalisen käytännön mukaan? Ihan itsekö olet nämä normit määrittänyt?

Tajuatko lainkaan miten ala-arvoisen kuvan annat itsestäsi tuolla kielenkäytöllä ja hyökkäävyydelläsi? Pahoin pelkään, että et tajua.

Minä ainakin tajuan. Mutta hän on silti oikeassa.

Vierailija
77/103 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketjua, johon tuo yksi elämäänsä pettynyt myrkkykyy ei luikertelisi sylkemään visvaansa?

Vierailija
78/103 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin tajuan. Mutta hän on silti oikeassa.

Missä hän on oikeassa? Kirjoitatko se ajatuksen tähän normaali-ihmisen asiallisella kielellä, ehkäpä muutkin löytävät sen sitten tuon saastan alta?

Vierailija
79/103 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai tossa mitään. Haluaa olla vielä vapaa ja ehkä kokeilla vähän muita tuheroita. Ei välttämättä just petä, mutta  joku sisäinen tarve on. Ehkä ajattelee, ettet ole ihan täydellinen hänelle. 

Itsekin jätin ensimmäisen tyttöystävän ilman varsinaista syytä. Asia kyllä vähän kaduttaa, olisi vaan pitänyt reilusti sanoa, että haluaa pillurallia. 

Vierailija
80/103 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teitkö päätöksen yksin pääsi sisällä? Hauduttelit kuukausia ja annoit toisen luulla, että kaikki on hyvin? Jos, niin MIKSI? Äärimmäisen julmaa :(

Eri, mutta nuorena, ehkä 20 täyttäneenä, tein kuten kuvailet, vaikka ei ollut naimisiinmenosta kyse. Vilpittömästi ja puolustelematta tein sen suojatakseni tyttöystävääni. Siis typeryyttäni. Kaikkein pahinta niin yritin vielä herätellä itsessäni eloon niitä rakkauden tunteita mitä minulla oli ollut häntä kohtaan. Onnistuinkin... jonkin aikaa. Sitten oli pakko hyväksyä tilanne ja lyödä hanskat tiskiin. 

Näin ollen tyttöystävän näkökulmasta suhde oli juuri saanut uutta puhtia ja tulevaisuus näytti valoisalta, kun vedin maton alta. Mutta enhän minä sitä silloin ymmärtänyt, vaan yritin tehdä kaikkeni että suhde olisi onnistunut.

Mitäköhän hänkin tekee nykyään? Onkohan lapsia? Millainen mies?