Siis voiko ystävyys loppua näin pienestä asiasta johtuen?t.ammattivalittaja
Tuo ainoa ihminen jota voin ystäväksi kutsua hylkäsi minut tuon adoptiojutun takia. Voiko noin pienestä asiasta ystävyys loppua?
Kommentit (181)
Adoptio nyt ei ole pieni asia. Sitä paitsi eihän sulla ole ystäviä.
Mun on pakko tunnustaa, että ymmärrän ystävääsi. Mun olisi myös aika vaikea niellä, jos joku läheiseni antaisi oman lapsensa pois siinä vaiheessa, kun lapsi on jo muutaman vuoden ikäinen ja ymmärtää asioita.
Mutta sääli sun kannalta, tietysti. Ymmärrän, että sulla on ollut ratkaisussasi nielemistä itselläsikin.
Tai sitte se kyllästy sun ainaiseen valittamiseen ja sai nyt viimein tekosyyn jättää sut :D
Vierailija kirjoitti:
Siis mulla ei ollut kuin tämä yksi ystävä enkä mä mitään valehdellut, en vain kertonut tuosta adoptiojutusta hänelle mitään koska siitä on todella kauan eikä se edes vaikuta mihinkään mitenkään.ap
Miettisihän sitä heti mitä muuta ns ystävä on jättänyt kertomatta jos noinkin iso asia on jäänyt mainitsematta.
Kyllä se kovilla olisi ystävyys itselläkin, jos ystävästä paljastuisi tuollainen asia. Se vaan tekisi vaikutelman, että koko ihminen on jotain ihan muuta mitä olen luullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mulla ei ollut kuin tämä yksi ystävä enkä mä mitään valehdellut, en vain kertonut tuosta adoptiojutusta hänelle mitään koska siitä on todella kauan eikä se edes vaikuta mihinkään mitenkään.ap
Kerromatta jättäminen on valehtelua. Olethan sä tännekin valehdellut ettei sulla ole ystäviä ollenkaan. Ja että sulla on syöpä.
Vierailija kirjoitti:
Mun on pakko tunnustaa, että ymmärrän ystävääsi. Mun olisi myös aika vaikea niellä, jos joku läheiseni antaisi oman lapsensa pois siinä vaiheessa, kun lapsi on jo muutaman vuoden ikäinen ja ymmärtää asioita.
Mutta sääli sun kannalta, tietysti. Ymmärrän, että sulla on ollut ratkaisussasi nielemistä itselläsikin.
Kyllä mä olen ihan sinut sen asian kanssa. Siitähän on jo vaikka kuinka kauan ei se nykyiseen elämääni vaikuta yhtään mitenkään. Ja sit toiselle vastaajalle, mä en ole koskaan tälle ystävälle valittanut yhtään mistään joten se ei ainakaan syy ystävyyden loppumiseen ole.ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kovilla olisi ystävyys itselläkin, jos ystävästä paljastuisi tuollainen asia. Se vaan tekisi vaikutelman, että koko ihminen on jotain ihan muuta mitä olen luullut.
Ja sitten jos sen kertoisi tuomittaisiin kuitenkin.ap
Kukaan ei kestä kaikesta valittajaa.
Asia ehkä vaikuta suhun mitenkään. Mutta siihen pois antamaasi poikaan kyllä vaikuttaa koko hänen loppuikänsä.
Vierailija kirjoitti:
Asia ehkä vaikuta suhun mitenkään. Mutta siihen pois antamaasi poikaan kyllä vaikuttaa koko hänen loppuikänsä.
Ja siihen millaisen kuvan annat toisille itsestäsi. Kun et kerro noin isosta asiasta, en luottaisi enää pätkän vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika, sellainen päätös oli silloin tehtävä ja se oli hänen parhaaksensa. Hänen on vaan päästävä siitä yli.ap
Anteeksi nyt, mutta eikö tämä ole yksityisistä yksityisin yksityisasia? Että annoit oman lapsesi adoptoitavaksi ja ainoa ystäväsi hylkäsi sinut tämän takia.
Ei muuten, mutta kun eilen ilmoitit, että et kerro palstalla yksityisasioitasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä tiedä miten toinen suhtautuu jos asian kertoisi reilusti ja pyytäisi anteeksi ettei ole aiemmin uskaltanut kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siihen millaisen kuvan annat toisille itsestäsi. Kun et kerro noin isosta asiasta, en luottaisi enää pätkän vertaa.
No jos mä kerron niin mut kuitenkin tuomitaan ja sitten mä joudun penkomaan koko entisen elämäni kun selvitän asiaa.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika, sellainen päätös oli silloin tehtävä ja se oli hänen parhaaksensa. Hänen on vaan päästävä siitä yli.ap
Olipa harvinaisen julmasti sanottu. Alan ymmärtää, miksi sua vähän kartetaan.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt, mutta eikö tämä ole yksityisistä yksityisin yksityisasia? Että annoit oman lapsesi adoptoitavaksi ja ainoa ystäväsi hylkäsi sinut tämän takia.
Ei muuten, mutta kun eilen ilmoitit, että et kerro palstalla yksityisasioitasi.
Ap nyt ei ole koskaan ymmärtänyt missä menee hyvän maun raja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä tiedä miten toinen suhtautuu jos asian kertoisi reilusti ja pyytäisi anteeksi ettei ole aiemmin uskaltanut kertoa.
Arvelin että tuo entinen ystäväni oli sen luontoinen että olisi tuominnut minut ja oikeassahan mä sitten olinkin. Ei se siitä kertomatta jättämisestä suuttunut vaan ei vaan hyväksy adoptiota.ap
Kyllähän se valehteluun ystävyys loppuu.