lompakkoloisista huutava...
Sinä joka niin mielesi pahoitat kun nainen pitää ekoilla treffeillä maksavaa miestä herrasmiehenä.. ja haluat kaiken olevan tasa arvoista ja 50/50 kulut maksettava..
Minkälaisen naisen haluat? Miltä näyttää teidän tulevaisuus (jos asutte yhdessä)
Miten menee raha asiat kun lisäännytte (jos lisäännytte) kuka hoitaa kodin ja miten se lapsi kasvatetaan?
Kommentit (306)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella mammalla mennyt pahasti tunteisiin, suolaa on ikävästi pimpassa ja hermo kireänä. Hirveästi lässytystä, vikinää ja raivoa. Yksikään ei ole millään tavoin pystynyt kertomaan, miksi miehen pitää maksaa heidän seurastaan. Eikä ne pysty, ei riitä aivot.
Uliopiston kurssi "Ulisemisen alkeet", osa 2: Hyökkäys ja projisointi on paras puolustus, jos keskustelukumppanisi ihmettelee onttoja koukeroilmauksiasi tai (pahin skenaario) suhtautuu sinuun ironisesti tai avoimen pilkallisesti. Käyttökelpoisia fraaseja ovat mm. seuraavat: "Menikö tunteisiin? Osui ja upposi. Onko hiekkaa/suolaa pi*llussa? Herättävätpäs loisteliaat kommenttini naisissa suurta raivoa. Oletko läski?"
Alkeiskurssin osan 2 tenttiminen tapahtuu sähköisesti tekstiviestien tai Faxin välityksellä. Diplomi ja papukaijamerkki lähetetään postiennakolla, jottei kurssilainen pääse loisimaan opiston lomapkolla.
Hyökkäys :)
Sehän on kuuri se mitä mammat tekevät kun mies ei salli naisten loisia. Raivostutaan, jos maksattaa naisella omat eväänsä ravintolassa tai ei avaa ovia naiselle kuin palvelija. Naista raivostuttaa kun ei saa mitä prinsessaharhoissaan olettaa. Raivostutaan todellisen tasa-arvon kohtaamisesta.Naurettavaa ,tehdään hirveä vääryys tuosta oven avaanisestakin:D Minä ainakin avaan oven miehellekin jos siinä ovella ensin olen, se nyt ei ole vaiva eikä mikään. Tätryyhän se ovi avata vaikka siitä olisi vain itsekin menossa, kun ei sitä nyt kuitenkaan ovien läpi kuljeta(edes miehet) Mutta olen kyllä huomannyt, että varsinin vanhemmat herrasmiehet haluavat avata naiselle oven. Kiitän kyllä kauniisti, mutta toki osaan ja jaksan avata oven itsekin.
Ei mene vieläkään kaaliin idea? Kyse on siitä, että nainen OLETTAA että miehet availevat ovia, ottavat takkeja pois päältä ja maksavat treffeillä. Naiset myös ehkä OLETTAVAT, että jos nainen vihjaisee maksavansa omansa niin mies ei siihen sanoisi napakasti "joo maksa vaan, tietysti maksat". Tuostahan nainen pettyy ja jopa raivostuu koska mies ei toiminut naisen maksumiehenä ja statuksen kohottajana. Nainen kävi syömässä miehen kanssa tasavertaisena, ei jalustalle nostettuna kuten prinsessa harhoissaan toivoi.
Minä en OLETA, että mies avaa ovet ja ottaa takit ja maksaa, koska olen huomannut, että vain murto-osa tämän päivän miehistä hallitsee nämä tavat. Mutta kyllä se joka kerta sykähdyttää, kun näin tapahtuu, ei sitä käy kieltäminen. Minulle on opetettu kotona käytöstapoja ja suvussa miehet ovat herrasmiehiä. Kai sitä mielummin ottaa kaltaisensa.
Oletathan sinä, että "noin miehen tulisi tehdä" koska "vain harva hallitsee".
Minullekin on opetettu käytöstapoja, mutta ei niihin kuulunut ihmisten pokkurointi ja jalustalle nosto sukupuolielimen perusteella. Sääli, että teillä kuului.
Käytöstavat ovat siitä hyviä, että ne eivät vaadi hyvää ulkonäköä, treenaamista, laihduttamista tai mitään muutakaan jatkuvaa eforttia. Ainoastaan sen, että antaa käytöksestään heijastua oman kunnioituksen toista kohtaan.
Naisilla tämä tarkoittaa, että ei tarvitse treenata ja meikata, kunhan hyvätapaisesti antaa miehen olla(vaatii miestä olemaan) herrasmies joka ottaa takit ja tarjoaa ravintolaillallisen? Vai mitä tekee nainen ollakseen hyvätapainen? Hymyilee sievästi ja on kaunis? Miten usein teille kelpaisi mies on komea ja hymyilee reilusti? Sen päälle te saatte velvollisuuden tarjota miehelle huvituksia niin, että tili imeytyy tyhjäksi? Rahaa se vain on, kyllä tosinainen aina miehen takia tilinsä tyhjentää ja hakee kotiovelta treffeille?
Aika köyhä olet, jos illallisen takia tilisi tyhjenee. Nyt ymmärrän paremmin, miksi tämä on niin kova paikka sinulle. Säälittää niin, että voisin tarjota sinulle illallisen.
No niin, nyt päästiinkin siihen että mies arvioidaan rahan kautta. Mies jonka tili voi tyhjentyä hetkellä X esimerkiksi 200€ illallisesta, on auttamatta huonoa miesmateriaalia.
Uskon todellakin, että kaikilla mammoilla on aina 200€ varaa heittää sinne tänne, koskaan ei ole tiukkaa :) NOT
En ikimaailmassa lähtisi ensimmäisillä treffeillä 200 euron illalliselle. En ylipäänsä syömään. Kahvi, kalja tai kävely, siinä minun valintani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden herrasmieskäytöstapojen idea on vain alistaa naista. Siis oven avaamiset, tuolin työntämiset ahterin alle, jne. Naisesta tehdään avuton joka ei itse kykene perustoimiin, mutta mies pystyy. En ymmärrä kuinka nainen kestää olla siinä paapottavana ja tulee vielä hyvälle mielelle, itseäni ahdistaisi todella paljon ja sanoisin että kiitos mutta osaan itse.
Oven avaaminen on tuttua ja itsekin avaan miehille oven, mutta mikä ihme tämä tuolin työntäminen ahterin alle on? En ole nähnyt sitä kuin elokuvissa.
Et olekaan ollut unelmien poikamiehen kanssa treffeillä. Prinsessalle pitää avata auton ovi mennen tullen, riisua hänen takkinsa, heittää oma takki kuralammikkoon vaikka sen voisi kiertää, laittaa tuoli pyllyn alle, maksaa lasku ja hoitaa hommat hänen maatessaan lahnana.
Hommien hoidossakin niin, että jos naista ei satu huvittamaan tai ei kostu niin miehessä vika! Ja kun nainen ei laukea niin miehen syytä ja siitä velvollisuus lisätyydyttää lahnaa.
En kyllä ihmettele, jos tuollaisen kanssa on kostumis- tai laukeamisvaikeuksia. Mutta voidaan kohteliaasti muotoilla se niin, että on ongelmia keskinäisessä vuorovaikutuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden herrasmieskäytöstapojen idea on vain alistaa naista. Siis oven avaamiset, tuolin työntämiset ahterin alle, jne. Naisesta tehdään avuton joka ei itse kykene perustoimiin, mutta mies pystyy. En ymmärrä kuinka nainen kestää olla siinä paapottavana ja tulee vielä hyvälle mielelle, itseäni ahdistaisi todella paljon ja sanoisin että kiitos mutta osaan itse.
Oven avaaminen on tuttua ja itsekin avaan miehille oven, mutta mikä ihme tämä tuolin työntäminen ahterin alle on? En ole nähnyt sitä kuin elokuvissa.
Se on vain yksi esimerkki. Tai vaikka juoman kaataminen laseihin jne.
Ravintolan menun avaaminen ja tarjoaminen naiselle.
Heh, niissä paikoissa missä minä käyn, tarjoilija tuo menun.
Ehkä ne tutustumisvaiheen treffit voisivat olla jossain vähän rennommassa paikassa ja sitten vasta myöhemmin jonnekin hienommin, jos homma koskaan etenee sinne asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä palstamammat kuvittelevat tälläKIN miestenmollaamisketjulla saavuttavansa? Arvostusta ja kunnioitusta naisia kohtaan? No, miesvihapalstalla on miesvihapalstan jutut.
Toivon oikeasti, että mahdollisimman moni mies lukisi palstaa, ja näkisi missä arvossa suomalainen nainen miehiä oikeasti pitää. Siinä saattaisi monen miehen silmät auta tälle miesten mitätöinnille ja vähättelemiselle, sekä miesvihalle joka suomalaisten naisten keskuudessa on näinkin järkyttävän yleistä.
Oletko sä jossain aineissa? Ketähän tässä kejussa mollataan? Nyt ymmärrän, miksi moni mies ei kelpaa kenellekään. Valitsin sentään järkevän kumppanin silloin 20 vuotta sitten.
Eli naisille kelpaa vain mies joka on nöyrästi nostava naisen elintasoa naisen vaatimalle tasolle? Naiselle on ihan OK, että hänelle riittää vähempi panostus uraansa mutta vähempi elintaso ei kelpaa? Siltikään nainen ei ole lokki tai maksullinen vaan ihana palkinto miehelle?
Voin kuule asua ihan missä vaan ja miten vaan. En ikinä voisi olla tuollaisen Wt: n kanssa kuin sinä, siinä menee raja. Mieluummin köyhä ja mukava, kuin rikas ja noin inhottava kuin sinä. Olet sinkkuutesi ansainnut.
Kuule, ei se ole rikas. Se on SEKÄ köyhä ETTÄ erittäin vastenmielinen, ja tästä kombosta tuo suunnaton ilkeys ja katkeruus kumpuaa.
Naisen on näköjään ihan mahdotonta ymmärtää asioita jotka eivät naista _palvele_.
Nainen voi heittäytyä matalapalkalle ihan mielellään ja samassa _vaatia_ korkeampaa elintasoa, mutta siltikään nainen ei ole loinen/lokki? Miksi ei ole?
Nainen vaatii. Missä, kuka? Onko tällä naisella nimeä?
Sadat tuhannet naiset tykkäävät kovasti matkustella, sisustaa kotia ja käydä 150€ kampauksissa vaikka todellakaan oman palkan perusteella siihen ei olisi mahdollisuutta. Mies on ihan ilkiö jos pitää omat rahansa pakollisten menojen jälkeen! Onhan miehen maksettava matkoja ja kevät verhoja, muuten on itsekäs mulkku "eikä arvosta perhettään".
Kuka vaihtaa verhoja neljä kertaa vuodessa? Sun äitis? Älä syytä meitä moderneja, verhottomia nykynaisia siitä, että äitisi halusi sinun kiipeilevän katonrajassa vaihtamassa kevätverhoja joka ikinen vuosi lapsuus-, nuoruus- ja - voi herrajumala - myös aikuisuusvuosinasi!
MUUTA NYT JO HYVÄ MIES POIS SIELTÄ KOTOA, ÄITISI EI OLE IHAN TERVE!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et olekaan ollut unelmien poikamiehen kanssa treffeillä. Prinsessalle pitää avata auton ovi mennen tullen, riisua hänen takkinsa, heittää oma takki kuralammikkoon vaikka sen voisi kiertää, laittaa tuoli pyllyn alle, maksaa lasku ja hoitaa hommat hänen maatessaan lahnana.
Lakkaa katsomasta niitä viime vuosisadan alusa tehtyjä melodraamoja ja ala elää tätä päivää. Kyllä se siitä.
Heh, niissä paikoissa missä minä käyn, tarjoilija tuo menun.