Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*KIHISEE KIUKUSTA* Asiaa appivanhemmista taas...

Vierailija
22.02.2006 |

Oltiin appivanhempien luona ja löysin kuopukseni (8 kk) nuoleksimasta eteisestä kenkänpohjía. Nappasin sitten lapsen syliini ja toruin häntä.

Appivanhemmat tuli siihen sitten kuorossa ylistämään, miten siitä nuoleskelusta saa vain vastustuskykyä ja hyväksi se vain on! Että, niin se meidänkin " markku" lapseni teki!

Olisi tehnyt mieli kantaa siihen koiranpaskaiset kengänpohjat ja sanoa, että nuolkaa siitä vastustuskykyä, minun lapseni hankkii vastustuskykynsä muilla keinoin!!

Sori, pakko oli purkautua..

Onko muilla yhtä " fiksuja" appivanhempia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ymmärtänyt häntä...

Vierailija
2/13 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on astuttu kenties koiranpaskaan, oksennuksiin, pissaan, linnunpaskaan....?

Minkälainen äiti oikein olet? Jos olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian hygieenisessä ympäristössä elävä lapsi saa herkemmin allergioita ja flunssia. Tämän olen nähnyt myös käytännössä siivoushullun tätini perheessä -kaikki lapset astmaatikkoja ja pahasti allergisia.

Pikkuveljeni söi lapsena omaa kakkaansa, ja ei muuten ole mitään allergioita hänellä :) Eli tuskin ne kengänpohjatkaan sun lastas tappaa..

Vierailija
4/13 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki viisi lastaan on ollut tosi terveitä...

mulla on kanssa semmonen periaate että kaikkea saa syödä mikä ei ole vaarallista. en mä nyt mielellään mitä kengänpohjia antais nuolla ja yrittäisin varmaan keksiä lapselle muuta tekemistä, mutta mun mielestä lapsen on annettava " tutustua" eri asioihin...

Vierailija
5/13 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kuopus saa kyllä isoilta sisaruksiltaan taudit tarhasta koulusta, että mitään hygienia-fanaatikkoja ei olla.

Mutta, en myöskään anna nuolla kengänpohjia, millä on astuttu ties mihin ja kenen paskaan!

ap

Vierailija
6/13 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka vanhemmat huomatessaan/jaksaessaan kieltäisivätkin likaisten asioiden pistämisen suuhun.

Mielestäni ap toimi ihan oikein. Lapsen on hyvä kuitenkin vähitellen oppia, ettei kaikkea kannata laittaa suuhun. Ei se oppi niin täydellisesti ja nopeasti mene perille, etteikö ehtisi ihan riittävästi saada vastustuskykyäkin siinä kasvaessaan.

Ja ankeaa tuollainen, että isovanhemmat tai ihan kuka vaan tarkoituksella asettuu vastustamaan vanhempien kieltoa/kasvattamista.

Vierailija
7/13 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap luulee lapsensa saavan, jos nuolee kengänpohjia? Ei ainakaan mitään haitallista. Meinaatko keväällä antaa lapsen olla yhtään maassa? No et varmaan, lapsen käsiinhän voi tulla vaikka mitä ja sitten se voi vaikka nuolaista niitä... Oletpa aika hölmö.

Vouhkata voi asiasta ja asian vierestä. Tämä meni nyt ihan vierestä.

Vierailija
8/13 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syökää paskaa. Kun sehän on niin terveellistä!!

Joo. Lapset tekee tuota kyllä, mutta fiksut vanhemmat opettaa myös tapoja siinä sivussa.

Vierailija
9/13 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä liittyy toisiinsa mitenkään? Toki minäkin siis olen ohjannut eteisessä kengillä leikkivän vauvan pois kenkien kimpusta (koska niillä ei tarvitse leikkiä alkuunkaan), mutta en ole tehnyt tätä bakteerikammosta vaan ihan siksi, että yritin opettaa vauvalle alusta lähtien, että millä saa leikkiä (omat lelut tai tavarat jotka tätä tarkoitusta varten annetaan) ja millä ei (kengät, videot, cd-levyt, aikuisten kirjat jne. ).

Eli en nyt alkuunkaan ymmärrä sitä, että miten tapojen opettaminen liittyy tähän kengänpohja-asiaan... Tuskinpa kukaan nyt kannustaa lastaan syömään paskaa, mutta jos vauva nyt ehtii kenkien kimppuun ja vaikka, hui kauhistus, nuolaisee kengänpohjaa, niin ei siitä nyt pelihousujaan tarvitse repiä. Voi ihan vaikka todeta kuten ap:n appivanhemmat, että hyväähän se vain tekee :) ja nostaa vauvan pois...

t.10

Vierailija
10/13 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä monet ovat niin mustavalkoisia, että jos nyt mun mielestä ap vauhkoaa turhasta, niin se automaattisesti on tarkoittamassa sitä että olen tunkemassa paskaisia kenkiä mukulan suuhun joka käänteessä...

t. se kamala äiti nro 2

Vierailija
11/13 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa kun mulla on yks tuttu joka desinfioi ostoskärryt ennen kun lapset laitetaan siihen ja vaatteet vaihtoon oitis ja suihkuun kun tulevat hoidosta ja meillä taas noudatetaan tuota kengänpohjien nuolemistekniikkaa, niin kummat lapset on alvariinsa sairaana?

Vierailija
12/13 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kyllä niitä pöpöjä...

Vierailija
13/13 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi on hyvä elää hukan vapaamnin tuonlaisessa eilanteessa, jotta ei sairastuisi niin helpolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän