Miks mun muijat lihoo?
Aina. Kavereiden ei. Jotkut ollu saman kanssa 16v asti. Omat lihoo vuodessa ja muuttuu muutenkin jotenkin apeiks ja ovat kurjaa seuraa --ero. En oo pt enkä psykologi, vastuu kuuluu yksikölle. Miks mä saan aina ne mt-mursut?? Ja ei oo provo. Kunpa olis.
Kommentit (58)
Kerrotko, kuinka moni seurustelukumppanisi on lihonut. Lisäksi haluan tietää, kauanko seurustelit. Näin voisi päätellä, onko kyseessä vain sattuma.
Yli 35 ei taida mua huolia kuin panokaveriksi.
4 yli vuoden kestävää suhdetta ollut ja varmaan 6 muijaa alkanut lihomaan. Ja toi luonne on muuttunut myös radikaalisti. Kympin tytöt kiihottaa ja muna nousee jo ajatuksesta. Pitää vissiin yrittää toisenlaisia. Ei noi kuitenkaan ole mun visio loppuiän kumppanista.. Tai luonne merkkaa paljon myös. En kestä kitinää enkä ala kenenkään isäks tai pomoks, psykologiks tai pt:ks. En ala potkia perseelle kun sen halun liikkua pitää lähteä ihan itsestä. En mä näiden muutoksille juur mitään voi. Pitää valita erityyppinen nainen. Naisen pitää seistä omilla jaloilla en yhtään jaksa itkemistä tai sitä et ollaan töistä, koulusta tms huvikseen pois (en usko henkisiin ongelmiin depikseen tms jos joku ei oo kuollut tai muuta vakavaa). Mun ensimmäinen ihastus oli 12 vuotiaana luokan isotissisin blondi jota kaikki muutkin halus. Ei se kai lihava ollut en muista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No mä ainakin lihon sellaisissa suhteissa joissa mies ei osaa neuvoista huolimatta tyydyttää mua sängyssä ja aikani näyteltyäni että mäkin muka nautin koska olen koittanut jo neuvoa ja ns. nautintoa näyttelemällä olen koittanut tsempata miestä, mut sitten en enää jaksa kun ei mies vaan osaa ja alan hakea tyydytystä karkeista yms. mättämisestä. Sama jos tunnen et toinen ei arvosta ihmisenä.
Jos mies osaa hommat makkarissa enkä tarkota nyt mitään typerää suoritusta pokeleffojen tyyliin, niin mä pysyn hoikkana ja aktiivisena.
Jaaa. Kyllä mä noita panin kun joskus oli ilosia. Mitään valittajaa ei huvita painaa. Ja aika huonosti menee sullakin jos huonon panon takia annat kroppas löystyä. Kuin jaksat samaa miestä jyystää vaikka olis kuin hyvä pano? Siis että varmaan luovia taukoja tulee joten sun optio on tulla läskiks tai vaihtaa jatkuvasti miestä. Voisin kokeilla sua tyttöystävänä jos lupaisit pysyä kunnossa ja hymyillä välillä.
Ap
Millaisista kilomääristä puhutaan??
Lihooko ne 3kg jolloin oot ihan hullu sovinisti vai Lihooko ne 10-20kg?
Millanen vartalo ollut sitä ennen?
Missä ajanjaksossa lihominen tapahtuu?
Mihin se rasva niillä on mennyt?
Jos joku tikkulaiha lihoo 3kg niin sehän on vaan hyvä. Jos joku taas lihoo 60kg-> 70kg niin sen kyllä huomaa mutta eikö voi vaan ottaa salille lenkille mukaan? Tehdä yhdessä terveellisiä ruokia???
Käytättekö kondomia vai hormonaalista ehkäisyä? Hormonaalinen ehkäisy lihottaa monia naisia hyvin radikaalisti. Eli syy voi olla siinä. Voi myös olla, että nainen kokee sinun kroppasi eri tavalla kuin sinä. Kauhean moni mies luulee, että kun käy salilla ja on isokokoinen, on jotenkin timmi. Itse näen sellaiset kömpelöinä köriläinä, hyi puistatus!
Mutta voin kyllä samaistua tunteisiisi. Kurjalta kuulostaa ja kannattaa tosissaan miettiä, onko omissa tavoissa jotain väärää. Itse kerran tapailin miestä, joka lihoi puolessa vuodessa n. 20 kiloa! En edes tiennyt sellaisen olevan mahdollista. Kyllä siinä tunsi olonsa petetyksi. Ei mies alunperinkään mikään adonis ollut, mutta oletin hänen olevan kiinnostunut terveydestä ja painon tarkkailusta, kun kerran valitsi hoikan tyttöystävän.
Kaverisi käyttävät kortsuja, sinä et. Ja muijasi pillereitä.
Vierailija kirjoitti:
Olet ällöttävä narsisti
Kiitos! Mutta nyt ammuit ohi. Ei nimittäin kiinnosta pitää muijia vankina tai kytätä niiden tekemisiä. Pääasia et tekisivät jotain muuta kuin äksänä sohvalla tab naamalla.
Ja toi muutos ulkoisesti on sitä et eka näky lihakset sit ne löystyy ja häviää ja lopulta maha muuttuu pömppikseks ja jostain ilmestyy kylkiläskit. Siihen päälle suupielet valuu alas kuin Niagara. En jää katsomaan mitä sit tapahtuu.
Pillereistä vois kahdella johtua. Ja ne kai saa myös sekoamaan. Tää viimesin söi pillereitä jo ennen kun tavattiin.
Ap
Olet ap ankeaa seuraa, sun viesteissä ilmaiset ajatuksesi sen verran ikävillä sanoilla, että varmaan masennutat ne tyttökaverisi samalla tavalla.
WT. Ota tasokas nainen. Ne ei liho vaikka elämäntilanteet muuttuu.
Täytyy sanoa että tyhmästä päästä kärsii koko ruumis( koskee naisia).
Sulta saa huonoa seksiä ap, siinä syy.
Voi olla et seksi mun kanssa on huonoa. Mistä tiedän? Voi olla et ne teeskentelee orgasmin. Eos. Muna kyllä saa kehuja mut ehkä se ei riitä. Kaikkeen oon valmis joten ei estoja. Enemmän tykkään niin et nainen alistuu mut jos joku lady dominaa haluaa leikkiä niin no problem.
Oon irl ihan kiva ihminen. Tää täällä on avautumista. Rumat sanat vititusta. En jaksa sensuroida kun ei ne näitä nää. Ja kyl nyt aika kauan jaksan. Empatiaa ehkä puuttuu. Mut en kyllä tahallani näille naisille paskaa aiheuta. Oma valinta olla mun kanssa. Oon ollut aina jättäjä enkä mitenkään etsi heikkoja naisia kun niitä just en jaksa.
Ap
Ja antakaa naiset niitä panovinkkejä? Tai tulkaa opettamaan? Kämppä on tyhjä kun viimeisin daami on saateltu ulos. Oon kyllä seurustelija tyyppiä. En jaksais vaihtaa naista koko ajan. Nyt pitää keksiä mistä uutta erilaista naista sais. Jotenkin tönkköä iskee salilla ja töissä naiset on ö mapissa.
Ap
Hanki fiksu, korkeastikoulutettu nainen jos sinusta on siihen. Sellainen jolla on kunnianhimoa ja kiinnostuksenkohteita elämässään. Jos isket lähäreitä tai kampaajia joiden ainoa kiinnostus on sohva, sipsit, siideri ja tosi-tv niin tiedät miten käy..
No yks oli ekonomi ja toinen luki psykologiaa. Kaks oli kosmetologeja tms. Kaikki katsoi tv:stä pelkkää roskaa. Ekonomi oli työtön omasta tahdostaan. Tai siis teki töitä sohvalla maaten. Ei mun juttu. Psykologi oli sekopää ja nää kosmetologit myös. Kaveri käski treffeille fyssari siskonsa kans. Se on kyllä kuuma! Mutta kaverin sisko? Vituiks menee 99% varmuudella mut olispa erilainen.
Ap
Laitat läskin tummumaan, jos tonnikeiju alkaa lihomaan. Naiset täytii pitää kurissa, niin se kavereidenkin muijat pysyvät kunnossa.