Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks mun muijat lihoo?

Vierailija
26.04.2016 |

Aina. Kavereiden ei. Jotkut ollu saman kanssa 16v asti. Omat lihoo vuodessa ja muuttuu muutenkin jotenkin apeiks ja ovat kurjaa seuraa --ero. En oo pt enkä psykologi, vastuu kuuluu yksikölle. Miks mä saan aina ne mt-mursut?? Ja ei oo provo. Kunpa olis.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääkin on miesten eli aloittajan vika jos akka syö itsensä mursuksi. Palstailijat ei tietenkään voi myöntää totuutta, että usein parisuhdehimossaan sinkkunaiset pitävät itsensä kunnossa mutta kun jollekin on saatu pallo jalkaan loppuu kiinnostus itseensä panostamiseen. Tai käydään ehkä jossain kampaajalla jne, joilla ei ole mitään merkitystä, mutta annetaan itsensä lihoa. Jolla on kaikki merkitys yleisen ulkonäön suhteen.

Vierailija
22/58 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:n kaikki tyttöystävät alkavat lohtusyödä ja masentuvat ja heidän elämänilonsa sammuu, niin ap:n luonteessa on jotain isoa vikaa. Sä ilmeisesti näet naiset jonain esineinä joilta odotat tiettyjä ominaisuuksia, ja jos he osoittavat ihmismäisiä piirteitä, niin olet tyytymätön. Sellainen masentaisi kenet tahansa. Eli sun itse pitää kasvaa henkisesti, jotta pysyt olemaan parempi ja arvostavampi kumppani muille ihmisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitat niille lihoittavaa ruokaa syötäväksi?

Pistät ne syömään yhtä paljon kuin itse? Naisille ei kannattaisi syöttää yhtä paljon energiaa, varastoituu herkemmin :)

Ai naiset onkin nyt jotain lapsia jotka syö sitä mitä tarjotaan ilman omaa mielipidettä.

Vierailija
24/58 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en pidä esineinä yhtään ketään. Mutta onhan se suuri kusetus olla energinen ja positiivinen ja sit oikeasti luonne on vaan laiska ja äärimmäisen negatiivinen marisija. Viehättävyyteen vaikuttaa valitus. Ja jatkuvaa valitusta en jaksa kuunnella.

Mun osuus sopimuksesta on hoidettu. En liho enkä muutenkaan lakkaa toimimasta. Nää muijat muuttaa mun luo ja järjestäin homma menee vituiks. En halua mitään virtahepoa olkkariin itkemään. Eikä mua haittaa hetkellinen lagaaminen jos jotain sattuu mut jos sulla menee perushyvin ja silti vedät äksät olkkarin lattialle loppuelämäks niin joku on vinossa jo siellä aivoissa.

Ja jos mä oon passivoiva esineellistäjä niin ainakaan ketään en oo sinne väkisin jättänyt käsiraudoilla kiinni. Ei noiden kanssa huvita edes ottaa käsirautoja esiin.

Jos olisin ollut nainen jonka mies on muuttunut masentuneeks läskiks niin olis ehkä vastausten laatu ollu toista.

Ap

Vierailija
25/58 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina. Kavereiden ei. Jotkut ollu saman kanssa 16v asti. Omat lihoo vuodessa ja muuttuu muutenkin jotenkin apeiks ja ovat kurjaa seuraa --ero. En oo pt enkä psykologi, vastuu kuuluu yksikölle. Miks mä saan aina ne mt-mursut?? Ja ei oo provo. Kunpa olis.

Oma vikasi tuo kuulostaa olevan, sinä muutat nämä viattomat onnelliset naiset mt-mursuiksi omalla asenteellasi. Tsemppiä nykyisellesi/seuraavallesi, toivottavasti lähtee ennen kuin lihoo ja masentuu.

Vierailija
26/58 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää että muija on liian lihava?

-siitä kun se istuu naaman päälle, niin ei kuulu enää stereot, LOL!

Musiikki on tärkeää, joten nurmijyrä vaihtoon!

Vierailija
27/58 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä jotenkin ymmärrän ja tuossa yhdessä kommentissa saattaa olla jotain perääkin.. mun ei ainakaan tee mieli enää yhtään olla mikään huippuyksilö jos toinen on sitä koko ajan; hehkuttaa miten treenaa ahkeraan, on koko ajan kuin hangonkeksi ja on koko ajan toimelias ja aikaansaava. Sellainenkin on raskasta seuraa! Olen mieluummin täysin päinvastainen. En tiedä mikä siinä on.. sama ilmiö toistuu sisarussuhteissa ja jos joku muu innostuu jostain jutusta mikä on "minun juttuni" ja varsinkin jos on siinä vielä parempi - menee vaan maku täysin koko hommasta. Toimisiko käänteinen psykologia? Kokeilisit itse olla välillä se laiska ja valittava osapuoli niin nainen saa ehkä kimmokkeen olla itse välillä se loistava energiapommi. Ihan oikeasti suosittelen kokeilemaan! Minun entinen suhteeni päättyi siihen että mies oli ensin salihirmu, mutta alkoholi ja sohva tuli kuvioihin kun minä aloin lenkkeilemään tosissani ja laihduin. Nyt nykyinen mies laihduttaa ja kehotti että minäkin treenaisin persettäni. En näe siinä nyt järkeä. Kai se toisen liika toimeliaisuus vaan ärsyttää ja osaltaan edistää passivointia.

Vierailija
28/58 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot niin masentava jätkä, että kaikki muijat sun ympäril lihoo ja masentuu. :D otan osaa.

Vierailija
29/58 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää että muija on liian lihava?

-siitä kun se istuu naaman päälle, niin ei kuulu enää stereot, LOL!

Musiikki on tärkeää, joten nurmijyrä vaihtoon!

Ei ihan noihin sfääreihin päästy -en jäänyt odottamaan.

Ap

Vierailija
30/58 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon muuten kaikkien lihoneiden naisten miesten äänitorvi. Pliiiiis pitäkää itsestänne huolta! Eri jos äijä ottaa teidän läskeinä.

Ap

Vierailija
31/58 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ainakin lihon sellaisissa suhteissa joissa mies ei osaa neuvoista huolimatta tyydyttää mua sängyssä ja aikani näyteltyäni että mäkin muka nautin koska olen koittanut jo neuvoa ja ns. nautintoa näyttelemällä olen koittanut tsempata miestä, mut sitten en enää jaksa kun ei mies vaan osaa ja alan hakea tyydytystä karkeista yms. mättämisestä. Sama jos tunnen et toinen ei arvosta ihmisenä. 

Jos mies osaa hommat makkarissa enkä tarkota nyt mitään typerää suoritusta pokeleffojen tyyliin, niin mä pysyn hoikkana ja aktiivisena. 

Vierailija
32/58 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä etsi sellaisia helvetin prinsessoja! En tiedä ikääsi, mutta kaikki alle 35 tuntuvat nykyään järjestään (niin naiset kuin miehet) olevan järkyttäviä kermaperseitä. Se on sulta itseltäsi HENKISTÄ LAISKUUTTA valita bileistä joku kympin muija, jonka todellinen kuva sitten paljastuukin.

Kehitä oma päänuppias, mieti vähän enemmän.

Vierailija
33/58 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne huomaa että olet heihin verrattuna ylivertainen, eivätkä koskaan tule pääsemään samalle tasolle ja alkavat sitten syömään pettymykseensä.

Tää on kyl taivaan tosi. :D

Vierailija
34/58 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä ainakin lihon sellaisissa suhteissa joissa mies ei osaa neuvoista huolimatta tyydyttää mua sängyssä ja aikani näyteltyäni että mäkin muka nautin koska olen koittanut jo neuvoa ja ns. nautintoa näyttelemällä olen koittanut tsempata miestä, mut sitten en enää jaksa kun ei mies vaan osaa ja alan hakea tyydytystä karkeista yms. mättämisestä. Sama jos tunnen et toinen ei arvosta ihmisenä. 

Jos mies osaa hommat makkarissa enkä tarkota nyt mitään typerää suoritusta pokeleffojen tyyliin, niin mä pysyn hoikkana ja aktiivisena. 

Lähtökohtahan pitäisi olla se, että arvostaa itse itseään ihmisenä. Jos näin tekee se yleensä näkyy suhteessa ja ulkomuodossa.

Vierailija
35/58 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma vikasi tuo kuulostaa olevan, sinä muutat nämä viattomat onnelliset naiset mt-mursuiksi omalla asenteellasi. Tsemppiä nykyisellesi/seuraavallesi, toivottavasti lähtee ennen kuin lihoo ja masentuu.

Tärkeä huomio! Kukaan ei muuta ketään, jos omaa edes jonkinmoisen itseluottamuksen. Itse varma nainen lähtee ovesta, jos mies on narsismiin taipuvainen, eikä hämää, eikä muutu yllättäen suhteessa.

Vierailija
36/58 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta lihomisesta parisuhteen aikana. Lihoin noin 8 kiloa. E-pillerit ovat voineet vaikuttaa, mutta suurin syy on siinä, että mies kohteli minua kuin paskaa, jonka seurauksena masennuin, jouduin lääkitykselle ja sairaseläkkeelle. En kyennyt tekemään muuta kuin itkemään sängyssä. Seksiäkään en saanut, mikä olisi edes vähän lisännyt aktiivisuutta. Mies ei halunnut käydä missään tai tehdä mitään, ainoastaan pelata sohvalla turpa ummessa ja kitata kaljaa.

Että saattaa sitä vikaa löytyä peiliin vilkaisemallakin, AP. Harrastakaa yhdessä, olkaa aktiivisia ja pitäkää toisenne tyytyväisenä.

Vierailija
37/58 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten läski oot ite? ;D

Jos tuo on toistuvaa niin jotain vikaa sinussa. Ainakin pinnallisuus, jos jätät naisen ylipainon takia? Ehkä kaverisi ei heti jätä muijiaan niin ehtivät laihduttaakin välillä?

Vierailija
38/58 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tääkin on miesten eli aloittajan vika jos akka syö itsensä mursuksi. Palstailijat ei tietenkään voi myöntää totuutta, että usein parisuhdehimossaan sinkkunaiset pitävät itsensä kunnossa mutta kun jollekin on saatu pallo jalkaan loppuu kiinnostus itseensä panostamiseen. Tai käydään ehkä jossain kampaajalla jne, joilla ei ole mitään merkitystä, mutta annetaan itsensä lihoa. Jolla on kaikki merkitys yleisen ulkonäön suhteen.

Tää on niin basic :D Viimeistään kun alkaa mukulaa pukkaan, ni tukka poikki ja kolme väriä päähän. Sillä kuitataan ne muutamat yleensä muutamat kymmenet liikakilot :) Itse olin avoliitossa 4v. Naisen paino. 47kg. Kun itse olin niin raskasta seuraa, niin ero tuli ja nyt kymmenen vuoden jälkeen ja koko sinä aikana naisen paino pysynyt alle 50kg. jännä tuokin. Kaikkia ei siis luotukkaan tunne syöpöiksi.

Vierailija
39/58 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko tää myös toiseen suuntaan? Aattelin vain kun aloin seurustelemaan pyöreähkön tytön kanssa ja nyt olen yhdessä todella hyvässä kunnossa olevan naisen kanssa.

Vierailija
40/58 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten läski oot ite? ;D

Jos tuo on toistuvaa niin jotain vikaa sinussa. Ainakin pinnallisuus, jos jätät naisen ylipainon takia? Ehkä kaverisi ei heti jätä muijiaan niin ehtivät laihduttaakin välillä?

Eihä toi sanonutkaan suoranaisesti, että sen lihomisen seurauksesta olisi naiset pihalle viskannut, vaan se, että nää naikkoset ovat muuttuneet kitisijöiksi ja passiivisiksi ja siitä syystä mahdollisesti lihoneetkin. Ilmiö on varsin selkeä: Sinkkuna haetaan huomiota ulkonäöllä miehiltä ja kun sille ei enään ole tarvetta muututaan flekmaattisiksi ja yritetään hallita toista. Molemmat tilanteet kertovat heikosta itsetunnosta.