Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen pitää tarjota treffeillä...eikö tasa-arvo tässä päde?

Vierailija
26.04.2016 |

Mihin muuten perustuu moinen käytäntö? Siihenkö, että miehellä enemmän palkkaa?

Kommentit (134)

Vierailija
101/134 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua kun lukee niin tuntuu siltä et miehelle kelpaa kuka tahansa. Kun on treffeille päästyy niin se on sitten siinä. Ei pojat, ei. Ei se nyt ihan niin mene, ei me ihmiset mitään lintuja olla, jotka rakentavat näyttävän pesän ja tanssivat sen ympärille saaden naaraat kiinnostumaan ja pannaan sitä kuka pyrstöään ensimmäisenä vilauttaa. Tottakai tämmöisiä naisiakin on, mut todennäköisesti hyvin harvassa. (itse en ole heihin törmännyt)

Jos kokeilisit olla oma ittes, maksat tai et, tapaamisen jälkeen tai sen aikana voit tehdä päätöksen onko nainen kiinnostava ja nainen tekee samoin. Itse en ole koskaan mitään sirkustemppuja tehnyt, joskus olen maksanut aina en. Kenenkään takkiakaan en ole koskaan riisunut, oven nyt avaan ellei se toinen ole juossut sinne ovelle jo sitä aukaisemaan. Olen ollu oma itteni ja se on riittänyt tähän asti, jos olen ollut itse kiinnostunut naisesta jatkoon olen päässyt niinä muutamana kertana. Ja olen ihan tavis, en rikas, en komea, en näyttävä, enkä vihaa naisia.

Vierailija
102/134 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan perustuu siihen, että jos naista ei miellytä, se voi mennä suunnilleen viereiseen pöytään siltä istumalta. Miehellä voi olla vaikeampaa.

Tämä näin alkuun, mutta jos tapaa useamman kerran, nainenkin alkaa kiinnostua ja silloin riski pöydänvaihdosta pienenee. Tällöin naisen voi laittaa jo maksamaan.

Tämä se on.

Naiset kiinnostuvat heikommin ja siksi miehet joutuu tekemään ties mitä sirkustemppuja. Miehelle riittää naisen näkeminen -> naisen ei tarvitse niinkään miettiä muuta kuin huolehtia että on ok näköinen treffeillä. Joskus tietysti nainenkin voi ihastua heti, mutta aika harvoin.

Kannattaisiko sitten lähestyä ihan tavallista naista eikä yrittää jotain sellaista, joka on täysin yli omien rahkeiden. On iso joukko (valtaosa) naisia, jotka pystyvät keskittymään yhteen ehdokkaaseen kerrallaan eikä ole mitään tarvetta antaa itsensä ja katseensa harhailla. 

P.S. En kyllä halua miestä, joka päättää minun olevan kelvollinen skannattuaan ulkonäköni minuutissa. Mitä sitten, kun se suusta ulostuleva ei vastaakaan hänen toiveitaan? Ihan erilaiset harrastukset ja elämänarvot ja tulevaisuudensuunnitelmat?

En tarkoittanut mitään katseen harhailua... ainakin minun tapaamani naiset on aika hyvin osanneet käyttäytyä. Mutta meinasin sitä, että se tavallinenkin nainen on yhtä haluttu viereisessä pöydässä eli jos mies ei tee häneen vaikutusta sirkustempuilla yms. mikä intressi naisella olisi nähdä häntä enää uudelleen? Kun viereisessä pöydässä odottaa joku joka on valmis ne sirkustemput suorittamaan.

En ymmärrä, miksi tapailet naisia jos näet naiset tuollaisina. Pilaat elämäsi.

Olen pari kertaa ollut treffeillä miesten kanssa, jotka luulivat että on tarpeen koko ajan hurmata, tarjota treffeillä, tuoda kukkia ensitapaamisella... He vaikuttivat epätoivoisen miellyttämishaluisilta enkä kestänyt sellaisten ihmisten seuraa. Olen itse hyvin ylpeä luonne enkä siedä katsella kun toinen matelee edessäni.

Sen matelun tarkoitushan on asettua naisen alapuolelle, että nainen "ottaisi suojelukseensa" ja hyväksyisi. Kuten on vahvemman ihmisen velvollisuus heikomman kohdatessaan. Mutta ei toimi minuun, kun etsin tasavertaista kumppania enkä koiraa.

Minä taas koen sen niin, että mies osoittaa hyväntahtoisuutensa ja huolenpitonsa, ei alistumista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/134 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua kun lukee niin tuntuu siltä et miehelle kelpaa kuka tahansa. Kun on treffeille päästyy niin se on sitten siinä. Ei pojat, ei. Ei se nyt ihan niin mene, ei me ihmiset mitään lintuja olla, jotka rakentavat näyttävän pesän ja tanssivat sen ympärille saaden naaraat kiinnostumaan ja pannaan sitä kuka pyrstöään ensimmäisenä vilauttaa. Tottakai tämmöisiä naisiakin on, mut todennäköisesti hyvin harvassa. (itse en ole heihin törmännyt)

Jos kokeilisit olla oma ittes, maksat tai et, tapaamisen jälkeen tai sen aikana voit tehdä päätöksen onko nainen kiinnostava ja nainen tekee samoin. Itse en ole koskaan mitään sirkustemppuja tehnyt, joskus olen maksanut aina en. Kenenkään takkiakaan en ole koskaan riisunut, oven nyt avaan ellei se toinen ole juossut sinne ovelle jo sitä aukaisemaan. Olen ollu oma itteni ja se on riittänyt tähän asti, jos olen ollut itse kiinnostunut naisesta jatkoon olen päässyt niinä muutamana kertana. Ja olen ihan tavis, en rikas, en komea, en näyttävä, enkä vihaa naisia.

Just noin! Kun tuon osaa rennosti tehdä eikä sinulla ole mitään aatteenpaloa olla maksamatta aina ja kaikkialla, homma toimii. Ovenavailuista saa erityishuomion, jos se tulee luontevasti, mutta päälleliimattuna ei, joten on ihan paras olla oma itsensä, kun se oma itse on kuitenkin kunnossa. Sinusta välittyy hyvä fiilis. 

t. Tuo herrasmieselkeitä arvostava, muttei vaativa

Vierailija
104/134 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lompakkoloiset todistelemassa itselleen sitä, miksi miehen kuuluu maksaa kaikki jo ensitreffeiltä alkaen.

Eikö teitä koskaan edes hävetä?

Luetko edes vastauksia? Vai etkö ymmärrä niiden sisältöä? Vai onko tarkoituksesi pelkästään trollata ja aikaansaada miesvihaa?

En ole  nähnyt vastauksissa muuta kuin selittelyjä naisten rahanahneudelle ja loisimiselle.

Eikö sinulla ole omaa rahaa laisinkaan?

Vierailija
105/134 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lompakkoloiset todistelemassa itselleen sitä, miksi miehen kuuluu maksaa kaikki jo ensitreffeiltä alkaen.

Luetko edes vastauksia? Vai etkö ymmärrä niiden sisältöä? Vai onko tarkoituksesi pelkästään trollata ja aikaansaada miesvihaa?

En ole  nähnyt vastauksissa muuta kuin selittelyjä naisten rahanahneudelle ja loisimiselle.

Mun rahat on mun rahat ja sun rahat on mun rahat vai miten se nyt meni. 

Ap, ihan totta, menisit töihin tai edes lääkäriin. 

Vierailija
106/134 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan perustuu siihen, että jos naista ei miellytä, se voi mennä suunnilleen viereiseen pöytään siltä istumalta. Miehellä voi olla vaikeampaa.

Tämä näin alkuun, mutta jos tapaa useamman kerran, nainenkin alkaa kiinnostua ja silloin riski pöydänvaihdosta pienenee. Tällöin naisen voi laittaa jo maksamaan.

Tämä se on.

Naiset kiinnostuvat heikommin ja siksi miehet joutuu tekemään ties mitä sirkustemppuja. Miehelle riittää naisen näkeminen -> naisen ei tarvitse niinkään miettiä muuta kuin huolehtia että on ok näköinen treffeillä. Joskus tietysti nainenkin voi ihastua heti, mutta aika harvoin.

Kannattaisiko sitten lähestyä ihan tavallista naista eikä yrittää jotain sellaista, joka on täysin yli omien rahkeiden. On iso joukko (valtaosa) naisia, jotka pystyvät keskittymään yhteen ehdokkaaseen kerrallaan eikä ole mitään tarvetta antaa itsensä ja katseensa harhailla. 

P.S. En kyllä halua miestä, joka päättää minun olevan kelvollinen skannattuaan ulkonäköni minuutissa. Mitä sitten, kun se suusta ulostuleva ei vastaakaan hänen toiveitaan? Ihan erilaiset harrastukset ja elämänarvot ja tulevaisuudensuunnitelmat?

En tarkoittanut mitään katseen harhailua... ainakin minun tapaamani naiset on aika hyvin osanneet käyttäytyä. Mutta meinasin sitä, että se tavallinenkin nainen on yhtä haluttu viereisessä pöydässä eli jos mies ei tee häneen vaikutusta sirkustempuilla yms. mikä intressi naisella olisi nähdä häntä enää uudelleen? Kun viereisessä pöydässä odottaa joku joka on valmis ne sirkustemput suorittamaan.

En ymmärrä, miksi tapailet naisia jos näet naiset tuollaisina. Pilaat elämäsi.

Olen pari kertaa ollut treffeillä miesten kanssa, jotka luulivat että on tarpeen koko ajan hurmata, tarjota treffeillä, tuoda kukkia ensitapaamisella... He vaikuttivat epätoivoisen miellyttämishaluisilta enkä kestänyt sellaisten ihmisten seuraa. Olen itse hyvin ylpeä luonne enkä siedä katsella kun toinen matelee edessäni.

Sen matelun tarkoitushan on asettua naisen alapuolelle, että nainen "ottaisi suojelukseensa" ja hyväksyisi. Kuten on vahvemman ihmisen velvollisuus heikomman kohdatessaan. Mutta ei toimi minuun, kun etsin tasavertaista kumppania enkä koiraa.

Minä taas koen sen niin, että mies osoittaa hyväntahtoisuutensa ja huolenpitonsa, ei alistumista. 

Miksi? Miksi sinusta on tarpeellista tuoda kallis kukkakimppu ensitreffeille ja saman tien ehdottaa että tarjoat ruuat ravintolassa? Miksi sinun on tarpeen jatkuvasti vakuutella että nainen on upea ja täydellinen ja et voi uskoa että hän suostuu olemaan seurassasi? Miksi sinulla on tarve tuijottaa naista koiranpennun katseella ja sanoa, että varmaan nainen saisi paljon paremman miehen menemällä viereiseen pöytään? Miksi tuo sinusta muka ei olisi alistumista ja matelua? Et sinä osoita huolenpitoa, vaan kerjäät sitä itse.

Vierailija
107/134 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n epätoivoinen alapeukutussuora...

Vierailija
108/134 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun rahat on mun rahat ja sun rahat on mun rahat vai miten se nyt meni. 

Ap, ihan totta, menisit töihin tai edes lääkäriin. 

Aika lailla tuntuu ad hominem kommentiltä.Eikä mitenkään rationaaliselta sellaiselta .

Ehkäpä varaisit kuitenkin itse mielenterveystoimistosta ajan?

Vierailija
109/134 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on oikea miehen asenne.

Vierailija
110/134 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa näkyy naisten aivojen ero miehiin. Naiset ovat kyvyttömiä ymmärtämään abstrakteja asioita ja objektiivisia totuuksia jos niiden johtopäätös on naiselle epäsuotuinen. Lapsen tavoin nainen oikeasti uskoo olevansa maailman keskipiste ja siten kaikki mikä ei hyödytä häntä itseään on automaattisesti luonnonvastaista. Nainen ei voi käsittää että joku ei ajattele samoin, sehän olisi kuin kieltäisi auringon lämmittävän maat, ja häntä inhottaa ja pelottaa sellaisia asioita puhuvat.

Ei siis ole naisten vika, että he eivät pysty ymmärtämään. Niin heidät on rakennettu. Mutta miksi helvetissä annoimme keskenkasvuisille äänioikeuden?

Vierailija
111/134 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla taas on paskan ämmän asenne.

Vierailija
112/134 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se on aina perustunut siihen, että minä tarjoan treffeillä ruoat ja juomat ja nainen tarjoaa sit treffien jälkeen pillua.

Vierailija
113/134 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan sinkku? Ja tulet olemaan hyvin pitkään.

Vierailija
115/134 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa näkyy naisten aivojen ero miehiin. Naiset ovat kyvyttömiä ymmärtämään abstrakteja asioita ja objektiivisia totuuksia jos niiden johtopäätös on naiselle epäsuotuinen. Lapsen tavoin nainen oikeasti uskoo olevansa maailman keskipiste ja siten kaikki mikä ei hyödytä häntä itseään on automaattisesti luonnonvastaista. Nainen ei voi käsittää että joku ei ajattele samoin, sehän olisi kuin kieltäisi auringon lämmittävän maat, ja häntä inhottaa ja pelottaa sellaisia asioita puhuvat.

Ei siis ole naisten vika, että he eivät pysty ymmärtämään. Niin heidät on rakennettu. Mutta miksi helvetissä annoimme keskenkasvuisille äänioikeuden?

Miksi helvetissä aivoton apina on päästetty keskustelupalstalle?

Vierailija
116/134 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukapa osaa sanoa miksi edunvalvojasi toimivat kuten toimivat.

Ai niin, kiitos kun todistit joka sanan oikeaksi.

Vierailija
117/134 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole. Enkä ole ikinä ollut jos en ole halunnut, koska ulkonäkö, rahatilanne ok ja supliikki. Sinä et olisi ikinä kelvannut.

Vierailija
118/134 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti ei nykypäivänä kenenkään naisen luulisi odottavan että treffeillä aina mies maksaa. Kun itse menin aikoinaan ravintolaan tai kahvilaan treffeille miehen kanssa, varasin kyllä rahaa vähintäänkin oman laskuni maksamiseen ja  sitten kun laskun aika tuli, tarjouduin maksamaan oman osuuteni. Yleensä aina miehet kyllä halusivat tarjota ja silloin tarjouduin vaikka maksamaan seuraavat drinkit jos oltiin menossa vielä yksille.

Ainoastaan kerran, yli 20 vuotta sitten, olin nuorena hetkellisesti pulassa kun ulkomailla asuessani lähdin syömään paikallisen kanssa (hänen kutsumana) ja olin vähissä rahoissani. Tilasin vain halvimman lasin viiniä ja halvan keiton koska niihin rahani riittivät. Käteisellä pelattiin siellä tuohon aikaan, aina. Odotin jännittyneenä laskun saapumista koska ajattelin, että jos mies maksaa koko laskun, jää rahaa vielä mennä jonnekin vaikka kahville. Koko treffien ajan ajattelin vain että toivottavasti mies ei tilaile jälkiruokaa tai lisää viiniä puolestani, sillä jouduin illan päätteeksi todellakin maksamaan oman laskuni. Tuo kerta oli ainoa kerta kun treffeillä tuskailin rahojeni riittävyyttä laskun saapumiseen asti. Kieltämättä olin vähän hämmentynyt tuon miehen toiminnasta, koska illallinen piti olla romanttinen ja hän oli niitä ehdottanut. Kaikkea muuta romanttinen kun daami ei ottanut edes toista lasia viiniä rentoutuakseen!

Sittemmin olen oppinut, että aina ei tarvitse olettaa jotakin, voi vaikka etukäteen sopia kuka maksaa mitä tai sitten ainakin kohteliaasti tarjoutua laskun tullessa maksamaan edes jotain osaa ateriasta. Se voi jopa osoittaa miehelle että nainen ei ainakaan siipeile ja meno on tasa-arvoista. Oman aviomieheni tapa on maksaa meidän molempien ruuat ja juomat, oli sitten työlounas tai illallinen kyseessä. Toki naisena itsetuntoa hivelee kun mies sanoo maksavansa kaiken, mutta onko sitten jossain vaiheessa vastapalveluksen aika?

Vierailija
119/134 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukapa osaa sanoa miksi edunvalvojasi toimivat kuten toimivat.

Ai niin, kiitos kun todistit joka sanan oikeaksi.

5-vuotiaan aivoilla varustettu pikkumies haukkumassa muita keskenkasvuisiksi... Annas kun arvaan: ammattikoulu käyty etkä ole eläessäsi lukenut yhtään kirjaa?

Vierailija
120/134 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole. Enkä ole ikinä ollut jos en ole halunnut, koska ulkonäkö, rahatilanne ok ja supliikki. Sinä et olisi ikinä kelvannut.

Kyllä olet. Et ole poistunut vuokrayksiöstäsi viikkoon etkä ole koskaan edes ollut treffeillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi