Zadaa -kokemuksia?
Kertokaapa kaikki tästä uudesta "kirppis" sovelluksesta?
Kovasti hehkutetaan, että turvallinen ostajalle, mutta mitenkäs myyjälle?
Entä mikä pointti on sydämmillä, joilla vaatteita voi "merkata"?
Kommentit (704)
Vierailija kirjoitti:
Meneekö Zadaassa mitään kaupaksi enää? Itse olen uusi käyttäjä ja ärsyttää, kun ihmiset vain merkkaa tuotteita sydämellä, mutta kukaan ei kuitenkaan osta mitään. Miksi sovellus edes ilmoittaa minulle, kuka on merkannut tuotteen sydämellä?
Mä olisin ostanut Zadaa:sta, mutta ei onnistunut maksaa Paypalin kautta (turvallinen). Mä olisin ostanut useita vaatteita ja muutakin.
Kuulin että Zadaassa on maksuvaihtoehtona Paypal muualla, mutta ei Suomessa. Siis onko tää totta?!
Ei oo suomessa Paypalia tosiaan mahdollista valita, ainoastaan kortilla voi maksaa.. Itse olen kylläkin ostanut onnistuneesti luottokortilla useita tuotteita👍🏼
Koodilla EG5879 ilmainen toimitus ekasta tilauksesta🌸
Ilmainen toimitus Zadaa:sta koodilla: VM5995
Koodilla RH2323 ilmainen toimitus 😍
Monilta kuullut vain hyvää, mutta pakko silti jakaa tämä oma huono kokemukseni... En koskaan saanut tuotteita, jotka tilasin. Zadaan asiakaspalvelutiimi on todella töykeätä , ei yleensä edes vastata viesteihin. Sitten kun tuli joku vastaus, niin he syyttivät MINUA jostakin petoksesta ja tilini suljettiin. Huoh.
Tuotteiden etsiminen oli minusta myös hankalaa. Jos klikkasi jonkun tuotteen tarkasteltavaksi, ei päässyt enää takaisin vaan piti tehdä haku uudestaan. Tiliin täytyy myös ilmoittaa vartalon koot ja sukupuoli, eikä muunlaisia vaatteita voi etsiä. Esimerkiksi minä kun ilmoitin itseni naiseksi, en voinut etsiä miehelleni kenkiä, enkä olisi voinut katsella itsellenikään miesten vaatteita, jos olisin halunnut.
Jos haluaa kokeilla Zadaata ilmaiseksi niin koodilla IN3106 saa ensimmäisen toimituksen 0€. Promokoodi lunastetaan omassa profiilissa, avaa asetukset ja mene kohtaan promootiot.
Kiitos. Käytin tuota IN3106 koodia
Tässä koodi käytettäväksi ilmaiseen toimitukseen MS8624, ohjeet löytyvätkin jo tuossa edellistä kiitos-viestiä edeltävässä postauksessa
Koodilla AL1350 ilmainen toimitus :) 🌻
Koodilla IO2065 ilmainen toimitus!
Koodilla JS4205 ILMAINEN TOIMITUS ✨
Ilmainen toimitus koodilla KM68163
Koodilla SM7840 ilmainen toimitus 😊
Moikka! Olisin todella kiitollinen, jos joku käyttäisi mun koodia HM79093 ❤️ Mä käytin jonkun koodin täältä aiemmin🥰🥰.
Koodilla KP6461 ilmainen toimitus. Omissa asetuksissa kohta promootiot , sinne voi ton koodin syöttää.
Koodilla AK5252 ILMAINEN toimitus!✨ Oma profiili->promootiot
Mika ihmeen "zadaa"? Se on ta-da.
https://www.merriam-webster.com/dictionary/ta-da