Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nimiehdotuksia kaivataan!

Vierailija
26.04.2016 |

Tyttäremme Louna, Lilja ja Lumi saivat pikkusiskon, ja nimet ovat täysin hukassa. Ristiäisiin on enää muutama viikko eikä ideoita ole ollenkaan... Olisiko teillä?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisa

Lotta tai Lotte

Vierailija
22/44 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä siis harkinnassa:

LOTTA

LYDIA

LIVIA

LIINA (LINA?)

LEONORA

ALINA

VIOLA

Vielä ehdotus ekaksi nimeksi: Lara.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leona

Vierailija
24/44 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LIVIA

LYDIA

LOTTA

LEMPI

Sanoisin että joku noista kävisi parhaiten sisarusjoukkoon. Lempi tietysti merkitykseltään paras ja merkitysnimi kuten siskojenkin nimet.

Lempi Alva Karoliina

Lempi Lotta Karoliina

Lempi Elma Karoliina

Lempi Aava Karoliina

Lempi Viena Karoliina

Lempi Emma Karoliina

Miellyttääkö näistä mikään? Mitkä on muiden tyttöjen toiset ja kolmannet nimet jos saa kysyä? Teidän tyttöjen etunimet on nimittäin älyttömän kauniit!

Vierailija
25/44 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leonora on mun lemppari! Sen jälkeen Livia ja Lydia. Ehkä toiseksi nimeksi joku muu kuin L:llä alkava jos etunimi alkaa tällä. Esimerkiksi Leonora Olivia Karoliina on mun mielestä ihan super ihana nimi :) Ette ole miettineet että Karoliinasta voisi jättää toisen i:n pois ja pistää Karolina muodossa? Nätti nimi tosin kahdellakin!

Vierailija
26/44 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lila

Lavinia

Lisbet

Vierailija
27/44 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä siis harkinnassa:

LOTTA

LYDIA

LIVIA

LIINA (LINA?)

LEONORA

ALINA

VIOLA

Vielä ehdotus ekaksi nimeksi: Lara.

Lara on kaverin kissa. Kiitos silti :)

Vierailija
28/44 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lila

Lavinia

Lisbet

Ei meidän tyylisiä. Kiitos kuitenkin :)

Vierailija
29/44 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisa

Lotta tai Lotte

Kiitoksia, Lotta näistä ainut mikä miellyttää :)

Vierailija
30/44 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leona

Kiitos. On kyllä ihana nimi tämäkin! Tykkään kuitenkin enemmän Leonorasta :)

Vierailija
31/44 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LIVIA

LYDIA

LOTTA

LEMPI

Sanoisin että joku noista kävisi parhaiten sisarusjoukkoon. Lempi tietysti merkitykseltään paras ja merkitysnimi kuten siskojenkin nimet.

Lempi Alva Karoliina

Lempi Lotta Karoliina

Lempi Elma Karoliina

Lempi Aava Karoliina

Lempi Viena Karoliina

Lempi Emma Karoliina

Miellyttääkö näistä mikään? Mitkä on muiden tyttöjen toiset ja kolmannet nimet jos saa kysyä? Teidän tyttöjen etunimet on nimittäin älyttömän kauniit!

Lempi on kyllä ihana, niin on kyllä nuo muutkin! Aina yhtä vaikeaa tämä nimien keksiminen. Kaikki nimiyhdistelmät miellyttävät, ihania! Alva ja Elma lempparit toisiksi nimiksi :)

Meidän perheessä asustavat Louna Ella Aliisa 6v, Lilja Nea Emilia 4v ja Lumi Anni Eveliina 2v sekä tää vielä hetken neiti nimetön ;) Kiitos paljon!

Vierailija
32/44 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leonora on mun lemppari! Sen jälkeen Livia ja Lydia. Ehkä toiseksi nimeksi joku muu kuin L:llä alkava jos etunimi alkaa tällä. Esimerkiksi Leonora Olivia Karoliina on mun mielestä ihan super ihana nimi :) Ette ole miettineet että Karoliinasta voisi jättää toisen i:n pois ja pistää Karolina muodossa? Nätti nimi tosin kahdellakin!

Leonora on kyllä superkaunis! Samoin Livia ja Lydia. Sun nimiehdotus on tosi kiva! Mutta meneekö nimi liian "täyteen" kun on kolme pitkää nimeä peräkkäin? Pitäisikö väliin laittaa jokin lyhyempi nimi?

Joo ollaan itseasiassa mietitty toisen i:n pois jättämistä. Molemmat muodot miellyttää tosi paljon! Karoli(i)na on yksi kauneimmista nimistä mitä tiedän

Suuret kiitokset sulle :)

Vierailija
33/44 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempi, Leonora ja Lydia on tällä hetkellä meidän lemppareita. Jokaisen toinen kirjain on myös eri kuin kellään siskolla joka on hyvä asia. Mutta palaillaan huomenna asiaan, nyt hyvää yötä! :)

Vierailija
34/44 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnea Alma Karoliina.

Vierailija
35/44 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pidät nimestä Edla toisena nimenä? Itse en koe Oliviaa pitkänä nimenä koska yleensä pidän pitkistä nimistä, ja yhdistelmästä jossa kaksi pitkää nimeä yhdistyy lyhyemmällä toisella nimellä. Toisaalta ehkä mun nimimaku on sellainen mihin sopii pitkät prinsessanimet ja varmaan antaisin viisi etunimeä jos vain saisi :D kerrothan sitten että mihin päädyitte, olisi ihanaa kuulla :)

T. Leonora Olivia Karolinaa ehdottanut

Vierailija
36/44 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilli

Vierailija
37/44 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu

Anni

Alina

Alisa

Anelma

Selja

Seele

Selma

Solje

Hilla

Halla

Lea

Leia

Leila

Laila

Laine

Laina

Lampi

Lempi

Kielo

Kanerva

Elise

Elina

Elena

Emilia

Opri

Orvokki

Ottelia

Vierailija
38/44 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnea :)

Vierailija
39/44 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linnea Alma Karoliina.

Linnea on kyllä aivan ihana, mutta valitettavasti löytyy tuttavapiiristä :/ -AP

Vierailija
40/44 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pidät nimestä Edla toisena nimenä? Itse en koe Oliviaa pitkänä nimenä koska yleensä pidän pitkistä nimistä, ja yhdistelmästä jossa kaksi pitkää nimeä yhdistyy lyhyemmällä toisella nimellä. Toisaalta ehkä mun nimimaku on sellainen mihin sopii pitkät prinsessanimet ja varmaan antaisin viisi etunimeä jos vain saisi :D kerrothan sitten että mihin päädyitte, olisi ihanaa kuulla :)

T. Leonora Olivia Karolinaa ehdottanut

Edla on todella kaunis nimi! Vanha,mutta modernin kuuloinen. Haha, oikein hyvä nimimaku sulla ;) Itsekin ensimmäisille olisi voinut laittaa 10 nimeä putkeen, onneksi mies toppuutteli :D Kahden ekan tytön nimet on ollut ihan pienestä asti selvillä, oon aina halunnut tyttäristäni Lounan ja Liljan - kun tyttöjä tulikin enemmän niin tää nimien keksiminen vaan vaikeutuu ja vaikeutuu :D Pojalle olisi monta ehdotusta koko nimeksi keksittynä.

Mutta nyt meni asian ohi, kiitos sulle tosi paljon! Leonora Edla Karoli(i)na olisi kyllä täydellinen paketti..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan